Dominujący kolor:

Dostawa 2-5 dni

Dostawa od 0.00 zł

Sprawdź dostępność

Zestaw LEVENHUK LabZZ MTB3 z mikroskopem, teleskopem i lornetką

Zestaw Levenhuk LabZZ MTB3 jest wymarzonym prezentem dla ciekawego świata dziecka. Obejmuje on trzy przyrządy optyczne – mikroskop, teleskop i lornetkę. Wszystkie zaprojektowano specjalnie z myślą o potrzebach małych obserwatorów, a zarazem wyposażono w parametry dorównujące „dorosłym” modelom. Zestaw pozwoli dziecku zanurzyć się w niezwykłe tajemnice otaczającego nas świata – badać mikrokosmos, odkrywać wszechświat i obserwować życie fauny. Właściwości: Doskonały pomysł na prezent. Zajmujący zestaw naukowy. Zestaw „trzy w jednym”: mikroskop, teleskop i lornetka. Ponad 20 akcesoriów w zestawie. Do mikroskopu dołączone są narzędzia do przeprowadzania eksperymentów. Teleskop nadaje się również do prowadzenia obserwacji obiektów znajdujących się na ziemi. Futerał na lornetkę dołączony do zestawu. Mikroskop: Levenhuk LabZZ MTВ3 to klasyczny mikroskop biologiczny z podświetleniem dolnym. Obrotowa głowica modelu przeznaczona jest na trzy obiektywy. Okulary dołączone do zestawu umożliwiają powiększenie na poziomie 150x, 450x oraz 900x. Mikroskop ten umożliwia badania przezroczystych próbek, takich jak gotowe preparaty. Podświetlenie mikroskopu zasilane jest bateriami, a urządzenie łatwo można zabrać ze sobą na wycieczkę, do szkoły lub do znajomych. Podczas obserwacji przy świetle dziennym można korzystać z podświetlenia za pomocą lusterka, aby nie zużywać baterii. Zawartość zestawu: Mikroskop. Okular 10x. Żarówka pomocnicza. Fiolka (3). Szkiełka podstawowe (3). Szkiełka nakrywkowe (3). Naklejki na preparaty (3). Skalpel. Pipeta. Szpatułka. Peseta. Igła preparacyjna. Teleskop: Levenhuk LabZZ MTВ3 to teleskop refrakcyjny o powiększeniu do 120x. Dzięki niemu pierwsze kroki w świecie astronomii stają się łatwe i przyjemne. Teleskop pozwala młodym odkrywcom wszechświata zobaczyć piękno planet Układu Słonecznego, przyjrzeć się z bliska krajobrazom księżycowym oraz odkryć nieznane, odległe mgławice, galaktyki i gromady gwiazd. Zestaw zawiera także lustro diagonalne umożliwiające uzyskanie obrazu o prawidłowej orientacji pionowej i przeprowadzanie obserwacji naziemnych. Teleskop osadzany jest na prostym montażu azymutalnym, doskonałym dla początkujących użytkowników, i posiada stabilny, aluminiowy statyw o regulowanej wysokości. Zawartość zestawu: Teleskop. Okular 5 mm. Okular 10 mm. Szukacz optyczny 2x. Lustro diagonalne. Statyw aluminiowy. Lornetka: Levenhuk LabZZ MTВ3 to kompaktowa lornetka z pryzmatem dachowym, lekkim korpusem z tworzywa sztucznego oraz 4-krotnym powiększeniem. Ten niewielki przyrząd doskonale nadaje się do obserwacji intrygujących widoków podczas długich spacerów w plenerze. Lornetka ta sprawi, że Twoje dziecko poczuje się jak prawdziwy odkrywca i poszukiwacz przygód! Model posiada soczewki wykonane ze szkła optycznego i pokryte przeciwodblaskową powłoką, które pozwalają na uzyskanie obrazu o wysokiej jakości. Lornetka doskonale nadaje się do obserwacji w ciągu dnia. Jej soczewki zbierają dużo światła i dają jasny, wyrazisty obraz. W zestawie znajduje się futerał, pasek oraz ściereczka do czyszczenia elementów optycznych. Zawartość zestawu: Lornetka. Miękki futerał. Ściereczka do czyszczenia. Cienki pasek.
Parametry

Rodzaj akcesorium

Mikroskop z teleskopem z Lornetką

Zawartość zestawu

Lustro diagonalne, Pipeta z tworzywa sztucznego, Skalpel, Pęseta, Szpatułka, Igła preparacyjna

Dominujący kolor

Niebiesko-pomarańczowy

Gwarancja

Dożywotnia

Przeznaczenie

Dla dzieci

Załączona dokumentacja

Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna
Wyposażenie i gwarancja

Nazwa producenta/ importera

LEVENHUK

Znak zgodności

0 / 5
0% klientów oceniło produkt wysoko
Ocena na podstawie 0 opinii
0 użytkowników rekomenduje ten produkt
M - DARMOWY TRANSPORT (standard)

DARMOWY TRANSPORT

Klient nie ponosi kosztów dostawy do wybranego elektromarketu mediaexpert a przy kwocie zamówienia od 99,- zł wzwyż nie ponosi kosztu dostawy produktu kurierem pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost.

