Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Jacek Gancarczyk

Kod: m00012915
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Jacek Gancarczyk
Język wydania: Polski
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Jacek Gancarczyk
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Jacek Gancarczyk

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.

„Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)”.

Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ

„Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu”.

Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW

Jacek Gancarczyk – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Ccil for Small Business and Entrepreneurship (ECSB).

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Uniwersytet Jagielloński
Ulica i numer budynku: ul. Gołębia 24
Kod pocztowy: 31-007
Miasto: Krakow
Adres elektroniczny: sprzedaz@wuj.pl
Autor: Jacek Gancarczyk
Język wydania: Polski
Tytuł: Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Jacek Gancarczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Jacek Gancarczyk
    Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Jacek Gancarczyk

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.