Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

Kod: m00012718
Wydawnictwo: Onepress
Autor: Artur Jabłoński
Język wydania: Polski

Dostępne warianty

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: HELION S.A.
Ulica i numer budynku: ul. Kościuszki 1C
Kod pocztowy: 44-100
Miasto: Gliwice
Adres elektroniczny: gpsr@grupahelion.pl
Autor: Artur Jabłoński
Język wydania: Polski
Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: ONEPRESS
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.