Sprawdź >>

M - Teraz 50 %, reszta za pół roku! 08.11.2018

Teraz 50 %, reszta za pół roku!

Teraz płacisz 50 %, reszta za pół roku! *Kup produkt w kredycie z odroczoną płatnością i spłać ratę za 6 miesięcy! RRSO 0% wyliczone na dzień 19.09.2018 r.

Sprawdź >>

Raty w MediaExpert, czyli...

szybkie i proste rozwiązanie !

Wybierz bank

Wybierz opcję

Kwota kredytu

Pierwsza wpłata

Ilość rat

Wysokość Twojej raty

"Obliczenia dokonywane przez kalkulator rat mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 §1 i 66 (1) § 1 Kodeksu cywilnego ." Sprawdź RRSO

Dowiedz się więcej ›

Wysokość Twojej raty

Dla "TERAZ PŁACISZ 50% CENY TOWARU, RESZTĘ W KREDYCIE ZA PÓŁ ROKU"

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 0,0%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 1 780,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 1 780,00 zł, oprocentowanie stałe 0,00%, całkowity koszt kredytu 0 zł, wpłata własna 890,00 zł, 1 rata w wysokości 890,00 zł płatna po upływie 5 miesięcznego okresu karencji w spłacie. Kalkulacja została dokonana na dzień 19.09.2018 r. na przykładzie reprezentatywnym.

Akcja obowiązuje od 18.10 do 31.10.2018r.

Dla "Prosta Rata" Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,90.%, całkowita kwota kredytu 790 zł, całkowity koszt kredytu 869 (w tym: prowizja 79 zł, odsetki 0 zł), 11 miesięcznych rat po 79,00 zł. Reprezentatywny przykład dla banku Credit Agricole Bank Polska S.A..”

">"Obliczenia dokonywane przez kalkulator rat mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 §1 i 66 (1) § 1 Kodeksu cywilnego ."

Dowiedz się więcej ›

Raty

Po wyliczeniu miesięcznej raty przejdź do zamówienia.

1. W formularzu zamówienia wybierz dostawę kurierem, a sposób zapłaty „Raty przez Internet”

2.  Sporządź samodzielnie wniosek ratalny bez wychodzenia z domu, a następnie oczekuj na kontakt przedstawiciela Banku Credit Agicole Bank Polska S.A. lub Banku Santander Consumer Bank S.A., który poinformuje Cię o wynikach weryfikacji.

Uwaga:  Raty przez Internet oferowane są przez Bank Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz przez Bank Santander Consumer Bank S.A. już od wartości 100 zł.

Pytania dotyczące  obsługi ratalnej wniosku Credit Agricole Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 354 95 53 (koszt zgodnie z taryfą operatora).
Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 lub [email protected]

Pytania związane z realizacją zamówienia kieruj na adres e-mail: [email protected] lub na numer infolinii sklepu +48 (22) 122 31 00 lub 801 080 114 (koszt zgodnie z taryfą operatora)

W imieniu Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Santander Consumer Bank S.A spółka TERG S.A. będąca właścicielem strony www.mediaexpert.pl umocowana jest do działania w charakterze pośrednika kredytowego w tym m.in. do: informowania swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług, udostępniania swoim Klientom wniosku o kredyt, przyjmowania oświadczeń kredytobiorców składanych w wykonaniu umów kredytowych, w tym o odstąpieniu od umowy kredytowej oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści wymienionych wyżej dokumentów

Dla "NISKA RATA" Reprezentatywny przykład dla Credit Agrciole Bank Polska S.A. przy wartości towaru/usługi: 1905,00 zł. Całkowity koszt kredytu 381,01 zł (w tym prowizja 381,01 zł, odsetki 0 zł,). Całkowita kwota kredytu 1905,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 2285,81 zł , okres obowiązywania umowy kredytowej np. dla 20 miesięcy: wysokość raty kredytu 114,30 zł. RRSO w ofercie „Niska Rata” dla kredytu w opcji bez ubezpieczenia wynosi  23,90%. Stała stopa oprocentowania kredytu 0%.

Akcja obowiązuje od 18.10 do 31.10.2018r.

Zgodnie z wymogami Santander Consumer Bank S.A. oraz Credit Acricole Bank Polska S.A., osoby poniżej 25 roku życia nie mogą złożyć wniosku kredytowego na produkty z kategorii "Telefony i smartfony" oraz we wniosku kredytowym może być tylko jeden produkt z kategorii "Telefony i smartfony".

Teleskopy