Znaleziono w kategoriach:
Smartfon SONY Xperia 10 V 6/128GB 5G 6.1" Czarny XQDC54C0B.EUK

Instrukcja obsługi Smartfon SONY Xperia 10 V 6/128GB 5G 6.1" Czarny XQDC54C0B.EUK

Powrót
Ważne informacje
Informacje o gwarancji
Ograniczona gwarancja
Zgodnie z warunkami tej ograniczonej gwarancji rma, Sony Corporation, lub lokalne rmy stowarzyszone
gwarantują, że w chwili zakupu urządzenie będzie wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i
wykonawczych.
Jeśli konieczna jest naprawa gwarancyjna urządzenia, zwróć je sprzedawcy, u którego zostało ono kupione,
lub skontaktuj się z lokalnym partnerem serwisowym rmy Sony.
Jeśli w okresie gwarancji, wskutek wad konstrukcyjnych, materiałowych lub wykonawczych, urządzenie
będzie działać nieprawidłowo podczas normalnego użytkowania i obsługi, autoryzowani dystrybutorzy
rmy Sony lub jej partnerzy serwisowi w kraju lub regionie, w którym zakupiono urządzenie, mogą według
własnego uznania naprawić lub wymienić urządzenie bądź zwrócić koszty jego zakupu na zasadach
i warunkach określonych w niniejszym dokumencie.
Firma Sony i jej partnerzy serwisowi zastrzegają sobie prawo do pobrania opłaty, jeśli zwrócone urządzenie
nie będzie objęte gwarancją zgodnie z poniższymi warunkami.
Postanowienia gwarancji dotyczące niektórych krajów i regionów podano w sekcji
Warunki gwarancji
obowiązujące w konkretnych krajach/regionach
.
Uwaga
W wyniku naprawy lub wymiany urządzenia może dojść do utraty niektórych osobistych ustawień, pobranych
materiałów lub innych informacji. Istniejące regulacje prawne, przepisy lub ograniczenia techniczne mogą
uniemożliwiać rmie Sony wykonywanie kopii zapasowych niektórych pobranych materiałów. Firma Sony nie bierze
odpowiedzialności za jakiekolwiek utracone informacje i nie rekompensuje użytkownikom takich strat. Przed oddaniem
urządzenia do naprawy lub wymiany zawsze wykonuj kopie zapasowe wszystkich informacji przechowywanych
w urządzeniu, takich jak pobrane dane, wpisy w kalendarzu i kontakty.
Warunki
1Niniejsza ograniczona gwarancja obowiązuje wyłącznie wtedy, gdy wraz z urządzeniem wymagającym
naprawy lub wymiany zostanie przedstawiony oryginalny i niezmodykowany dowód jego zakupu
wystawiony przez autoryzowanego sprzedawcę rmy Sony. Dowód taki musi zawierać datę zakupu i
numer seryjny (w niektórych krajach lub regionach mogą być też wymagane inne informacje). Firma
Sony zastrzega sobie prawo do odmowy obsługi gwarancyjnej, jeśli te informacje zostaną usunięte lub
zmodykowane po pierwotnym zakupie urządzenia od sprzedawcy.
2Jeśli rma Sony naprawi lub wymieni urządzenie, naprawa zaistniałej usterki lub wymienione urządzenie
będą objęte gwarancją przez pozostały okres pierwotnej gwarancji lub przez dziewięćdziesiąt (90) dni od
daty naprawy (obowiązuje dłuższy z okresów). Naprawa lub wymiana może wiązać się z wykorzystaniem
funkcjonalnie równoważnych odnowionych elementów. Wymienione części lub elementy stają się
własnością rmy Sony.
3Niniejsza gwarancja nie obejmuje usterek urządzenia wynikłych z:
normalnej eksploatacji i zużycia,
eksploatacji urządzenia w warunkach przekroczenia ograniczeń ewentualnej klasykacji IP (w tym
uszkodzenia na skutek działania płynów lub wykrycia płynów wewnątrz urządzenia w wyniku takiej
eksploatacji),
nieprawidłowej eksploatacji bądź eksploatacji niezgodnej ze stosowną instrukcją rmy Sony dotyczącą
obsługi i konserwacji urządzenia.
