Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące.
Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

1. Upewnij się, czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Zachęcamy do sprawdzenia, czy możliwe przyczyny zaistniałego problemu zostały opisane w dziale pomocy. Być może instrukcja wskaże możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.

2. Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie www producenta/dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak:
•    najczęściej zadawane pytania przez użytkowników,
•    wykrywanie i usuwanie usterek,
•    warunki eksploatacji,
•    dane techniczne,
•    porady.

Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem, dowolnym elektromarketem Media Expert (dystrybutor regionalny TERG S.A.) lub Działem Reklamacji Media Expert - Kontakt.
« powrót

Kontakt

Zadzwoń do nas

  • pon-pt: 8:00 - 20:00
  • sobota: 10:00 - 18:00
  • niedziela 10:00 - 18:00
  • 22 12 23 100
  • 801 080 114
  • Fax: 22 122 31 11

Znajdź swój elektromarket Media expert