Kapitan Nauka. Rysuję i zgaduję. Kodowanie na wesoło

Kod: m00008306
Autor: Katarzyna Michalec
Tematyka: Bajka
Liczba stron: 30
Przedział wiekowy: 6+
Okładka: Miękka
Kapitan Nauka. Rysuję i zgaduję. Kodowanie na wesoło
Kapitan Nauka. Rysuję i zgaduję. Kodowanie na wesoło

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Kodowanie na wesoło (4-7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne), które doskonalą myślenie logiczne i matematyczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Zagadki stanowią świetne wprowadzenie w podstawy matematyki, robotyki i informatyki. Książka zawiera również wskazówki, jak rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Tajniki kodowania w zabawie

Kodowanie na wesoło to świetna przygoda wprowadzająca przedszkolaki i uczniów klas pierwszych w podstawy programowania. Zawiera mnóstwo łamigłówek, m.in. zabawy z rytmami, sekwencjami i algorytmami, ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do pracy z matą do kodowania, a także ćwiczenia na wyznaczanie tras, pisanie kodu i odgadywanie szyfrów. Dla najmłodszych przygotowano zadania na obrazkach, które są bliskie ich zainteresowaniom. Łamigłówki dla starszych dzieci wykorzystują kody na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne.

Pakiet zawiera ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) kształtujących myślenie, orientację przestrzenną, uwagę oraz percepcję wzrokową. Zadania zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem ? zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować nowe pomysły.

Dzięki flamastrowi suchościeralnemu dołączonemu do zestawu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie, a dzięki temu testować swoje pomysły i rozwijać umiejętności.

Rozwój

kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, grafopercepcja

W serii również

  • Rysuję i zgaduję z mewą Ewą (3-4 lata)
  • Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4-5 lat)
  • Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4-5 lat)
  • Rysuję i zgaduję z kangurem Arturem (4-6 lat)
  • Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką (5-6 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (5-8 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (4-7 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4-7 lat)
  • Zabawy logopedyczne. Gimnastyka języka (3-6 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (6-9 lat)

Dane techniczne

Parametry

Techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Autor: Katarzyna Michalec
Tematyka: Bajka
Przedział wiekowy: 6+
Język wydania: Polski
Wydawnictwo: Edgard
Liczba stron: 30
Okładka: Miękka
Nazwa: EDGARD Mariusz Jachimczuk
Ulica i numer budynku: ul. Belgijska 11/6
Kod pocztowy: 02-511
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: wydawnictwo@edgard.pl

Producent

  • Nazwa producenta/importera: EDGARD
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Kapitan Nauka. Rysuję i zgaduję. Kodowanie na wesoło
    Kapitan Nauka. Rysuję i zgaduję. Kodowanie na wesoło

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.