Wybierz produkty, które Cię interesują i skorzystaj z wygodnej opcji leasingu lub rat dla firm i odroczonej płatności! Odbierz zakupy już teraz i uwzględniaj opłaty w kosztach firmy. We współpracy z firmą LeaseLink dbamy, aby cały proces przebiegał bezpiecznie, szybko i intuicyjnie. Wszystkie formalności zrealizujesz online.
Wskaż nam swoje oczekiwania, a my dobierzemy produkty najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Po pozytywnej weryfikacji wniosku, zamówienie otrzymasz tak szybko, jak przy płatności przelewem!
Nie trać czasu, sprawdź naszą ofertę!
Leasing
Pełną wartość raty możesz ująć w kosztach firmowych.
Spłacasz od 18 do 60 miesięcy.
Po wykupie sprzęt jest Twoją własnością.
Odroczona płatność
Nowość! Oferta dostępna czasowo.
Kupując na fakturę, zamówienie otrzymujesz od razu, a płacisz za 30 dni.
Od razu jesteś właścicielem sprzętu.
Oferta dotyczy dowolnych przedmiotów, usług lub akcesoriów.
Zakup wrzucasz w koszty, jak przy zakupie za gotówkę.
Twój koszt to jedynie 1,50% wartości zamówienia, który opłacisz w dowolnym momencie odroczenia.
Przypomnimy Ci o płatności na 7 dni przed upływem terminu spłaty.
Przy braku spłaty w terminie odroczenie zostanie automatycznie wydłużone.
Raty dla firm
Od razu jesteś właścicielem sprzętu.
Oferta dotyczy dowolnych przedmiotów, usług lub akcesoriów.
Zakup wrzucasz w koszty, jak przy zakupie za gotówkę.
Spłacasz przez 6, 12 lub 18 miesięcy.
Dlaczego warto?
24/7/365 - Możesz załatwić wszystkie formalności kiedy chcesz, nie wychodząc ze swojego biura
Harmonogram spłat 3 - 48 miesięcy, dopasowany do Twoich potrzeb (72 miesięcy – maksymalny okres w zależności od kwoty i stawki amortyzacji)
Decyzję otrzymasz do 10 minut, a cała procedura zajmie Ci nie więcej niż 15 minut
Nie wymagamy żadnych wniosków, dokumentów - całość weryfikacji przebiega w aplikacji online
Wprowadzisz zakup w koszty Twojej firmy!
Zakupy otrzymasz tak szybko, jakbyś płacił przelewem
Jak uzyskać finansowanie?
Wybierz produkt z oferty Media Expert za minimum 300 zł netto (300 zł netto w ratach i 1000 zł netto w leasingu).
Na karcie produktu kliknij „Sprawdź leasing dla firm”.
Zapoznaj się z ofertą i kliknij „Weź produkt w leasing” lub „Odrocz płatność”.
Potwierdź swoje dane autoryzując się w swoim banku
Zapoznaj się z decyzją i zaakceptuj umowę. Przelej opłatę początkową i podpisz umowę online.
Ciesz się swoimi zakupami!
PKO leasing Online
Wypełnij krótki wniosek i otrzymaj decyzję w kilka minut!
Prowadzisz firmę? Weź produkt w leasing
Poznaj i zaakceptuj ofertę
Uzupełnij dane i dokonaj wpłaty własnej
Podpisz umowę
Ciesz się zakupami
Szybki i intuicyjny proces - decyzja nawet w 3 minuty!
Prosty wniosek online i minimum formalności
Możliwość podpisania umowy bez wychodzenia z domu za pomocą podpisu kwalifikowanego lub kuriera
Stałe raty i konkurencyjne warunki finansowania
Korzyści podatkowe wynikające z wybranej formy leasingu
Pomoc na każdym etapie realizacji wniosku
Dlaczego warto?
24/7/365 - Możesz załatwić wszystkie formalności kiedy chcesz, nie wychodząc ze swojego biura
Wprowadzisz zakup w koszty Twojej firmy!
Decyzję otrzymasz w kilka minut, a cała procedura zajmie Ci nie więcej niż 15 minut
Harmonogram spłat wybierzesz na etapie kalkulacji leasingu
Jak uzyskać finansowanie?
Zrób zakupy w sklepie online, a jako formę płatności w koszyku wybierz Leasing
Wypełnij krótki wniosek o finansowanie i wykonaj zwrotny przelew weryfikacyjny na kwotę 1zł
Opłać wstępną opłatę leasingową
Podpisz umowę podpisem kwalifikowanym lub za pośrednictwem kuriera
Infolinia czynna poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 17:00. W pozostałych godzinach zapraszamy do kontaktu mailowego.
