Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Łukasz Wróblewski

Kod: m00143125
Autor: Łukasz Wróblewski
Język wydania: Polski
Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Łukasz Wróblewski
Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Łukasz Wróblewski

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu


W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in. zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich oraz czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w konsekwencji do wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury. Rynku bardzo specyficznego (chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd bardzo słabo rozpoznanego oraz opisanego. Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii oraz sfery kultury. Przyjętym celom pracy oraz postępowaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki obejmująca dwie warstwy: teoretyczną oraz empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze. W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii, jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn – Czeski Cieszyn. Zaupominekowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaupominekowano w rozdziale piątym. W rozdziale szóstym przedstawiono modelowe ujęcie procesu kształtowania długotrwałych relacji na transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu, a także dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych. Skoncentrowano się zwłaszcza na działaniach marketingowych realizowanych na trzech poziomach: badań transgranicznego rynku, jego segmentacji, doboru i konfiguracji instentów marketingowych.
Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Ulica i numer budynku: Wawelska 78 lok. 22
Kod pocztowy: 02-034
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: handel@pwe.com.pl
Autor: Łukasz Wróblewski
Język wydania: Polski
Tytuł: Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Łukasz Wróblewski

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: PWE
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Łukasz Wróblewski
    Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Łukasz Wróblewski

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.