Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym zakup. Jeśli masz konto w serwisie mediaexpert.pl, numer znajdziesz również w zakładce “Twoje zamówienia”.
    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią: +48 756 756 756

  2. Jaki jest czas dostawy przesyłek?

    95% przesyłek dostarczamy kolejnego dnia roboczego od momentu wysyłki z magazynu. Dotyczy to standardowych wysyłek kurierskich, do paczkomatu oraz do sklepów stacjonarnych MediaExpert. Oferujemy również szybsze opcje dostawy: dodatkowo płatne usługi dostawy tego samego dnia; na drugi dzień roboczy; w sobotę; czy w wybranym przedziale godzinowym.

  3. Czy paczki są ubezpieczone?

    Tak, każda paczka jest ubezpieczona co najmniej w wysokości jej wartości.

  4. Nie było mnie w domu w trakcie próby doręczenia, co mam zrobić ?

    Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, wszelkie informacje na temat statusu dostawy znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce. Procedury postępowania są różne w zależności od firmy kurierskiej, ale zawsze otrzymasz stosowne powiadomienie SMS i/lub e-mail informujące o dalszych krokach.

Dogodne opcje dostawy

  • Dostawa nawet tego samego dnia
  • Możliwość określenia przedziałów godzinowych dostarczenia przesyłki
  • Możliwość wyboru usług dodatkowych
  • Profesjonalna pomoc na każdym etapie realizacji zamówienia

Zapisz się na niskie ceny!

Zostaw nam swój e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz gazetkę promocyjną

Sprzedaż dla firm i instytucji

Ubezpieczenia "Gwarancja PLUS"

Zakupy na raty przez internet

Karty podarunkowe Media Expert