Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Praca zbiorowa

Kod: m00012589
Wydawnictwo: Prześwity
Autor: Praca zbiorowa
Język wydania: Polski
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Praca zbiorowa
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Praca zbiorowa

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.

Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).

Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.

Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Poltext sp. z o.o.
Ulica i numer budynku: ul. Jutrzenki 118
Kod pocztowy: 02-230
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: handlowy@mtbiznes.pl
Autor: Praca zbiorowa
Język wydania: Polski
Tytuł: Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Prześwity

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: MT Biznes
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Praca zbiorowa
    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Praca zbiorowa

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.