Reklamacje

Reklamację wadliwego Towaru możesz zgłosić:

  • Bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta/gwaranta.
  • U sprzedawcy, w każdym sklepie stacjonarnym sieci Media Expert lub na stronie internetowej.

Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę złożenia reklamacji:

Zgłoszenie w serwisie gwarancyjnym

i
Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu, bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego producenta/gwaranta, jest najszybszą metodą obsługi tego typu zdarzeń.
i
Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz kartę gwarancyjną, jeśli była dołączona do zamówienia.
Znajdź dane kontaktowe serwisu lub działu wsparcie producenta
T
T

Zgłoszenie w sklepie stacjonarnym

Dotyczy towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym.
»

Produkt duży

Produkty typu: lodówka, pralka, telewizor.

i
Produkty o dużych gabarytach lub takie, których dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione (np. sprzęt do zabudowy) należy udostępnić w miejscu ich montażu.
i
Na podstawie zgłoszenia złożonego w sklepie, nasi pracownicy umówią wizytę technika serwisu autoryzowanego.
i
Pamiętaj, żeby do sklepu dostarczyć komplet dokumentacji (np. dowód zakupu, karta gwarancyjna), które będą wymagane, aby zlecić naprawę w serwisie gwarancyjnym.
»

Produkt mały

Produkty typu: drobne agd, telefony, laptopy.

i
Produkty o małych gabarytach dostarcz do dowolnego sklepu stacjonarnego Media Expert, gdzie nasi pracownicy pomogą Ci w realizacji reklamacji.
i
Pamiętaj, żeby do sklepu dostarczyć komplet dokumentacji (np. dowód zakupu, karta gwarancyjna) oraz dane identyfikacyjne urządzenia (np. nr seryjny urządzenia), które będą wymagane, aby zlecić naprawę w serwisie gwarancyjnym.
Wybierz sklep »

Zgłoszenie przez
internet

Dotyczy towarów zakupionych w sklepie internetowym.
i
Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu jest możliwe poprzez wypełnienie dedykowanego w tym celu formularza.
i
Po jego uzupełnieniu, otrzymasz od nas automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, a nasi pracownicy w najkrótszym możliwym terminie skontaktują się z Tobą, w celu przekazania informacji na temat dalszego postępowania z reklamowanym towarem.
Uzupełnij formularz rejestracji »

Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.

Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.

« powrót