Bądź na

Aktywuj już teraz

korzystaj ze zniżek przez okrągły rok!

Więcej

Schowek
Twój koszyk jest pusty
Koszyk
Leasing dla firm
Najlepszy sprzęt dla Twojego biznesu dostępny w atrakcyjnej formie finansowania.
PKO leasing Online
Wypełnij krótki wniosek i otrzymaj decyzję w kilka minut!
Prowadzisz firmę? Weź produkt w leasing
Poznaj i zaakceptuj ofertę
Uzupełnij dane
i dokonaj wpłaty własnej
Podpisz umowę
Ciesz się zakupami
Szybki i intuicyjny proces
- decyzja nawet w 3 minuty!
Prosty wniosek online i minimum formalności
Możliwość podpisania umowy bez wychodzenia z domu za pomocą podpisu kwalifikowanego lub kuriera
Stałe raty i konkurencyjne warunki finansowania
Korzyści podatkowe wynikające z wybranej formy leasingu
Pomoc na każdym etapie realizacji wniosku
Dlaczego warto?
24/7/365 - Możesz załatwić wszystkie formalności kiedy chcesz, nie wychodząc ze swojego biura
Wprowadzisz zakup w koszty Twojej firmy!
Decyzję otrzymasz w kilka minut, a cała procedura zajmie Ci nie więcej niż 15 minut
Harmonogram spłat wybierzesz na etapie kalkulacji leasingu
Jak uzyskać finansowanie?
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Infolinia czynna poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 17:00.
W pozostałych godzinach zapraszamy do kontaktu mailowego.
Najczęściej zadawane pytania
LeaseLink
Rodzaj leasingu
Leasing operacyjny

Jest to najpopularniejszy, najczęściej spotykany rodzaj leasingu. Charakteryzuje się prostotą księgowania i korzyściami podatkowymi. Kosztem uzyskania przychodu dla leasingobiorcy jest czynsz inicjalny, czyli wpłata początkowa, raty leasingowe i wykup, który często ma symboliczną wartość, np.: 1%. Umowa trwa najczęściej od 24 do 48 miesięcy.

Raty dla firm

Konstrukcja umowy jest bardzo prosta. Charakteryzuje się tym, że faktura zakupu wystawiana jest na Twoją firmę. Zakupywany środek trwały „wrzucisz” w koszty jednorazowo, jeśli jego wartość nie przewyższa 10 tys. netto, inaczej będziesz musiał go amortyzować. Na podstawie wystawionej faktury przez dostawcę dokonujemy płatności, a następnie spłacasz nam comiesięcznie raty, które nie stanowią kosztu uzyskania przychodu Twojej firmy, kosztem są wyłącznie odsetki. Udzielenie finansowania możliwe jest na dowolny okres (3-24 miesięcy) oraz dowolny zakup (środek trwały, usługę).
Co przy leasingu jest kosztem uzyskania przychodu?
Leasing operacyjny

Korzystający nie dokonuje amortyzacji środka trwałego będącego przedmiotem umowy oraz nie wprowadza go jednorazowo w koszy działalności firmy. W leasingu operacyjnym kosztem jest zarówno opłata wstępna jak i w całości miesięczne raty. Do kosztów uzyskania przychodów zalicza się również wartość wykupu.

Raty dla firm

W przypadku korzystania z rat dla firm produkt jest zakupywany na rzecz Klienta i to po jego stronie leży możliwość jednorazowego odpisu w koszty bądź odpisów amortyzacyjnych. Kosztem uzyskania przychodu jest faktura zakupowa, oplata początkowa i część odsetkowa raty.
Leasing/pożyczka a VAT?
Leasing operacyjny

Umowa leasingowa jest zawierana zawsze na kwotę netto, w związku z tym od wartości netto jest naliczane oprocentowanie. Na każdą ratę leasingową jest wystawiana faktura VAT. Klient może odliczyć VAT na zasadach ogólnych:

