Dlaczego warto?
Kupujesz na firmę? Z nami to szybkie i proste!
Wybierz produkty, które Cię interesują i skorzystaj z wygodnej opcji leasingu lub pożyczki leasingowej! Odbierz zakupy już teraz i odliczaj opłaty w koszty firmy. We współpracy z firmą LeaseLink dbamy, aby cały proces przebiegał bezpiecznie, szybko i intuicyjnie. Wszystkie formalności zrealizujesz online.
Wskaż nam swoje oczekiwania, a my dobierzemy dla Ciebie produkty najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Po pozytywnej weryfikacji wniosku, zamówienie otrzymasz tak szybko, jak przy płatności przelewem!
Nie trać czasu, sprawdź naszą ofertę!
24 h/7/365 - Możesz załatwić wszystkie formalności kiedy chcesz, nie wychodząc ze swojego biura.
Harmonogram spłat 3 - 48 miesięcy, dopasowany do Twoich potrzeb.
Decyzję otrzymasz do 10 minut,
a cała procedura zajmie Ci nie więcej niż 15 minut.
Nie wymagamy żadnych wniosków, dokumentów - całość weryfikacji przebiega w aplikacji online.
Wprowadzisz zakup w koszty Twojej firmy!
Zakupy otrzymasz
tak szybko, jakbyś płacił przelewem.
Leasing - jak z niego skorzystać?
Wybierz produkt z oferty Media Expert w cenie minimum 700 zł brutto.
Kliknij przycisk RATY i LEASING, który znajdziesz na karcie produktu.
Zapoznaj się z ofertą i kliknij WEŹ PRODUKT W LEASING.
Podaj swoje dane i zweryfikuj się
przelewając 1 zł.
Zapoznaj się z decyzją i zaakceptuj umowę - przelej opłatę początkową. Umowę leasingową dostarczymy do Ciebie kurierem.
Ciesz się swoimi zakupami!
Przez Internet
Skontaktuj się z nami w celu otrzymania spersonalizowanej oferty
Zapraszamy do kontaktu
z naszym działem B2B:
+756 756 756 dlabiznesu@mediaexpert.pl
W sklepie Media Expert
Przyjdź do wybranego sklepu Media Expert lub zamów przez Internet
z odbiorem w dowolnym sklepie stacjonarnym.
Przedstawimy najdogodniejszą ofertę Leasingu dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości.
Jak wycenić LEASING dla produktu?
Owtórz kartę produktu, następnie kliknij w link Sprawdź leasing dla firm.
Link znajduje się pod informacją o ratach.
Zostaniesz przeniesiony do sekcji Leasing → Skorzystaj z naszej oferty idealnie dopasowanej dla firm.
Kliknij ZOBACZ OFERTĘ.
Zapoznaj się z ofertą leasingu.
Następnie kliknij WEŹ PRODUKT W LEASING.
Najcześciej kupowane produkty
Chcesz otrzymać ofertę specjalną
dla Twojej firmy? Sprawdź, co zyskasz
Dedykowany opiekun
Oferta i wycena do 24 h
Atrakcyjna polityka rabatowa
Darmowy transport
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem B2B:
FAQ

Rodzaj leasingu

Leasing operacyjny

Jest to najpopularniejszy, najczęściej spotykany rodzaj leasingu. Charakteryzuje się prostotą księgowania i korzyściami podatkowymi. Kosztem uzyskania przychodu dla leasingobiorcy jest czynsz inicjalny, czyli wpłata początkowa, raty leasingowe i wykup, który często ma symboliczną wartość, np.: 1%. Umowa trwa najczęściej od 24 do 48 miesięcy.

Pożyczka leasingowa

Konstrukcja umowy jest bardzo zbliżona do kredytu lub zakupu na raty. Charakteryzuje się tym, że faktura zakupu wystawiana jest na Twoją firmę. Zakupywany środek trwały „wrzucisz” w koszty jednorazowo, jeśli jego wartość nie przewyższa 10 tys. netto, inaczej będziesz musiał go amortyzować. Na podstawie wystawionej faktury przez dostawcę dokonujemy płatności, a następnie spłacasz nam comiesięcznie raty, które nie stanowią kosztu uzyskania przychodu Twojej firmy, kosztem są wyłącznie odsetki. Udzielenie Pożyczki Inwestycyjnej możliwe jest na dowolny okres (3-24 miesięcy) oraz dowolny zakup (środek trwały, usługę).

Co przy leasingu jest kosztem uzyskania przychodu?

Leasing operacyjny

Korzystający nie dokonuje amortyzacji środka trwałego będącego przedmiotem umowy oraz nie wprowadza go jednorazowo w koszy działalności firmy. W leasingu operacyjnym kosztem jest zarówno opłata wstępna jak i w całości miesięczne raty. Do kosztów uzyskania przychodów zalicza się również wartość wykupu.

Pożyczka leasingowa

W przypadku korzystania z pożyczki leasingowej produkt jest zakupywany na rzecz Klienta i to po jego stronie leży możliwość jednorazowego odpisu w koszty bądź odpisów amortyzacyjnych. Kosztem uzyskania przychodu jest faktura zakupowa, oplata wstępna i część odsetkowa raty.

