Przygotujemy spersonalizowaną ofertę uwzględniającą sprzęt z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i upoważniającym do dofinansowania w ramach Programu Laboratoria Przyszłości.
Czas składania wniosków został wydłużony do 1 września 2022!
Skontaktuj się z nami i zapytaj, o ofertę.
Dobry, wydajny sprzęt znacznie przyspieszy i ułatwi pracę Twoim pracownikom.
Określ nam swoje potrzeby i możliwości, a my wrócimy do Ciebie z gotową propozycją w ciągu 24 godzin.
Jeśli zależy Ci na zachwyceniu Twoich potencjalnych Klientów jakością i ceną, pozwól, że przygotujemy dla Ciebie zestawienie produktów spełniających oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób.
Szanując Twój czas, przedstawimy gotową ofertę w ciągu 24 godzin. Możesz liczyć na atrakcyjny rabat i darmową dostawę.
W naszej ofercie znajdziesz wszystkie urządzenia gospodarstwa domowego. Skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy urządzenia odpowiadające Twoim potrzebom.
Sprawdzony sprzęt znanych marek i Twoi Klienci będą zachwyceni!
Z ogromną przyjemnością wspomagamy Szpitale, wyposażając je w pralki, suszarki do ubrań, ekspresy czy oczyszczacze powietrza. TOPR dzięki wyposażeniu w tablety, smartfony i laptopy jeszcze szybciej dociera do poszkodowanego udzielając niezbędnej pomocy!
Razem dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo innych!
konsola najnowszej generacji..
Ich popularność stale rośnie i jest coraz częściej wybieraną formą docenienia współpracowników i partnerów biznesowych.
FAQ
1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od stanów magazynowych, rodzaju oraz ilości zamówionych produktów. Jest to czas potrzebny do zaksięgowania środków na Naszym koncie , przygotowania zamówienia oraz jego dostarczenia. Gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki spakujemy, powiadomimy Cię o tym mailowo.
2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy elastyczne formy płatności dostosowane do potrzeb naszych Klientów.
3. Jak otrzymać fakturę proforma
Aby otrzymać fakturę proforma postępuj jak poniżej:
Złóż zamówienie na me.pl z wyborem płatności przelew tradycyjny lub Wyślij wiadomość mailową na adres dlabiznesu@me.pl z danymi, na jakie ma zostać wystawiona faktura proforma.
4. Czy mam możliwość otrzymania faktury nabywca/odbiorca?
Wyślij wiadomość mailową na adres dlabiznesu@me.pl z danymi, na jakie ma zostać wystawiona faktura
5. Czy transport jest darmowy?
Darmowy transport oferujemy w standardzie. Na wskazany przez Klienta adres dla zamówień powyżej 100 zł lub do ponad 480 sklepów naszej Sieci bez wartości minimalnej zamówienia.
6. Czy kupując sprzęt na Firmę otrzymuję również gwarancję Producenta?
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. Udzielenie gwarancji na sprzęt zakupiony do użytku poza gospodarstwem domowym uzależnione jest od informacji zawartych w Ogólnych Warunków Gwarancji danego Producenta
7. W jaki sposób odbywa się dostawa zamówienia?
Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany przez Zamawiającego. Istnieje także możliwość osobistego odbioru zamówienia we wskazanym przez Klienta sklepie stacjonarnym Mediaexpert ( uzależnione od ilości towaru) w godzinach otwarcia danego sklepu.
8. Czy mogę zrealizować zamówienie z usługą wniesienia towaru i jego montażu?
Tak, jednak usługa ta jest dodatkowo płatna oraz możliwość jej wykonania uzależniona jest od miejsca Dostawy towaru oraz ich ilości.

