Bądź na

Aktywuj już teraz

korzystaj ze zniżek przez okrągły rok!

Więcej

Schowek
Twój koszyk jest pusty
Koszyk
Loading

Reklamacje

Reklamacja bezpośrednio do gwaranta

Korzyści:
  • szybka realizacja zgłoszenia,
  • pomoc zdalna - wiele spraw można rozwiązać bez konieczności wysyłania produktu do serwisu,
  • serwis na miejscu - serwis przyjeżdża i naprawia produkt u Ciebie,
  • usługa "door to door" na wybrane produkty - kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po jej zakończeniu dostarcza go z powrotem.

Reklamacja przez internet w Media Expert

Reklamacja online produktu, usługi lub dostawy realizowana przez Media Expert.
Dla niedziałającego produktu:
  • Reklamacja do gwaranta za pośrednictwem Media Expert.
  • Reklamacja do sprzedawcy z tytułu niezgodności produktu z umową lub rękojmi.
rozpocznij zgłoszenie

Reklamacja w sklepie stacjonarnym Media Expert

Reklamacja produktu w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Pamiętaj o dowodzie zakupu!
znajdź sklep

Rodzaje zgłoszeń reklamacyjnych

Zanim zgłosisz reklamację, zapoznaj się z rodzajami zgłoszeń reklamacyjnych.
Gwarancja:
  • Gwarancja – to odpowiedzialność gwaranta, okres ochrony gwarancyjnej określony jest w warunkach gwarancji lub na stronie producenta zazwyczaj wynosi 24 miesiące od momentu zawarcia umowy kupna – sprzedaży.
  • Szybka realizacja reklamacji. Czas potrzebny na naprawę jest określony w karcie gwarancyjnej (standardem jest 14 dni).
  • Diagnoza oraz ewentualna naprawa będzie realizowana w autoryzowanym serwisie.
  • Możliwość kontrolowania naprawy produktu na stronie producenta.
  • Usługa "door to door" na wybrane produkty - kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po jej zakończeniu dostarcza go z powrotem.
  • Serwis na miejscu na wybrane produkty - serwis przyjeżdża i naprawia produkt u Ciebie.

Możliwe sposoby zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, propozycja zamiennika, odstąpienie od umowy.

Podstawa prawna: Kodeks cywilny art. 577 do 581

Niezgodności produktu z umową:
  • Niezgodność produktu z umową – to odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar, która obowiązuje przez 24 miesiące od momentu zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Obowiązuje po 01.01.2023 dla kupujących będących konsumentami.
  • Kontrolowanie zgłoszenia z poziomu strony Media Expert.
  • Sprzedawca organizuje naprawę w specjalistycznym serwisie.
  • Możesz wybrać oczekiwaną formę zakończenia reklamacji i sprzedawca będzie zobowiązany do odpowiedzi w ciągu 14 dni.

Możliwe sposoby zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy (o ile wada jest istotna).

Podstawa prawna: art. 43a do 43g ustawy o prawach konsumenta

Rękojmia:
  • Rękojmia – to odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar, która obowiązuje przez 24 miesiące od momentu zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Obowiązuje dla zakupów przed 01.01.2023, a po 01.01.2023 dla kupujących nie będących konsumentem.
  • Kontrolowanie zgłoszenia z poziomu strony Media Expert.
  • Sprzedawca organizuje naprawę w specjalistycznym serwisie.
  • Możesz wybrać oczekiwaną formę zakończenia reklamacji i sprzedawca będzie zobowiązany do odpowiedzi w ciągu 14 dni.

Możliwe sposoby zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy.

Podstawa prawna: Kodeks Cywilny: art. 556 do 576

Sprawdź status reklamacji:

Numer zgłoszenia znajdziesz w wysłanym przez nas e-mailu lub na wydruku ze sklepu stacjonarnego.
Sprawdź status

Powiedz nam, co możemy robić lepiej.

Podziel się z nami swoimi uwagami, wypełniając formularz

Podziel się uwagami

Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową sprzedaży oraz odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności treści cyfrowej z umową zostały opisane w § 7 Regulaminu sklepu


Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.

Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową sprzedaży oraz odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności treści cyfrowej z umową zostały opisane w §7 Regulaminu sklepu.


Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, https://poznan.wiih.gov.pl/.

sgdata:2023-12-05 | 14:44:21
05-09-2023-53_09-37

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756