Znaleziono w kategoriach:
Kuchenka nastawna MPM MKE-06

Instrukcja obsługi Kuchenka nastawna MPM MKE-06

Powrót
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Serwisem Centralnym
12-100 Szczytno, Korpele 71, tel.: (22) 380-52-34
e-mail: serwis@mpm.pl; www.mpm.pl
Numer naprawy/
Počet Oprava/
Number repair/
Szám javítása/
Количество
Ремонт/
Počet Oprava/
Количество
Ремонт
Opis wykonywanych czynności oraz wymienionych części/
tevékenységek és egyedi alkatrészek/ Описание
деятельности, осуществляемой и отдельных частей/
що здійснюється і окремих частин/
Pieczątka punktu serwisowego/
Razítko servis/ Stamp service
point/ Bélyegző szervi/ Печать
сервисный центр/ Pečiatka
servis/ Печать сервисный
центр
JAK POSTĘPOWAĆ W PRZYPADKU REKLAMACJI
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bez-
płatnie przez Gwaranta w terminie ustawowym lub 14 dni liczonym od daty dostarczenia produktu do Gwaranta
w szczególnych wypadkach termin wydłuża się do 30 dni. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas naprawy. Gwa-
rancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rę-
kojmi za wady rzeczy sprzedanej.
2. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Gwaranta (Punkt Serwisowy) czynności o charakterze
specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności
przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na
własny koszt, np.: zainstalowanie, sprawdzenie działania, itp.
3. GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:
a) sznury połączeniowe, wtyki, gniazda, węże ssące, baterie, akumulatory, nożyki itp.;
b) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniecha-
niem użytkowania albo działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, przekroczone temperatury otoczenia,
wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją obsługi środków eksploatacyjnych lub
czyszczących, uszkodzenia spowodowane przez obce przedmioty, które dostały się do wnętrza, np.: wilgoć,
korozja, pył, itp.);
c) uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z właściwościami
albo przeznaczeniem sprzętu; żarówki
d) uszkodzenia wynikłe na skutek:
- przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie;
- okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca, ani sprzedawca, a w szczególności na skutek niewłaści-
wej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania albo innych przyczyn leżących po stronie użytkowni-
ka lub osób trzecich (używania NIEORYGINALNYCH materiałów lub akcesoriów),
- nieprawidłowego transportu;
e) celowe uszkodzenie sprzętu;
f) uszkodzenia elementów ze szkła, ceramiki;
g) czynności konserwacyjne.
4. Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy, w przypadku gdy:
a) Punkt Serwisowy Gwaranta stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe,
b) naprawa nie jest wykonywana w terminie wymienionym w pkt. 1 lub innym terminie, uzgodnionym na piśmie
z reklamującym,
c) w okresie 24 miesięcy wystąpi konieczność dokonania pięciu napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemoż-
liwiające użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
5. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są Punkty Serwisowe Gwaranta wymie-
nione w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej www.mpm.pl.
6. Reklamowany sprzęt może zostać przesłany na koszt gwaranta zwykłą przesyłką pocztową po wcześniejszym
uzgodnieniu tego faktu z gwarantem.
7. Sprzęt dostarczany do Punktu Serwisowego Gwaranta powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia
do naprawy sprzętu brudnego lub oczyścić go na koszt nabywcy.
8. Faktyczną datę naprawy gwarancyjnej Punkt Serwisowy Gwaranta poświadcza w karcie gwarancyjnej.
9. Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu przez użytkownika
WAŻNEJ karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej lub doko-
nywanie naprawy we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.
10. Gwarancja jest ważna na terytorium Polski.
11. Urządzenia firmy MPM mają zastosowanie do użytkowania przez konsumenta wyłącznie w gospodarstwie do-
mowym, chyba ,że mają inne przeznaczenie np. witryna handlowa. Użytkowanie sprzętu niezgodne z przeznacze-
niem spowoduje utratę gwarancji.
12. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej z urządzenia może spowodować utratę prawa gwarancji
Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia, typu, modelu, daty sprzedaży, czytelnego stempla
sklepu, (w przypadku kuchni gazowej lub elektrycznej, gwarancja musi posiadać adnotację o podłącze-
niu do instalacji przez osobę o odpowiednich uprawnieniach) a także czytelnego podpisu kupującego
jest NIEWAŻNA.
W razie awarii urządzenia:
