Loading

Obsługa reklamacji

Zmiany w zasadach rozpatrywania reklamacji
dla produktów kupionych po 31 grudnia 2022 r.
Zgłoszenie do Gwaranta
Nowe regulacje, obowiązujące od dnia 1 stycznia 2023 aktualizują zasady dotyczące przysługujących Ci uprawnień gwarancyjnych.
Aktualne informacje o zasadach dotyczących gwarancji w tym procedury gwarancyjnej znajdują się najczęściej w dołączonym do produktu oświadczeniu gwarancyjnym.
Jeśli wraz z zakupionym produktem otrzymałeś dokument gwarancyjny, odnoszący się do wcześniejszych przepisów, a chcesz dowiedzieć się, jakie warunki gwarancji posiada Twój produkt lub uważasz, że poprzednie warunki gwarancji mogą być dla Ciebie korzystniejsze, skontaktuj się z producentem.
Zgłoszenie do Sprzedawcy
Nowe regulacje, obowiązujące od 1 stycznia 2023 r., aktualizują zasady dotyczące przysługujących Ci uprawnień zgłoszenia reklamacji do Sprzedawcy:
a)    Konsument (oraz Przedsiębiorca Indywidualny) może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z regulacjami zawartymi w ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
b)    Przedsiębiorca może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi zgodnie z regulacjami zawartymi w ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Więcej informacji znajduje się w naszym Regulaminie.
Realizacja reklamacji towarów zakupionych do 31 grudnia 2022
Informujemy, że obsługę reklamacji towaru zakupionego do dnia 31 grudnia 2022 możesz zrealizować na podstawie wcześniejszych regulacji i warunków gwarancji.



Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756