• wartość raty leasingowej (bez podatku VAT) stanowi koszt uzyskania przychodu, jeśli Klient jest płatnikiem VAT również go rozliczy, • w przypadku, gdy Klient nie jest płatnikiem VAT, całość faktury (wraz z VAT-em) stanowi koszt uzyskania przychodu

Raty dla firm

Umowa rat dla firm jest zawiera na kwotę brutto i Klient samodzielnie może odliczyć jednorazowo cały VAT od faktury zakupu przedmiotu. Miesięczne faktury są wystawiane ze zwolnioną stawką VAT.
Jakie przedmioty mogę wziąć w leasing?
LeaseLink specjalizuje się w finansowaniu leasingiem wszelkiego rodzaju urządzeń od sprzętu IT poprzez urządzenia gastronomiczne, budowlane, medyczne i inne aż po rowery.

Do każdego środka trwałego można dokupić akcesoria, które również zawarte będą w umowie leasingowej.

Nie leasingujemy pojazdów rejestrowanych.
Jak długo to potrwa, od złożenia wniosku do otrzymania towaru?
Proces trwa około 15 minut, łącznie z uzyskaniem decyzji kredytowej i otrzymaniem umowy – niezależnie od pory i dnia (24/7/365). W związku z polskimi regulacjami prawnymi w zależności od rodzaju produktu różni się sposób zawarcia umowy i tak:

• w przypadku leasingu operacyjnego po zapłaceniu opłaty początkowej, masz możliwość zawarcia umowy kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź LeaseLink wyśle kuriera z umową, który dotrze do Ciebie na następny dzień roboczy. W sklepie stacjonarnym w zależności od kwoty umowa podpisywana jest bezpośrednio w sklepie lub poprzez kuriera, który dostarczy umowę pod wskazany przez Ciebie adres. • w przypadku umowy rat dla firm dokonanie opłaty początkowej jest równoznaczne z zawarciem umowy.

Wysyłka sprzętu realizowana jest w ustalonym wcześniej terminie po opłaceniu zamówienia i podpisaniu umowy. W sklepie stacjonarnym towar odbierzesz po zawarciu umowy.
Czy ubezpieczenie jest konieczne?
Ubezpieczenie nie jest wymagane. To Ty podejmujesz decyzję czy chcesz ponosić dodatkowe koszty z tytułu ochrony ubezpieczeniowej. Umowa leasingowa jednak nie zwalnia z konieczności spłat w przypadku szkody lub utraty leasingowanego urządzenia. LeaseLink nie ubezpiecza i nie narzuca swego ubezpieczenia, pozostawiamy Tobie całkowitą dowolność w tym zakresie.

Mam polisę czy mogę do niej dołączyć leasingowany sprzęt?

Tak oczywiście, można włączyć sprzęt do objęcia ochroną ubezpieczeniową w ramach posiadanej polisy na biuro, dom itp. Szczegóły potwierdź ze swoim towarzystwem ubezpieczeniowym.
Co to jest wykup?
Wykup oznacza ostatnią część należności na rzecz finansującego i tym samym gwarantuje przeniesie prawa własności przedmiotu na Klienta. Opłata ta jest wnoszona po spłaceniu rat leasingowych i jest obowiązkowa.
W jaki sposób podpisuję umowę leasingową?
Leasing operacyjny:

Po akceptacji umowy w aplikacji LeaseLink i dokonaniu opłaty początkowej masz dwie możliwości podpisania umowy. Zdalnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź za pośrednictwem kuriera, który dostarczy do Ciebie umowę do podpisu. Dokumenty zostaną dostarczone następnego dnia roboczego.