Leasing/pożyczka a VAT?

Leasing operacyjny

Umowa leasingowa jest zawierana zawsze na kwotę netto, w związku z tym od wartości netto jest naliczane oprocentowanie. Na każdą ratę leasingową jest wystawiana faktura VAT. Klient może odliczyć VAT na zasadach ogólnych:

• wartość raty leasingowej (bez podatku VAT) stanowi koszt uzyskania przychodu, jeśli Klient jest płatnikiem VAT również go rozliczy,
• w przypadku, gdy Klient nie jest płatnikiem VAT, całość faktury (wraz z VAT-em) stanowi koszt uzyskania przychodu

Pożyczka leasingowa

Umowa pożyczki jest zawiera na kwotę brutto i Klient samodzielnie może odliczyć jednorazowo cały VAT od faktury zakupu przedmiotu. Miesięczne faktury są wystawiane ze zwolnioną stawką VAT.

Jakie przedmioty mogę wziąć w leasing?

LeaseLink specjalizuje się w finansowaniu leasingiem wszelkiego rodzaju urządzeń od sprzętu IT poprzez urządzenia gastronomiczne, budowlane, medyczne i inne aż po rowery.

Do każdego środka trwałego można dokupić akcesoria, które również zawarte będą w umowie leasingowej.

Nie leasingujemy pojazdów rejestrowanych.

Jak długo to potrwa, od złożenia wniosku do otrzymania towaru?

Proces trwa około 15 minut, łącznie z uzyskaniem decyzji kredytowej i otrzymaniem umowy – niezależnie od pory i dnia (24/7/365). W związku z polskimi regulacjami prawnymi w zależności od rodzaju produktu różni się sposób zawarcia umowy i tak:

• w przypadku leasingu operacyjnego po zapłaceniu opłaty wstępnej, masz możliwość zawarcia umowy kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź LeaseLink wyśle kuriera z umową, który dotrze do Ciebie na następny dzień roboczy. W sklepie stacjonarnym w zależności od kwoty umowa podpisywana jest bezpośrednio w sklepie lub poprzez kuriera, który dostarczy umowę pod wskazany przez Ciebie adres.
• w przypadku umowy pożyczki leasingowej dokonanie opłaty wstępnej jest równoznaczne z zawarciem umowy.

Wysyłka sprzętu realizowana jest w ustalonym wcześniej terminie po opłaceniu zamówienia i podpisaniu umowy. W sklepie stacjonarnym towar odbierzesz po zawarciu umowy.

Czy ubezpieczenie jest konieczne?

Ubezpieczenie nie jest wymagane. To Ty podejmujesz decyzję czy chcesz ponosić dodatkowe koszty z tytułu ochrony ubezpieczeniowej. Umowa leasingowa jednak nie zwalnia z konieczności spłat w przypadku szkody lub utraty leasingowanego urządzenia. LeaseLink nie ubezpiecza i nie narzuca swego ubezpieczenia, pozostawiamy Tobie całkowitą dowolność w tym zakresie.

Mam polisę czy mogę do niej dołączyć leasingowany sprzęt?

Tak oczywiście, można włączyć sprzęt do objęcia ochroną ubezpieczeniową w ramach posiadanej polisy na biuro, dom itp.

Co to jest wykup?

Wykup oznacza ostatnią część należności na rzecz finansującego i tym samym gwarantuje przeniesie prawa własności przedmiotu na Klienta. Opłata ta jest wnoszona po spłaceniu rat leasingowych i jest obowiązkowa.

W jaki sposób podpisuję umowę leasingową?

Leasing operacyjny:

Po akceptacji umowy w aplikacji LeaseLink i dokonaniu opłaty wstępnej masz dwie możliwości podpisania umowy. Zdalnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź za pośrednictwem kuriera, który dostarczy do Ciebie umowę do podpisu. Dokumenty zostaną dostarczone następnego dnia roboczego.

Pożyczka leasingowa:

Umowa zawierana jest zdalnie bez konieczności podpisania jej w wersji papierowej. Wykonanie opłaty wstępnej jest jednoczesnym potwierdzeniem zawarcia umowy.

Czy można wcześniej spłacić leasing?

Wcześniejsza spłata leasingu jest możliwa przy zachowaniu minimalnego okresu finansowania dedykowanego danemu przedmiotowi leasingu tj. sprzęt IT–18 miesięcy; gastronomiczny, audio-video – 36 miesięcy; pozostałe (w tym telefony) – 24 miesięcy, Nie zachowując tych okresów, do LeaseLink należy przedstawić wycenę od rzeczoznawcy i zakończenie umowy następuje po wskazanej w wycenie wartości rynkowej sprzętu. Tę kwestię reguluje kodeks cywilny, art. 709.

Nie dotyczy pożyczki leasingowej – przy tej usłudze można w dowolnym momencie zakończyć umowę.





Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać »


sgdata:2022-09-26 | 18:43:03

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 39 875 000 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756