Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska TREFL 20 Sekund Challenge 01934

Instrukcja obsługi Gra towarzyska TREFL 20 Sekund Challenge 01934

Powrót
I
N
S
T
R
U
K
C
J
A
I
N
S
T
R
U
K
C
J
A
INSTRUKCJAINSTRUKCJA
JAK ZAGRAĆ W 20 SEKUND CHALLENGE?JAK ZAGRAĆ W 20 SEKUND CHALLENGE?
INSTRUKCJAINSTRUKCJA
JAK ZAGRAĆ W 20 SEKUND CHALLENGE?JAK ZAGRAĆ W 20 SEKUND CHALLENGE? PRZYGOTOWANIEPRZYGOTOWANIE
DO GRYDO GRY
PRZYGOTOWANIEPRZYGOTOWANIE
DO GRYDO GRY
ROZGRYWKAROZGRYWKA
ROZGRYWKAROZGRYWKA
Aby dać przeciwnej drużynie jak najmniej czasu, musicie ukończyć swoje
wyzwania tak szybko, jak to tylko możliwe. Drużyna, której nie uda się wykonać
zadania, nim piasek w klepsydrze się przesypie, przegrywa rundę. Członkowie
drużyny, która wygra 3 rundy, zdobywają tytuł Mistrzów 20 Sekund Challenge.
WYZWANIA
Na każdej karcie znajdują się dwa
wyzwania. Sędzia decyduje, której
strony użyć w danej rundzie.
KARTY „NA POMOC
Każda drużyna otrzymuje jedną kartę
„NA POMOC!”. Jeśli gracz nie jest w stanie
ukończyć wyzwania, może poprosić całą
swoją drużynę o wsparcie, używając karty
“NA POMOC!”. Kartę tę można wykorzystać
tylko raz na rundę.
CEL GRYCEL GRY
CEL GRYCEL GRY
Sędzia pobiera kartę z wyzwaniem dla aktywnej drużyny i szybko je odczytuje. Następnie stawia
klepsydrę tak, by kolor drużyny był skierowany do góry. Czas start! Po wykonaniu zadania
przychodzi czas na przeciwników - zabawa trwa do zakończenia rundy. Runda dobiega końca
kiedy jednej z drużyn skończy się czas. Po zakończeniu każdej rundy sędzia resetuje klepsydrę,
tak by ponownie w każdej części znajdowało się tyle samo piasku. Przegrani z poprzedniej rundy
rozpoczynają kolejną. Członkowie drużyny, która jako pierwsza wygra 3 rundy, zdobywają tytuł
Mistrzów 20 Sekund Challenge. Hura! Zresetujcie klepsydrę i zagrajcie jeszcze raz!
PS: W celu uproszczenia zapisu na kartach użyto formy rodzaju męskiego.
POWTÓRKA!
Jeśli sędzia ma odczucie,
że zadanie nie zostało
wykonane prawidłowo,
może nalegać na jego
powtórzenie, zanim
odwróci klepsydrę.
Jak bardzo powinien być
surowy? Cóż, to zależy
od niego!
Wybierzcie gracza, który będzie sędziował w grze. Jego zadanie to
odczytywanie wyzwań, przewracanie klepsydry i prowadzenie zabawy.
Pozostali uczestnicy dzielą się na dwie drużyny i siadają naprzeciwko
siebie twarzą w twarz. Sędzia przewraca klepsydrę i przesypuje piasek
tak, by sięgał do drugiej linii na wewnętrznym stożku (rys. A).
Tym sposobem w każdej części klepsydry znajduje się piasek
odpowiadający 20 sekundom. Sędzia przewraca klepsydrę na bok
i kręci nią jak bączkiem (rys. B). Kolor, który wskazuje na daną drużynę
po zakończeniu obrotu, decyduje, która z drużyn jest Drużyną Niebieską,
a która Drużyną Żółtą.
Brak Wam piątego koła u wozu? Nic straconego! W trakcie wykonywania
zadania rolę sędziego może sprawować gracz z drużyny przeciwnej –
zaufajcie mu!
Po ukończeniu wyzwania przez drużynę niebieską
sędzia przewraca klepsydrę na bok, odczytuje
nowe wyzwanie dla drużyny żółtej i odwraca
klepsydrę żółtą stroną do góry.
Znajdź
roślinę
i ją przytul!
Pierwszy gracz z Drużyny Niebieskiej musi wykonać
zadanie najszybciej jak to możliwe. O ile tekst na
karcie nie mówi inaczej, pozostali członkowie
drużyny nie mogą pomagać.
Drużyna Żółta próbuje
wykonać wyzwanie. Sędzia ponownie zatrzymuje czas,
kładąc klepsydrę na bok. odczytuje
wyzwanie i rozpoczyna mierzenie
czasu drużynie niebieskiej.
Sędzia stawia klepsydrę tak, by
rozpoczął się upływ czasu dla
Drużyny Niebieskiej (niebieski
koniec klepsydry jest skierowany
do góry).
Sędzia szybko odczytuje
wyzwanie z karty.
Złapugopis
i zrób sobie
tatuaż!
2233
44
667788
runda trwa, dopóki słychać piasek przesypujący
się w klepsydrze. Kiedy dźwięk ucichnie, oznacza
to, że jednej z drużyn skończył się czas!
Drużyna, która pozostała w grze,
wygrywa rundę.
55
Drużyna Niebieska zaczyna.
Drużyna Żółta jest następna.
112233
667788
55
11
OPRACOWANIE WERSJI POLSKIEJ:
PAULINA KORTAS, ADAM BUKOWSKI
OPRACOWANIE GRAFICZNE:
JAN TOMASZEWICZ
OPRACOWANIE TECHNICZNE:
ALEKSANDRA NIESŁUCHOWSKA,
GRZEGORZ TRACZYKOWSKI
TREFL SA
ul. Kontenerowa 25
81-155 Gdynia, Polska
www.trefl.com
Made in Poland
© 2021 Big Potato Games

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756