Najczęściej zadawane pytania
LeaseLink
Rodzaj leasingu
Leasing operacyjny
Jest to najpopularniejszy, najczęściej spotykany rodzaj leasingu. Charakteryzuje się prostotą księgowania i korzyściami podatkowymi. Kosztem uzyskania przychodu dla leasingobiorcy jest czynsz inicjalny, czyli wpłata początkowa, raty leasingowe i wykup, który często ma symboliczną wartość, np.: 1%. Umowa trwa najczęściej od 24 do 48 miesięcy. Zakup możliwy jest od 1000 zł netto do 100 tys. zł netto.
Raty dla firm
Konstrukcja umowy jest bardzo prosta. Charakteryzuje się tym, że faktura zakupu wystawiana jest na Twoją firmę. Zakupywany środek trwały „wrzucisz” w koszty jednorazowo, jeśli jego wartość nie przewyższa 10 tys. netto, inaczej będziesz musiał go amortyzować. Na podstawie wystawionej faktury przez dostawcę dokonujemy płatności, a następnie spłacasz nam comiesięcznie raty, które nie stanowią kosztu uzyskania przychodu Twojej firmy, kosztem są wyłącznie odsetki. Udzielenie finansowania możliwe jest na dowolny okres (3-24 miesięcy) oraz dowolny zakup (środek trwały, usługę). Zakup możliwy jest od 300 zł netto do 100 tys. zł netto.
Co przy leasingu jest kosztem uzyskania przychodu?
Leasing operacyjny
Korzystający nie dokonuje amortyzacji środka trwałego będącego przedmiotem umowy oraz nie wprowadza go jednorazowo w koszy działalności firmy. W leasingu operacyjnym kosztem jest zarówno opłata wstępna jak i w całości miesięczne raty. Do kosztów uzyskania przychodów zalicza się również wartość wykupu.
Raty dla firm
W przypadku korzystania z rat dla firm produkt jest zakupywany na rzecz Klienta i to po jego stronie leży możliwość jednorazowego odpisu w koszty bądź odpisów amortyzacyjnych. Kosztem uzyskania przychodu jest faktura zakupowa, oplata początkowa i część odsetkowa raty.
Leasing/pożyczka a VAT?
Leasing operacyjny
Umowa leasingowa jest zawierana zawsze na kwotę netto, w związku z tym od wartości netto jest naliczane oprocentowanie. Na każdą ratę leasingową jest wystawiana faktura VAT. Klient może odliczyć VAT na zasadach ogólnych:
• wartość raty leasingowej (bez podatku VAT) stanowi koszt uzyskania przychodu, jeśli Klient jest płatnikiem VAT również go rozliczy, • w przypadku, gdy Klient nie jest płatnikiem VAT, całość faktury (wraz z VAT-em) stanowi koszt uzyskania przychodu
Raty dla firm
Umowa rat dla firm jest zawiera na kwotę brutto i Klient samodzielnie może odliczyć jednorazowo cały VAT od faktury zakupu przedmiotu. Miesięczne faktury są wystawiane ze zwolnioną stawką VAT.
Jakie przedmioty mogę wziąć w leasing?
LeaseLink specjalizuje się w finansowaniu leasingiem wszelkiego rodzaju urządzeń od sprzętu IT poprzez urządzenia gastronomiczne, budowlane, medyczne i inne aż po rowery.
Do każdego środka trwałego można dokupić akcesoria, które również zawarte będą w umowie leasingowej.
Nie leasingujemy pojazdów rejestrowanych.
Jak długo to potrwa, od złożenia wniosku do otrzymania towaru?
Proces trwa około 15 minut, łącznie z uzyskaniem decyzji kredytowej i otrzymaniem umowy – niezależnie od pory i dnia (24/7/365). W związku z polskimi regulacjami prawnymi w zależności od rodzaju produktu różni się sposób zawarcia umowy i tak:
• w przypadku leasingu operacyjnego po zapłaceniu opłaty początkowej, masz możliwość zawarcia umowy kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź LeaseLink wyśle kuriera z umową, który dotrze do Ciebie na następny dzień roboczy. W sklepie stacjonarnym w zależności od kwoty umowa podpisywana jest bezpośrednio w sklepie lub poprzez kuriera, który dostarczy umowę pod wskazany przez Ciebie adres. • w przypadku umowy rat dla firm dokonanie opłaty początkowej jest równoznaczne z zawarciem umowy.
Wysyłka sprzętu realizowana jest w ustalonym wcześniej terminie po opłaceniu zamówienia i podpisaniu umowy. W sklepie stacjonarnym towar odbierzesz po zawarciu umowy.
Czy ubezpieczenie jest konieczne?
Ubezpieczenie nie jest wymagane. To Ty podejmujesz decyzję czy chcesz ponosić dodatkowe koszty z tytułu ochrony ubezpieczeniowej. Umowa leasingowa jednak nie zwalnia z konieczności spłat w przypadku szkody lub utraty leasingowanego urządzenia. LeaseLink nie ubezpiecza i nie narzuca swego ubezpieczenia, pozostawiamy Tobie całkowitą dowolność w tym zakresie.
