Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Monika Boguszewicz-Kreft

Kod: m00012801
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
Język wydania: Polski
Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Monika Boguszewicz-Kreft
Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Monika Boguszewicz-Kreft

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o szybko zmieniających się wymaganiach, • pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, • dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, • traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje nowatorskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: CeDeWu Sp. z o.o.
Ulica i numer budynku: ul. Żurawia 47/49
Kod pocztowy: 00-680
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: redakcja@cedewu.pl
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
Język wydania: Polski
Tytuł: Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: CeDeWu
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Monika Boguszewicz-Kreft
    Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Monika Boguszewicz-Kreft

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.