Sprawdź, o co pytali inni klienci.
Czy możliwa jest dostawa z usługą wniesienia?
![]()
Tak, w Media Expert możliwy jest zakup usługi wniesienia. Więcej informacji na temat usług realizowanych przez Media Expert znajdziesz na stronie
Montaż i instalacja. Czy kurier może odebrać zużyty sprzęt?
![]()
Podczas zakupów w Media Expert, możesz skorzystać z dodatkowej usługi odbioru zużytego sprzętu. W celu zapoznania się z zasadami odbioru zużytego sprzętu przejdź do strony
Recykling. Jaka firma zrealizuje dostawę kurierem?
![]()
Współpracujemy z firmami DPD, INPOST, SUUS i Allegro ONE.
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
![]()
Realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.
Jak sprawdzisz status zamówienia?
![]()
1. Jeśli posiadasz konto w sklepie, przejdź do zakładki
Moje zamówienia.2. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Na e-mail podany w trakcie składania zamówienia wysyłamy informacje o statusie zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości, sprawdź folder SPAM.
3. Podaj numer zamówienia na stronie
Status zamówienia. Jak odbierzesz przesyłkę ze skrytki ME Box?
![]()
Po umieszczeniu przesyłki w ME Box, otrzymasz SMS z 6-cyfrowym kodem odbioru. Wprowadź go w wybranej skrytce razem z numerem telefonu, podanym podczas składania zamówienia.
Skrytka ME Box jest dostępna 24/7. Zamówienie będzie na Ciebie czekać w skrytce przez 48 godzin. Po tym czasie przesyłka trafi do sklepu tuż obok skrytki na kolejne 72 godziny.
W jakim czasie musisz odebrać przesyłkę ze skrytki ME Box?
![]()
Masz 48 godzin na odbiór przesyłki, od momentu umieszczenia jej w skrytce. Jeśli nie zdążysz odebrać zamówienia w tym czasie, będzie ono na Ciebie czekać w sklepie tuż obok skrytki przez kolejne 72 godziny.
Dlaczego przesyłka została przekierowana do punktu odbioru w sklepie?
![]()
Jeśli wybrana skrytka ME Box będzie przepełniona lub nie odbierzesz zamówienia w ciągu 48 godzin, przekierujemy przesyłkę do sklepu tuż obok ME Box.
Poinformujemy CIę o tym e-mailowo oraz SMS-em.