Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk

Kod: m00173882
Autor: Adrian Andrzejczyk
Język wydania: Polski
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk



Zamów telefonicznie 756 756 756


Opis produktu

Trwa ładowanie

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: HELION S.A.
Ulica i numer budynku: ul. Kościuszki 1C
Kod pocztowy: 44-100
Miasto: Gliwice
Adres elektroniczny: gpsr@grupahelion.pl
Autor: Adrian Andrzejczyk
Język wydania: Polski
Tytuł: Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: ONEPRESS
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk
    Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk



    Zamów telefonicznie 756 756 756