Polityka prywatności

Ta witryna korzysta z plików cookies, aby lepiej prezentować treści, zapewnić sprawne oraz bezpieczne działanie, przedstawiać spersonalizowane oferty i promocje, a także w celach statystycznych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Zamknij

Raty przez Internet

Wygodnie,

bez wychodzenia z domu!

Wybierając formę płatności Raty przez Internet otrzymujesz decyzję kredytową już w kilka minut, elektronicznie, bez wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności!

Zdecyduj o sposobie

podpisania umowy kredytowej:

Elektronicznie - przelewem

Elektronicznie - przelewem:

Bank udostępni Ci do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
Wybierz produkt, a następnie w procesie zamawiania zaznacz formę dostawy i płatności "Raty przez Internet". We wniosku kredytowym wybierz raty w Santander Consumer Bank S.A. (formę podpisania umowy "Przelew").
Wypełnij wniosek kredytowy i poczekaj na decyzję, która może być wydana już w 15 minut!.
Podpisz umowę kredytową i ciesz się z zakupu!

Korzyści:

Całkowicie online, bez wychodzenia z domu!

Bez wizyty kuriera z umową kredytową!

Bez wizyty w Banku!

Bez zbędnych formalności!

Tradycyjnie - Kurierem

Tradycyjnie - Kurierem:

Bank wyśle do Ciebie kurierem egzemplarz umowy kredytu, który podpisujesz w tradycyjny sposób.
Wybierz produkt, a w procesie zamawiania zaznacz formę dostawy i płatności "Raty przez Internet". We wniosku kredytowym wybierz raty w Santander Consumer Bank S.A. (formę podpisania umowy "Kurier").
Wypełnij wniosek kredytowy i poczekaj na decyzję kredytową.
Podpisz umowę kredytową i ciesz się z zakupu!

Korzyści:

Umowę kredytową podpisujesz w obecności kuriera!

Bez wychodzenia z domu, kurier dostarczy Ci umowę!

Bez wizyty w Banku!

Minimum formalności!

Dlaczego warto?

Korzyści:

Całkowicie online, bez wychodzenia z domu!

Bez wizyty kuriera z umową kredytową!

Bez wizyty w Banku!

Bez zbędnych formalności!

Korzyści:

Umowę kredytową podpisujesz w obecności kuriera!

Bez wychodzenia z domu, kurier dostarczy Ci umowę!

Bez wizyty w Banku!

Minimum formalności!

WYBIERZ PRODUKT:



Dowiedz się więcejPokaż informacje prawne


TERG S.A. z siedzibą w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Poznaniu Poznań Nowe Miasto i Wilda, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000427063, NIP 767-10-04-218, o kapitale zakładowym w wysokości 38 250 000 PLN w całości opłaconym.

Działa jako pośrednik kredytowy, w rozumieniu art. 5 pkt. 3 i w zw. z art. 28 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (Dz.U.z 2011. Nr 126.poz. 715 ze zm. t. j. z dn. 2016.09.12.), w imieniu banków: Alior Bank S.A. oraz Santander Consumer Bank S.A. informuje, że:

  • Współpracuje z kredytodawcami;
    • W imieniu kredytodawcy spółka umocowana jest do: do działania w charakterze pośrednika kredytowego w tym m.in. do: informowania swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług, udostępniania swoim Klientom wniosku o kredyt, przyjmowania oświadczeń kredytobiorców składanych w wykonaniu umów kredytowych, w tym o odstąpieniu od umowy kredytowej oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści wymienionych wyżej dokumentów;
  • Za czynności wykonywane przy zawarciu umowy kredytowej pośrednik kredytowy otrzymuje wynagrodzenie wyłącznie od Kredytodawcy;
  • Nie pobiera od konsumenta opłat za czynności faktyczne lub prawne związane z przygotowaniem, oferowaniem, zawieraniem lub wykonywaniem umowy o kredyt;
  • Przetwarza dane osobowe na zlecenie: Alior Bank S.A., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa oraz Santander Consumer Bank S.A., ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław.
• Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?

Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep mediaexpert.pl przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę: Dowiedz się więcej o leasingu

• Raty w sklepie internetowym mediaexpert.pl

Jest to jedna z form płatności jaką oferujemy Państwu na naszej stronie. Po dokonaniu wyboru towaru należy złożyć zamówienie wybierając jako formę dostawy i płatności „Raty przez Internet” a następnie system przekieruje do strony z wyborem banku:

  • Raty w Santander Consumer Bank S.A
  • Raty w Alior Bank S.A.

