Korzyści:
- szybka realizacja zgłoszenia,
- pomoc zdalna - wiele spraw można rozwiązać bez konieczności wysyłania produktu do serwisu,
- serwis na miejscu - serwis przyjeżdża i naprawia produkt u Ciebie,
- usługa "door to door" na wybrane produkty - kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po jej zakończeniu dostarcza go z powrotem.
Reklamacja przez internet w Media Expert
Reklamacja online produktu, usługi lub dostawy realizowana przez Media Expert. Dla niedziałającego produktu:
- Reklamacja do gwaranta za pośrednictwem Media Expert.
- Reklamacja do sprzedawcy z tytułu niezgodności produktu z umową lub rękojmi.
Reklamacja w sklepie stacjonarnym Media Expert
Reklamacja produktu w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Pamiętaj o dowodzie zakupu!Rodzaje zgłoszeń reklamacyjnych
Zanim zgłosisz reklamację,
zapoznaj się z rodzajami zgłoszeń reklamacyjnych. 
Gwarancja:
- Gwarancja – to odpowiedzialność gwaranta, okres ochrony gwarancyjnej określony jest w warunkach gwarancji lub na stronie producenta zazwyczaj wynosi 24 miesiące od momentu zawarcia umowy kupna – sprzedaży.
- Szybka realizacja reklamacji. Czas potrzebny na naprawę jest określony w karcie gwarancyjnej (standardem jest 14 dni).
- Diagnoza oraz ewentualna naprawa będzie realizowana w autoryzowanym serwisie.
- Możliwość kontrolowania naprawy produktu na stronie producenta.
- Usługa "door to door" na wybrane produkty - kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po jej zakończeniu dostarcza go z powrotem.
- Serwis na miejscu na wybrane produkty - serwis przyjeżdża i naprawia produkt u Ciebie.
Możliwe sposoby zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, propozycja zamiennika, odstąpienie od umowy.
Podstawa prawna: Kodeks cywilny art. 577 do 581
Niezgodności produktu z umową:
- Niezgodność produktu z umową – to odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar, która obowiązuje przez 24 miesiące od momentu zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Obowiązuje po 01.01.2023 dla kupujących będących konsumentami.
- Kontrolowanie zgłoszenia z poziomu strony Media Expert.
- Sprzedawca organizuje naprawę w specjalistycznym serwisie.
- Możesz wybrać oczekiwaną formę zakończenia reklamacji i sprzedawca będzie zobowiązany do odpowiedzi w ciągu 14 dni.
Możliwe sposoby zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy (o ile wada jest istotna).
Podstawa prawna: art. 43a do 43g ustawy o prawach konsumenta
Rękojmia:
- Rękojmia – to odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar, która obowiązuje przez 24 miesiące od momentu zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Obowiązuje dla zakupów przed 01.01.2023, a po 01.01.2023 dla kupujących nie będących konsumentem.
- Kontrolowanie zgłoszenia z poziomu strony Media Expert.
- Sprzedawca organizuje naprawę w specjalistycznym serwisie.
- Możesz wybrać oczekiwaną formę zakończenia reklamacji i sprzedawca będzie zobowiązany do odpowiedzi w ciągu 14 dni.
Możliwe sposoby zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy.
Podstawa prawna: Kodeks Cywilny: art. 556 do 576
Numer zgłoszenia znajdziesz w wysłanym przez nas e-mailu lub na wydruku ze sklepu stacjonarnego.
Powiedz nam, co możemy robić lepiej.
Podziel się z nami swoimi uwagami, wypełniając formularz
Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową sprzedaży oraz odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności treści cyfrowej z umową zostały opisane w § 7 Regulaminu sklepu
Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.
Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową sprzedaży oraz odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności treści cyfrowej z umową zostały opisane w §7 Regulaminu sklepu.
Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, https://poznan.wiih.gov.pl/.