- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Biznes, ekonomia, marketing ›
- Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Opis produktu
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaupominekowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
Dane techniczne
| Nazwa: | Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna |
|---|---|
| Ulica i numer budynku: | ul. Gottlieba Daimlera 2 |
| Kod pocztowy: | 02-460 |
| Miasto: | WARSZAWA |
| Adres elektroniczny: | bok@pwn.com.pl |
| Autor: | Barbara Mróz-Gorgoń |
| Język wydania: | Polski |
| Tytuł: | Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
