Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Agnieszka Springer

Kod: m00012797
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Agnieszka Springer
Język wydania: Polski

Dostępne warianty

Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Agnieszka Springer
Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Agnieszka Springer

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. "Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charakterze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, zaangażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...) Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainteresowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych". Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: CeDeWu Sp. z o.o.
Ulica i numer budynku: Żurawia 47/49 lok. 307
Kod pocztowy: 00-680
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: hurt@cedewu.pl
Autor: Agnieszka Springer
Język wydania: Polski
Tytuł: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Agnieszka Springer
Wydawnictwo: CeDeWu

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: CeDeWu
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Agnieszka Springer
    Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Agnieszka Springer

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.