Jeśli w danym momencie nie dysponują Państwo niezbędnymi danymi (z dowodu osobistego oraz o źródle i wysokości dochodu) oraz czasem, wniosek można wypełnić w przeciągu 48 godzin, na skrzynkę e-mail otrzymają Państwo link z prośbą o jego wypełnienie. O wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym e-mailu lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem banku.

• Jakie banki udzielają kredytu?

W chwili obecnej współpracujemy z dwoma bankami: Alior Bank S.A. oraz Santander Consumer Bank S.A..

• Od jakiej kwoty mogę kupić na raty?

Zakup na raty możliwy jest od kwoty 100 zł dla Alior Bank S.A. oraz dla Santander Consumer Bank S.A..

•Do jakiej kwoty mogę kupić na raty?

Zakup na raty możliwy jest do kwoty 7.000 zł dla Alior Bank S.A., do kwoty 20.000 zł. dla Santander Consumer Bank S.A.

•Jakie są dodatkowe wymagania przy kredytowaniu?

Warunkiem kredytowania w Alior Bank S.A. dla telefonów komórkowych jest wiek Klienta nie niższy niż 21 lat. Dodatkowo od Kredytobiorcy poniżej 25 roku życia wymagana jest wpłata własna w kwocie nie niższej niż 30% ceny towaru.

• Na czym polegają raty w Santander Consumer Bank S.A?

Po wybraniu przez Państwa formy płatności „Raty przez Internet” system przekieruje do strony z wyborem banku. W tym przypadku zaznaczają Państwo raty w Santander Consumer Bank S.A.. Po wybraniu banku wypełniają Państwo wniosek kredytowy w Santander Consumer Bank S.A. We wniosku określają Państwo sposób podpisania umowy: przelew lub kurier. Po złożeniu wniosku skontaktuje się z Państwem konsultant Santander Consumer Banku S.A.. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przedstawi ofertę banku, przygotuje umowę o kredyt i przekaże informacje o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach. Podpisanie umowy kredytu następuje w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Państwa sposobu zawarcia umowy:

  • Przelew – Bank udostępni niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia złożonego przez Państwa oświadczenia woli o zawarciu umowy, Kredytobiorca realizuje na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • Kurier – Bank wyśle do Państwa kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją należy postępować zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście – należy: podpisać umowę, dołączyć wymagane dokumenty, włożyć do koperty, zakleić i przekazać kurierowi.
• Kiedy podpisuję umowę kredytową?

W przypadku otrzymania pozytywnej weryfikacji w Santander Consumer Bank S.A. podpisanie umowy kredytowej odbywa się przez Internet bez udziału kuriera lub w sposób tradycyjny z udziałem kuriera.

W przypadku otrzymania pozytywnej weryfikacji w banku Alior Bank S.A. podpisanie umowy kredytowej odbywa się przez Internet.

• Kiedy sklep wysyła towar?

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank S.A. lub Alior Bank S.A. pozytywnej weryfikacji dokumentacji kredytowej Bank powiadomi sklep o możliwości realizacji zamówionego towaru.

• Gdzie mogę obliczyć wysokość miesięcznej raty oraz jaki jest okres kredytowania?

Przy każdym produkcie znajduje się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat oraz wielkości wpłaty własnej wyliczy miesięczną ratę.

• W jaki sposób mam przekazać pierwszą wpłatę do umowy kredytowej?

Wpłatę własną do umowy kredytowej przekazują Państwo kurierowi w momencie doręczenia towaru.

• Czy potrzebne są dokumenty potwierdzające dochód?

Na podstawie wniosku ratalnego bank dokonuje weryfikacji zdolności kredytowej Klienta, określa czy będą wymagane dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód. W każdym z przypadków gdzie wymagane będą dokumenty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.

• Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące rat?

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Alior Bank S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 19 502, z sieci Play 12 19 502 lub (+48)12 370 7000 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 (koszt zgodnie z taryfą operatora) lub HP-Internet@SantanderConsumer.pl.

Jeśli masz problem lub dodatkowe pytania związane z samodzielnym złożeniem wniosku ratalnego przez Internet skontaktuj się z nami: telefonicznie z Infolinią Konsumencką pod numerem: 756 756 756 (poniedziałek - piątek 8:00 – 16:00; sobota 09:00 - 14:00) lub z obsługą sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego albo pisząc bezpośrednio na adres: raty@mediaexpert.pl

sgdata:2020-10-24 | 02:01:05

Zapisz się na niskie ceny!

Zostaw nam swój e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz gazetkę promocyjną