Popularność
30 produktów
Ekran: 2000 x 2040
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
Zawartość zestawu: PlayStation VR2
2 899 00
96,63 zł x 30 rat 0%

DO 40 RAT 0% I DO WRZEŚNIA NIE PŁACISZ* RRSO 0%

Sprawdź leasing dla firm
U Ciebie
W sklepie w poniedziałek
lub zamów telefonicznie 756 756 756
Ekran: 4128 x 2208 (2064 x 2208 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik podczerwieni, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
2 999 90
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 100
Czujniki: Akcelerometr, Magnetometr, Żyroskop
Zobacz więcej
Pamięć wbudowana [GB]: 128
1 299 00
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 100
Czujniki: Akcelerometr, Magnetometr, Żyroskop
Zobacz więcej
Pamięć wbudowana [GB]: 256
1 999 00
Ekran: 2 x 2.56", 4320 x 2160 (2160 x 2160 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 105
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
1 849 00
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 100
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Magnetometr
Zobacz więcej
2 497 00
Ekran: 2 x 2.56", 4320 x 2160 (2160 x 2160 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 105
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
2 191 16
Ekran: 4128 x 2208 (2064 x 2208 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik podczerwieni, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
3 599 00
Ekran: 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 120
Czujniki: Akcelerometr, Śledzenie laserowe, Żyroskop
Zobacz więcej
5 699 00
Ekran: 3840 x 1920 (1920 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: 6DoF, Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
5 890 89
Ekran: 3600 x 1920 (1800 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 106
Zobacz więcej
5 497 00
Ekran: 2 x 2.88", 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 120
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
5 599 00
5 997,00 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
5 997,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Prezentowana najniższa cena z 30 dni przed obniżką dla kanału sprzedaży mediaexpert.pl.
Sprawdź leasing dla firm
Ekran: 2 x 3.4", 2880 x 1700
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Żyroskop
Zobacz więcej
3 387 61
Ekran: 2000 x 2040
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
Zawartość zestawu: PlayStation VR2 + Horizon Call of the Mountain
3 099 99
Odbierz
lub zamów telefonicznie 756 756 756
Ekran: 1920 x 1080
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 60
Pole widzenia [stopnie]: 34
Czujniki: Czujnik zbliżeniowy
Zobacz więcej
1 999 99
Odbierz
lub zamów telefonicznie 756 756 756
Ekran: 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 120
Czujniki: Akcelerometr, Śledzenie laserowe, Żyroskop
Zobacz więcej
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
Ekran: 5.46", 3664 x 1920
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 116
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
Ekran: 5.5", 3664 x 1920
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 98
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
Ekran: 2 x 3.4", 5120 x 2880 (2560 x 1440 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 180
Pole widzenia [stopnie]: 200
Czujniki: Akcelerometr, Magnetometr, Żyroskop
Zobacz więcej
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 360
Czujniki: Akcelerometr, Magnetometr, Żyroskop
Zobacz więcej
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Poradniki eksperta

Newsy
Vision Pro to innowacyjny produkt Apple, który rewolucjonizuje sposób, w jaki doświadczamy rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej. Oferuje użytkownikom niezwykłe możliwości w interakcji z cyfrowym światem. Artykuł ten ...
Najczęściej zadawane pytania
Do czego służą okulary VR?

Okulary VR cieszą się coraz większą popularnością i wraz z rozwojem technologii znajdują coraz więcej zastosowań. Zostały zaprojektowane z myślą o rozrywce, dlatego wciąż są najpopularniejsze w gamingu. Kategoria gier z wirtualną rzeczywistością, czyli virtual reality, od czego bierze się właśnie skrót VR, rozwija się niezwykle dynamicznie. Wykorzystanie gogli VR pozwala nam wprost wcielić się w bohatera gry. Mając okulary do wirtualnej rzeczywistości przenosimy się w świat gry, możemy rozejrzeć się dookoła i dzięki specjalnym kontrolerom wpływać na otoczenie. Aby to zrobić, musimy wykonać taką akcję – na przykład, by spojrzeć na wirtualne niebo, musimy naprawdę unieść głowę ku górze. To właśnie ta interakcja daje niesamowity efekt realności rzeczywistości wirtualnej w prawdziwym świecie.

Coraz popularniejsze są także seriale i filmy, korzystające w technologii VR, jednak znajduje ona zastosowanie nie tylko w rozrywce, ale na przykład w architekturze, medycynie czy też nauce, gdzie pozwala zaznajomić się z różnymi zjawiskami, a także stać się może istotną pomocą edukacyjną.

Jak działają okulary VR?

Zasada działania okularów VR opiera się na kilku ważnych elementach. Pierwszym z nich jest generator obrazu – zależnie od działalności, w której okulary są wykorzystywane, generatorem może być na przykład konsola do gier w przypadku gamingu, smartfon czy też komputer. Kolejnym elementem jest ekran, podzielony na dwie części, który za pomocą soczewek przekazuje obraz. Ostatnim są specjalne kontrolery oraz czujniki, które badają zachowanie naszego ciała i jego pozycję.

Działanie okularów VR można porównać do „oszukiwania mózgu”. Ekran wyświetla obrazy przesunięte względem siebie, przez co odbierane są przez nasz mózg tak, jak prawdziwe. Zmiana naszego położenia, oceniana przez czujniki, prowadzi do zmiany wyświetlanego obrazu.

Jakie są rodzaje okularów VR?

Główny podział okularów VR wiąże się właśnie z generatorem obrazu, dlatego oddzielną grupą są modele do konsoli i PC, oddzielną do smartfona. W przypadku tych drugich telefon z zainstalowaną aplikacją do obsługi wirtualnej rzeczywistości oraz o odpowiednich parametrach (musi mieć m.in. akcelerometr i żyroskop, pojemną baterię, a także zaawansowany 4- lub 8-rdzeniowy procesor) umieszczany jest bezpośrednio w goglach. Osobną grupą są gogle, które nie potrzebują zewnętrznego generatora obrazu, czyli tzw. all-in-one.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756