Zmiany w zasadach rozpatrywania reklamacji
dla produktów kupionych po 31 grudnia 2022 r.

Zgłoszenie do
Gwaranta
Nowe regulacje, obowiązujące od dnia 1 stycznia 2023 aktualizują zasady dotyczące przysługujących Ci uprawnień gwarancyjnych.
Aktualne informacje o zasadach dotyczących gwarancji w tym procedury gwarancyjnej znajdują się najczęściej w dołączonym do produktu oświadczeniu gwarancyjnym.
Jeśli wraz z zakupionym produktem otrzymałeś dokument gwarancyjny, odnoszący się do wcześniejszych przepisów, a chcesz dowiedzieć się, jakie warunki gwarancji posiada Twój produkt lub uważasz, że
poprzednie warunki gwarancji mogą być dla Ciebie korzystniejsze, skontaktuj się z producentem.

Zgłoszenie do Sprzedawcy
Nowe regulacje, obowiązujące od 1 stycznia 2023 r., aktualizują zasady dotyczące przysługujących Ci uprawnień zgłoszenia reklamacji do Sprzedawcy:
a) Konsument (oraz Przedsiębiorca Indywidualny) może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z regulacjami zawartymi w ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
b) Przedsiębiorca może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi zgodnie z regulacjami zawartymi w ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Realizacja reklamacji
towarów zakupionych do 31 grudnia 2022
Informujemy, że obsługę reklamacji towaru zakupionego do dnia 31 grudnia 2022 możesz zrealizować na podstawie wcześniejszych regulacji i warunków gwarancji.