1) oddaj produkt do punktu zakupu (sklepu)
2) oddaj produkt do naszego autoryzowanego punktu serwisowego – wykaz
punktów serwisowych znajduje się na naszej stronie www.mpm.pl
3) skontaktuj się z naszym Serwisem Centralnym w Szczytnie pod numerem
telefonu: +48 (22) 380 52 34 w godzinach 7.00–15.00 lub mailowo:
serwis@mpm.pl
Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się
z warunkami gwarancji.
Zapraszamy także do sklepu internetowego www.mpmstrefa.pl, w którym można
nabyć brakujące części i akcesoria do naszych produktów.
Wystarczy wybrać potrzebną część, zamówić, a kurier dostarczy ją bezpośrednio
do domu.
Data naprawy/
Repair date/
Дата ремонта/
Reparaturdatum
12-100 Szczytno, Korpele 71
tel.: +48 (22) 380 52 34, fax: +48 (22) 380 52 72
www.mpm.pl
MKE-06
MKE-06
MKE-06
MKE-06
MKE-06
MKE-06
Karta gwarancyjna/ Záručni list/ Warranty Card/ Garanciakártya/
Гарантiйний талон/ Garantijos kortelė/ Гарантiйний талон
model/ model/ model/ modell/ мoдель/modelio/ модель
Data sprzedaży/ Datum prodeje / Date of sale/ Eladásának időpontja/ Дата продажи/
Pardavimo data/ Дата продажу
Pieczątka sklepu/ Těsněni obchodu/ Stamp shop/ Bélyegző üzlet/
Печать магазин/ Parduotuvės antspaudas/ Печать магазин
Podpis sprzedawcy/ Podpis prodávajícího/ Signature of Seller/ Eladó aláírása/
Подпись продавца/ Pardavėjo parašas/ Подпись продавца
Karta gwarancyjna/ Záručni list/ Warranty Card/ Garanciakártya/
Гарантiйний талон/ Garantijos kortelė/ Гарантiйний талон
model/ model/ model/ modell/ мoдель/modelio/ модель
Data sprzedaży/ Datum prodeje / Date of sale/ Eladásának időpontja/ Дата продажи/
Pardavimo data/ Дата продажу
Pieczątka sklepu/ Těsněni obchodu/ Stamp shop/ Bélyegző üzlet/
Печать магазин/ Parduotuvės antspaudas/ Печать магазин
Podpis sprzedawcy/ Podpis prodávajícího/ Signature of Seller/ Eladó aláírása/
Подпись продавца/ Pardavėjo parašas/ Подпись продавца
Karta gwarancyjna/ Záručni list/ Warranty Card/ Garanciakártya/
Гарантiйний талон/ Garantijos kortelė/ Гарантiйний талон
model/ model/ model/ modell/ мoдель/modelio/ модель
Data sprzedaży/ Datum prodeje / Date of sale/ Eladásának időpontja/ Дата продажи/
Pardavimo data/ Дата продажу
Pieczątka sklepu/ Těsněni obchodu/ Stamp shop/ Bélyegző üzlet/
Печать магазин/ Parduotuvės antspaudas/ Печать магазин
Podpis sprzedawcy/ Podpis prodávajícího/ Signature of Seller/ Eladó aláírása/
Подпись продавца/ Pardavėjo parašas/ Подпись продавца
Karta gwarancyjna/ Záručni list/ Warranty Card/ Garanciakártya/
Гарантiйний талон/ Garantijos kortelė/ Гарантiйний талон
model/ model/ model/ modell/ мoдель/modelio/ модель
Data sprzedaży/ Datum prodeje / Date of sale/ Eladásának időpontja/ Дата продажи/
Pardavimo data/ Дата продажу
Pieczątka sklepu/ Těsněni obchodu/ Stamp shop/ Bélyegző üzlet/
Печать магазин/ Parduotuvės antspaudas/ Печать магазин
Podpis sprzedawcy/ Podpis prodávajícího/ Signature of Seller/ Eladó aláírása/
Подпись продавца/ Pardavėjo parašas/ Подпись продавца
Karta gwarancyjna/ Záručni list/ Warranty Card/ Garanciakártya/
Гарантiйний талон/ Garantijos kortelė/ Гарантiйний талон
model/ model/ model/ modell/ мoдель/modelio/ модель
Data sprzedaży/ Datum prodeje / Date of sale/ Eladásának időpontja/ Дата продажи/
Pardavimo data/ Дата продажу
Pieczątka sklepu/ Těsněni obchodu/ Stamp shop/ Bélyegző üzlet/
Печать магазин/ Parduotuvės antspaudas/ Печать магазин
Podpis sprzedawcy/ Podpis prodávajícího/ Signature of Seller/ Eladó aláírása/
Подпись продавца/ Pardavėjo parašas/ Подпись продавца
nazwa-model/ jméno-model/ name-model/ név-modell/ имяoдель/ modelio pavadinimas/ имя-модель
Numer seryjny/ Pořadové číslo/ Serial number/
Sorszám sorozatszám/ Серийный номер/ Serijinis numeris/
Серийный номер
Data sprzedaży/ Datum prodeje / Date of sale/ Eladásának időpontja/ Дата продажи/
Pardavimo data/ Дата продажу
Podpis sprzedawcy/ Podpis prodávajícího/ Signature of Seller/ Eladó aláírása/
Подпись продавца/ Pardavėjo parašas/ Подпись продавца
Pieczątka sklepu/ Těsněni obchodu/ Stamp shop/ Bélyegző üzlet/
Печать магазин/ Parduotuvės antspaudas/ Печать магазин
Czytelny podpis kupującego/ Čitelný podpis kupujícího / Legible signature of the buyer/
Olvasható aláírása a vevő/ Читабельный подпись покупателя/ Pirkėjo parašas/
Читабельный підпис покупця
PL
CZ
EN
HU
RU
LT
UA
Karta gwarancyjna
Kuchenka indukcyjna
jednopalnikowa
Záruční list
Indukční sporák s jednou
varnou zónou
Warranty card
Single burner induction cooker
Garanciakártya
Egy főzőzónás indukciós főzőlap
Гарантийный Taлон
Кухонная индукционная
плита, одноконфорочная
Garantijos kortelė
Vienvietė indukcinė
kaitlentė
Гарантійний талон
Індукційна плита
з 1 конфоркою

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756