Gwarancja nie obejmuje też awarii urządzenia będących wynikiem wypadku, modykacji bądź
dostosowania sprzętu lub oprogramowania oraz działania siły wyższej.
4Wbudowana bateria do wielokrotnego ładowania z czasem zużywa się w wyniku wielokrotnego
ładowania i rozładowywania. Nie jest to defektem, a jedynie wynikiem normalnej eksploatacji. Jeśli czas
rozmów lub czas gotowości stanie się zauważalnie krótszy, należy wymienić baterię.
Między poszczególnymi urządzeniami mogą pojawiać się nieznaczne różnice w jasności i kolorach
wyświetlacza. Na wyświetlaczu mogą być widoczne maleńkie jasne lub ciemne kropki. Są to tak zwane
2
Wersja internetowa. Wyłącznie do użytku prywatnego.
uszkodzone piksele. Zjawisko to następuje w przypadku, gdy poszczególne punkty są uszkodzone i nie
można ich naprawić. Dopuszcza się istnienie maksymalnie dwóch uszkodzonych pikseli.
Pomiędzy zdjęciami robionymi aparatami poszczególnych urządzeń mogą występować niewielkie
żnice. Nie należą one do rzadkości i nie oznaczają, że moduł aparatu jest wadliwy.
5Ponieważ system telefonii komórkowej, w którym ma działać urządzenie, jest dostarczany przez
operatora niezależnego od rmy Sony, rma Sony nie odpowiada za działanie, dostępność, usługi ani
zasięg takiego systemu.
6Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, nieprawidłowego działania ani awarii urządzenia
spowodowanych przez instalacje, modykacje, naprawy lub otwieranie produktu przez osoby, które nie
mają autoryzacji rmy Sony.
7Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, nieprawidłowego działania ani awarii urządzenia spowodowanych
korzystaniem z akcesoriów lub innych urządzeń peryferyjnych, które nie są oryginalnymi akcesoriami
rmy Sony przeznaczonymi do użycia z urządzeniem.
8Firma Sony wyłącza odpowiedzialność z tytułu wszelkich wyraźnych lub dorozumianych gwarancji
obejmujących uszkodzenia, nieprawidłowości w działaniu bądź awarie urządzenia lub urządzeń
peryferyjnych spowodowane przez wirusy, konie trojańskie, oprogramowanie szpiegujące lub inne
złośliwe oprogramowanie. Firma Sony zdecydowanie zaleca zainstalowanie w miarę możliwości
na urządzeniu i na wszystkich podłączanych do niego urządzeniach peryferyjnych odpowiedniego
oprogramowania antywirusowego oraz regularne jego aktualizowanie w celu lepszej ochrony
urządzenia. Jest jednak zrozumiałe, że takie oprogramowanie nigdy nie zapewni pełnej ochrony
urządzeniu lub jego urządzeniom peryferyjnym, dlatego rma Sony nie udziela żadnych gwarancji —
jawnych ani domniemanych — obejmujących skutki niespełnienia przez takie oprogramowanie
antywirusowe swojego zadania.
9 Informacje dla klientów w Stanach Zjednoczonych
Firma Sony nie ponosi odpowiedzialności za koszty robocizny ani części związane z naprawami lub
serwisem wykonywanymi przez usługodawców innych niż autoryzowany partner serwisowy rmy
Sony.
Informacje dla klientów w innych krajach i regionach
Manipulowanie przy jakichkolwiek plombach urządzenia spowoduje utratę gwarancji.
10 Nie udziela się żadnych jawnych gwarancji, pisemnych ani ustnych, poza gwarancjami udzielonymi w tej
ograniczonej gwarancji. Wszelkie domniemane gwarancje, w tym bez ograniczeń domniemane
gwarancje przydatności handlowej lub do określonego zastosowania, są ograniczone do czasu
obowiązywania niniejszej ograniczonej gwarancji. W żadnym przypadku i w maksymalnym zakresie
dozwolonym przez prawo rma Sony ani jej licencjodawcy nie odpowiadają za jakiekolwiek straty
przypadkowe lub wtórne, w tym także, ale nie tylko, utracone zyski ani straty handlowe.
