Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń

Kod: m00012969
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Język wydania: Polski

Dostępne warianty

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Ulica i numer budynku: ul. Gottlieba Daimlera 2
Kod pocztowy: 02-460
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: bok@pwn.com.pl
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Język wydania: Polski
Tytuł: Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń
    Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.