Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski

Kod: m00012789
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Mariusz Trojanowski
Język wydania: Polski
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej upominekacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cec dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne upominekacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu upominekacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę upominekacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania upominekacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej upominekacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są upominekacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Ulica i numer budynku: Gottlieba Daimlera 2
Kod pocztowy: 02-460
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: asystent.marketing@pwn.com.pl
Autor: Mariusz Trojanowski
Język wydania: Polski
Tytuł: Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski
    Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.