W niektórych krajach / regionach nie jest możliwe wykluczenie lub ograniczenie odpowiedzialności za
straty przypadkowe lub wtórne albo ograniczenie czasu domniemanych gwarancji, dlatego powyższe
ograniczenia mogą nie mieć zastosowania.
Udzielana gwarancja nie ma wpływu na ustawowe prawa konsumenta zgodnie z obowiązującym prawem
ani na prawa konsumenta w stosunku do sprzedawcy wynikające z zawartej umowy sprzedaży.
3
Wersja internetowa. Wyłącznie do użytku prywatnego.
Okresy gwarancji
Okresy gwarancji w następujących regionach dotyczą urządzeń mobilnych. Okresy gwarancji dotyczące
akcesoriów, w tym akcesoriów dołączonych do urządzenia mobilnego, opisano oddzielnie w sekcji
Warunki
gwarancji obowiązujące w konkretnych krajach/regionach
.
Obie Ameryki
W zależności od miejsca zakupu urządzenia obowiązuje jeden z następujących okresów gwarancyjnych
urządzenia mobilnego. Okresy gwarancji dotyczące akcesoriów, w tym akcesoriów dołączonych do
urządzenia mobilnego, opisano oddzielnie w sekcji
Warunki gwarancji obowiązujące w konkretnych
krajach/regionach
.
Kraj lub region Gwarancja
Stany Zjednoczone 12 miesięcy
Azja
W zależności od miejsca zakupu urządzenia obowiązuje jeden z następujących okresów gwarancyjnych
urządzenia mobilnego. Okresy gwarancji dotyczące akcesoriów, w tym akcesoriów dołączonych do
urządzenia mobilnego, opisano oddzielnie w sekcji
Warunki gwarancji obowiązujące w konkretnych
krajach/regionach
.
Kraj lub region Gwarancja
Chiny kontynentalne 12 miesięcy
Hong Kong 12 miesięcy
Kazachstan 12 miesięcy
Makao 12 miesięcy
Malezja 12 miesięcy
Singapur 12 miesięcy
Tajwan 12 miesięcy
Tajlandia 12 miesięcy
Wietnam 12 miesięcy
Europa
W zależności od miejsca zakupu urządzenia obowiązuje jeden z następujących okresów gwarancyjnych
urządzenia mobilnego. Okresy gwarancji dotyczące akcesoriów, w tym akcesoriów dołączonych do
urządzenia mobilnego, opisano oddzielnie w sekcji
Warunki gwarancji obowiązujące w konkretnych
krajach/regionach
.
Kraj lub region Gwarancja
Austria 24 miesiące
Belgia 24 miesiące
Bułgaria 24 miesiące
Chorwacja 24 miesiące
Cypr 24 miesiące
Czechy 24 miesiące
Dania 24 miesiące
Estonia 24 miesiące
4
Wersja internetowa. Wyłącznie do użytku prywatnego.
Finlandia 24 miesiące
Francja 24 miesiące
Niemcy 24 miesiące
Grecja 24 miesiące
Węgry 24 miesiące
Islandia 24 miesiące
Irlandia 24 miesiące
Włochy 24 miesiące
Łotwa 24 miesiące
Liechtenstein 12 miesięcy
Litwa 24 miesiące
Luksemburg 24 miesiące
Holandia 24 miesiące
Norwegia 24 miesiące
Polska 24 miesiące
Portugalia 24 miesiące
Rumunia 24 miesiące
Rosja 12 miesięcy
Słowacja 24 miesiące
Słowenia 24 miesiące
Hiszpania 24 miesiące
Szwecja 24 miesiące
Szwajcaria 24 miesiące
Ukraina 12 miesięcy
Wielka Brytania 24 miesiące
5
Wersja internetowa. Wyłącznie do użytku prywatnego.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756