Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe

Kod: m00013087
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe

133 00


Zamów telefonicznie 756 756 756


Trwa ładowanie

Dane techniczne

Parametry

Autor: Hanna Górska-Warsewicz
Język wydania: Polski
Tytuł: Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
    Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe

    133 00


    Zamów telefonicznie 756 756 756