Najczęściej zadawane pytania

1.  Jakie Banki udzielają kredytu?

W chwili obecnej współpracujemy z Bankami Santander Consumer Bank Polska S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., Alior Bank S.A., Millennium S.A.

2.  Od jakiej - do jakiej kwoty mogę kupić na raty?

Zakup na raty możliwy jest od kwoty 100 złotych. Kwota maksymalna uzależniona jest od Banku w którym zawierany jest kredyt i wynosi odpowiednio:
dla Santander Bank Polska S.A to 50.000 zł.; dla Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Millenium Bank S.A. to 20.000 zł; dla Alior Bank S.A to 15.000 zł.

3.  Czy potrzebne są dokumenty potwierdzające dochód?

Bank na podstawie oświadczenia danych w wypełnionym wniosku ratalnym dokonuje weryfikacji zdolności kredytowej Klienta oraz określa, czy będą wymagane dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód. W każdym z przypadków gdzie wymagane będą dokumenty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.

4.  Gdzie mogę obliczyć wysokość miesięcznej raty oraz jaki jest okres kredytowania?

Przy każdym produkcie znajduje się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat oraz wielkości wpłaty własnej wyliczy miesięczną ratę. Wielkość raty ma charakter informacyjny i stanowi symulacje kalkulacji oferty. Rzeczywiste wielkości rat zaprezentowane będą na wniosku kredytowym w Banku.

5.  Czy wpłata własna jest wymagana?

W przypadku kredytowania telefonów komórkowych w kanale stacjonarnym wymagana będzie każdorazowo wpłata w wysokości 10% ceny towaru

W pozostałych przypadkach wpłata własna jest dobrowolna, sam decydujesz czy chcesz dokonać wpłaty własnej. Należy jednak pamiętać, że Bank ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty własnej lub o obowiązkowej wpłacie może decydować regulamin promocji czy mechanizm akcji z którym należy się zapoznać przed zawarciem umowy kredytowej.

6.  W jaki sposób mam przekazać wpłatę własną do umowy kredytowej?

Wpłatę własną do umowy kredytowej przekazują Państwo kurierowi w momencie doręczenia towaru.

7.  Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?

Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep mediaexpert.pl przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę: Dowiedz się więcej o leasingu

8.  Kiedy sklep wysyła towar?

Po wydaniu przez Bank pozytywnej decyzji kredytowej, Bank powiadomi Nas o możliwości realizacji zamówionego towaru. Wysyłka nastąpi możliwe jak najszybciej od momentu otrzymania takiej informacji.

9.  Czy mogę wcześniej spłacić kredyt?

Tak. W celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty lub zapoznać się z informacjami umieszczonymi w umowie kredytowej zawartej z Bankiem.

10.  Co to są Raty przez Internet?

Raty przez Internet to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z domu. Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek ratalny, nawet do 2 minut możesz otrzymać decyzję Banku. Podpisanie umowy kredytu odbywa się przez Internet bez udziału kuriera.

Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.

Wniosek jest ważny i można go wypełnić w przeciągu 48 godzin od momentu otrzymania go z Banku na wskazany adres email. O wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym e-mailu lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem banku.

11.  Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące Raty przez Internet?

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Credit Agricole Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 354 95 53 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Alior Bank S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 19 502, z sieci Play 12 19 502 lub (+48)12 370 7000 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Millennium S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 22 598 40 40 lub 801 331 331 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Jeśli napotkałeś trudności lub masz dodatkowe pytania związane z samodzielnym złożeniem wniosku ratalnego przez Internet skontaktuj się z nami: telefonicznie z Infolinią Konsumencką pod numerem: 756 756 756 (poniedziałek - piątek 8:00 – 16:00; sobota 10:00 - 14:00) lub z obsługą sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego albo pisząc bezpośrednio na adres: raty@mediaexpert.pl

Aktualne oferty ratalne



Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać »


sgdata:2021-10-28 | 01:00:55

Zapisz się na niskie ceny!

Zostaw nam swój e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz gazetkę promocyjną

Sprzedaż dla firm i instytucji

Ubezpieczenia "Gwarancja PLUS"

Zakupy na raty przez internet

Karty podarunkowe Media Expert