Raty dla firm:

Umowa zawierana jest zdalnie bez konieczności podpisania jej w wersji papierowej. Wykonanie opłaty początkowej jest jednoczesnym potwierdzeniem zawarcia umowy.
Czy można wcześniej spłacić leasing?
Wcześniejsza spłata leasingu jest możliwa przy zachowaniu minimalnego okresu finansowania dedykowanego danemu przedmiotowi leasingu tj. sprzęt IT–18 miesięcy; gastronomiczny, audio-video – 36 miesięcy; pozostałe (w tym telefony) – 24 miesięcy, Nie zachowując tych okresów, do LeaseLink należy przedstawić wycenę od rzeczoznawcy i zakończenie umowy następuje po wskazanej w wycenie wartości rynkowej sprzętu. Tę kwestię reguluje kodeks cywilny, art. 709.

Nie dotyczy rat dla firm – przy tej usłudze można w dowolnym momencie zakończyć umowę.
PKO Leasing Online
Jakie dokumenty będą mi potrzebne do wypełnienia wniosku?
Do złożenia wniosku potrzebny jest jedynie ważny dokument tożsamości. Honorowane dokumenty to: dowód osobisty bądź zamiennie polski paszport lub karta stałego pobytu.
Czy muszę posiadać podpis kwalifikowany, żeby podpisać umowę leasingu?
Nie, jeśli nie posiadasz podpisu kwalifikowanego będziesz mógł go wyrobić w trakcie wideoweryfikacji. Koszt wyrobienia podpisu ponosi PKO Leasing.
Kiedy mogę odebrać sprzęt?
Sklep otrzyma informację o możliwości realizacji zamówienia po podpisaniu przez Ciebie umowy leasingu.
Jaki będzie wykup końcowy?
Wykup końcowy uzależniony jest od rodzaju przedmiotu i okresu finansowania, jego wysokość rozłożona jest na comiesięczne raty. Wysokość wykupu obliczysz w trakcie kalkulacji wniosku leasingowego.
Czy można wcześniej spłacić leasing?
Klient ma możliwość nadpłacania rat leasingu, jednak fakturowanie odbędzie się zgodnie z harmonogramem.
Jakie są rodzaje leasingu?
Leasing operacyjny
Jest to najbardziej popularny rodzaj leasingu. Cechuje go prostota księgowania i związane z nią oszczędności podatkowe, ponieważ każda rata leasingu operacyjnego stanowi w całości koszt uzyskania przychodu. Leasing operacyjny trwa zazwyczaj od 24 do 48 miesięcy, po upływie których przedmiot leasingu przechodzi na własność Firmy (wartość wykupu w PKO Leasing Online wliczona jest w miesięczne raty).

Leasing finansowy
W leasingu finansowym Korzystający otrzymuje od razu fakturę na całą wartość sfinansowanego sprzętu. Można ją jednorazowo zaliczyć do kosztu uzyskania przychodu. Ten rodzaj leasingu cechuje się dużą elastycznością pod kątem okresu finansowania - może być zawarty na okres od 12 do 36 miesięcy, niezależnie od rodzaju finansowanego przedmiotu.
Co przy leasingu jest kosztem uzyskania przychodu?
W leasingu operacyjnym każda rata leasingu jest kosztem uzyskania przychodu. W przypadku leasingu finansowego klient od razu otrzymuje FV na całą wartość sprzętu i może ją wliczyć w koszty działalności.
Zapraszamy do współpracy
Cenimy sobie indywidualność rozwiązań, nie działamy szablonowo.
Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres dlabiznesu@mediaexpert.pl lub wypełniając poniższy formularz.
Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor@me.pl. Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji niniejszej promocji oraz w celach marketingowych. Jeśli wyrazisz zgodę, będziemy kierować do Ciebie komunikację marketingową. Możesz zawsze cofnąć zgodę pisząc na jakikolwiek ww. adres, a zgodę na komunikację marketingową m.in. na https://www.mediaexpert.pl/lp,rezygnacja. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.




Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać


sgdata:2024-07-23 | 01:56:08
14-06-2023-34_09-54

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756