Mam polisę czy mogę do niej dołączyć leasingowany sprzęt?
Tak oczywiście, można włączyć sprzęt do objęcia ochroną ubezpieczeniową w ramach posiadanej polisy na biuro, dom itp. Szczegóły potwierdź ze swoim towarzystwem ubezpieczeniowym.
Co to jest wykup?
Wykup oznacza ostatnią część należności na rzecz finansującego i tym samym gwarantuje przeniesie prawa własności przedmiotu na Klienta. Opłata ta jest wnoszona po spłaceniu rat leasingowych i jest obowiązkowa.
W jaki sposób podpisuję umowę leasingową?
Leasing operacyjny:
Po akceptacji umowy w aplikacji LeaseLink i dokonaniu opłaty początkowej masz dwie możliwości podpisania umowy. Zdalnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź za pośrednictwem kuriera, który dostarczy do Ciebie umowę do podpisu. Dokumenty zostaną dostarczone następnego dnia roboczego.
Raty dla firm:
Umowa zawierana jest zdalnie bez konieczności podpisania jej w wersji papierowej. Wykonanie opłaty początkowej jest jednoczesnym potwierdzeniem zawarcia umowy.
Czy można wcześniej spłacić leasing?
Wcześniejsza spłata leasingu jest możliwa przy zachowaniu minimalnego okresu finansowania dedykowanego danemu przedmiotowi leasingu tj. sprzęt IT–18 miesięcy; gastronomiczny, audio-video – 36 miesięcy; pozostałe (w tym telefony) – 24 miesięcy, Nie zachowując tych okresów, do LeaseLink należy przedstawić wycenę od rzeczoznawcy i zakończenie umowy następuje po wskazanej w wycenie wartości rynkowej sprzętu. Tę kwestię reguluje kodeks cywilny, art. 709.
Nie dotyczy rat dla firm – przy tej usłudze można w dowolnym momencie zakończyć umowę.
PKO Leasing Online
Jakie dokumenty będą mi potrzebne do wypełnienia wniosku?
Do złożenia wniosku potrzebny jest jedynie ważny dokument tożsamości. Honorowane dokumenty to: dowód osobisty bądź zamiennie polski paszport lub karta stałego pobytu.
Czy muszę posiadać podpis kwalifikowany, żeby podpisać umowę leasingu?
Nie, jeśli nie posiadasz podpisu kwalifikowanego będziesz mógł go wyrobić w trakcie wideoweryfikacji. Koszt wyrobienia podpisu ponosi PKO Leasing.
Kiedy mogę odebrać sprzęt?
Sklep otrzyma informację o możliwości realizacji zamówienia po podpisaniu przez Ciebie umowy leasingu.
Jaki będzie wykup końcowy?
Wykup końcowy uzależniony jest od rodzaju przedmiotu i okresu finansowania, jego wysokość rozłożona jest na comiesięczne raty. Wysokość wykupu obliczysz w trakcie kalkulacji wniosku leasingowego.
Czy można wcześniej spłacić leasing?
Klient ma możliwość nadpłacania rat leasingu, jednak fakturowanie odbędzie się zgodnie z harmonogramem.
Jakie są rodzaje leasingu?
Leasing operacyjny Jest to najbardziej popularny rodzaj leasingu. Cechuje go prostota księgowania i związane z nią oszczędności podatkowe, ponieważ każda rata leasingu operacyjnego stanowi w całości koszt uzyskania przychodu. Leasing operacyjny trwa zazwyczaj od 24 do 48 miesięcy, po upływie których przedmiot leasingu przechodzi na własność Firmy (wartość wykupu w PKO Leasing Online wliczona jest w miesięczne raty). Zakup możliwy jest od 500 zł netto do 50 tys. zł netto.
Leasing finansowy W leasingu finansowym Korzystający otrzymuje od razu fakturę na całą wartość sfinansowanego sprzętu. Można ją jednorazowo zaliczyć do kosztu uzyskania przychodu. Ten rodzaj leasingu cechuje się dużą elastycznością pod kątem okresu finansowania - może być zawarty na okres od 12 do 36 miesięcy, niezależnie od rodzaju finansowanego przedmiotu. Zakup możliwy jest od 500 zł netto do 50 tys. zł netto.
Co przy leasingu jest kosztem uzyskania przychodu?
W leasingu operacyjnym każda rata leasingu jest kosztem uzyskania przychodu. W przypadku leasingu finansowego klient od razu otrzymuje FV na całą wartość sprzętu i może ją wliczyć w koszty działalności.
Zapraszamy do współpracy
Cenimy sobie indywidualność rozwiązań, nie działamy szablonowo.
Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres dlabiznesu@mediaexpert.pl lub wypełniając poniższy formularz.