1. Plasowanie produktów
Produkty prezentowane w wynikach wyszukiwania lub w listach kategorii są wyświetlane z uwzględnieniem następujących kryteriów:
1. Dostępność – produkty dostępne natychmiast są plasowane wyżej niż produkty, które mają wydłużony czas realizacji, lub są chwilowo niedostępne,
2. Dopasowanie frazy wyszukiwania – wyżej prezentowane są produkty i kategorie spełniające w najwyższym możliwym stopniu dopasowanie do wpisanej frazy,
3. Jakość i wiarygodność produktu – uwzględniamy w szczególności:
4. Data publikacji – wyżej prezentowane są produkty, które zostały opublikowane wcześniej, pod uwagę brana jest data pierwszej publikacji produktu.
Wszystkie kryteria mają znaczenie łączne i żadne z nich nie działa w sposób absolutny.
Kupujący mogą w każdej chwili zmienić sposób sortowania wyników (np. według ceny, marki, ocen).
Na naszej Platformie nie oferujemy Sprzedawcom możliwości lepszego pozycjonowania produktów, np. za dodatkową opłatą.
2. Plasowanie ofert
Jeśli ten sam produkt jest sprzedawany przez wielu Sprzedawców, na stronie produktu prezentujemy jedną ofertę. Kolejność wyboru tej oferty ustalana jest według następujących kryteriów:
1. Cena – priorytet ma oferta z najniższą ceną,
2. Dostępność – jeżeli kilka ofert ma tę samą cenę, wyżej plasowana jest oferta z większym stanem magazynowym,
3. Kolejność publikacji – jeżeli cena i stan magazynowy są identyczne, pierwszeństwo ma oferta, która została opublikowana wcześniej na naszej Platformie.