- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Biznes, ekonomia, marketing ›
- Kultura biznesu. Normy i formy Irena Kamińska-Radomska
Kultura biznesu. Normy i formy Irena Kamińska-Radomska
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Opis produktu
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
Dane techniczne
| Nazwa: | WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN S.A. |
|---|---|
| Ulica i numer budynku: | DAIMLERA 2 |
| Kod pocztowy: | 02-460 |
| Miasto: | WARSZAWA |
| Adres elektroniczny: | dyrektywa@pwn.pl |
| Autor: | Irena Kamińska-Radomska |
| Język wydania: | Polski |
| Tytuł: | Kultura biznesu. Normy i formy Irena Kamińska-Radomska |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
