Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Hanna Górska-Warsewicz

Kod: m00013087
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Hanna Górska-Warsewicz
Język wydania: Polski
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Hanna Górska-Warsewicz
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Hanna Górska-Warsewicz



Zamów telefonicznie 756 756 756


Trwa ładowanie

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Ulica i numer budynku: Gottlieba Daimlera 2
Kod pocztowy: 02-460
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: asystent.marketing@pwn.com.pl
Autor: Hanna Górska-Warsewicz
Język wydania: Polski
Tytuł: Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Hanna Górska-Warsewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Hanna Górska-Warsewicz
    Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Hanna Górska-Warsewicz



    Zamów telefonicznie 756 756 756