Szanowni Państwo,
W związku bieżącym stanowiskiem rządu, dotyczącym COVID-19 i wprowadzonymi obostrzeniami, informujemy o możliwości wystąpienia opóźnień w procesie realizacji zgłaszanych przez Państwa spraw reklamacyjnych.
Oczywiście dokładamy wszelkich możliwych starań, aby Państwa zgłoszenia były realizowane priorytetowo, jednak w związku z obecną sytuacją uprzejmie informujemy o:
Dalsze informacje będziemy przekazywać na bieżąco.
Jednocześnie zachęcamy Państwa do skorzystania ze specjalnej gwarancji DOOR-TO-DOOR, jakiej udziela wielu producentów. Więcej szczegółów na ten temat możecie Państwo znaleźć pod adresem:
https://www.mediaexpert.pl/s,d2d.
Liczymy na Państwa zrozumienie w tym trudnym i ważnym dla nas wszystkich okresie, a za wszelkie zaistniałe niedogodności najmocniej przepraszamy.
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę złożenia reklamacji:
Produkty typu: lodówka, pralka, telewizor.
Produkty typu: drobne agd, telefony, laptopy.
Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz tutaj.
Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.
Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.