- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Biznes, ekonomia, marketing ›
- Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Opis produktu
Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej upominekacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cec dobrego oraz skutecznego mówcę?
By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne upominekacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu upominekacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.
W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę upominekacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania upominekacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej upominekacji multimedialnej.
Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są upominekacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.
Dane techniczne
| Nazwa: | Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna |
|---|---|
| Ulica i numer budynku: | Gottlieba Daimlera 2 |
| Kod pocztowy: | 02-460 |
| Miasto: | WARSZAWA |
| Adres elektroniczny: | asystent.marketing@pwn.com.pl |
| Autor: | Mariusz Trojanowski |
| Język wydania: | Polski |
| Tytuł: | Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania Mariusz Trojanowski |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
