- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Książki dla dzieci ›
- Zapchlony Kundel i kubeł do podróży w czasie Marc Boutavant
Zapchlony Kundel i kubeł do podróży w czasie Marc Boutavant
| Autor: | Marc Boutavant |
|---|---|
| Seria: | brak |
| Tematyka: | Bajka |
| Liczba stron: | 88 |
| Przedział wiekowy: | 6+ |
| Okładka: | Miękka |
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
Opis produktu
Zapchlony Kundel i jego wierny towarzysz Płaskot wyruszają w podróż w czasie – czy ich przyjaźń jest wystarczająco silna, żeby stawić czoła urokom internetowej sławy i setkom lajków na Gapsię? Podczas rutynowego obchodu najpiękniejszych kubłów na śmieci w dzielnicy przyjaciele natrafiają na kubeł niezwykły – maszynę do podróży w czasie. Wystarczy wskoczyć do środka i wymówić magiczne słowo, by znaleźć się w przeszłości… i odkryć kilka zaskakujących prawd o sobie samym. Magiczny kubeł przenosi przyjaciół do świata, w którym Płaskot nie jest płaski i nieatrakcyjny. Wręcz przeciwnie! Jest milusim Miaukotem – gwiazdą TikKota i Gapsię, zwycięzcą konkursów pięKOTności i dumnym posiadaczem własnej strony internetowej. A Zapchlony Kundel? Nadal jest zapchlony, pachnie sardynkami i zdecydowanie nie pasuje do idealnego życia Niepłaskota. Jednak internetowe mody co chwilę się zmieniają, a kocia uroda i popularność nie trwają wiecznie! Kiedy Miaukot traci dach nad głową, próbuje odzyskać dawną sławę, uciekając się do pomocy nowych technologii – i nie do końca uczciwych forteli. Wszystko się zmienia, gdy na Piesbooku pojawia się wiadomość od użytkownika TenPhl@sz2027... „Zapchlony Kundel i kubeł do podróży w czasie” to pełna humoru opowieść, która skłania do refleksji nad światem, w jakim dorastają współczesne dzieci. Autor Colas Gutman, ilustrator Marc Boutavant i autor genialnego polskiego przekładu Paweł Łapiński tworzą językowy spektakl, w którym zabawna gra słów – od Piesbooka po Gapsię, TikKota i jajPhone'a – staje się satyrą na internetowe mody, fake newsy, pogoń za lajkami i sztuczną perfekcją. Dziecko, śmiejąc się z Kundla i (Nie)Płaskota, rozpoznaje zarazem znane mu z codzienności zjawiska: influencerów, konkursy popularności oraz potrzebę zdobywania lajków i followersów. Ta część serii otwiera przestrzeń do rozmowy o samoakceptacji, o mądrym korzystaniu z internetu i o tym, że w sieci nie wszystko jest takie, na jakie wygląda. A także o lojalności i o wartości przyjaciół, którzy – nawet jeśli trochę zapchleni – zostają z nami niezależnie od okoliczności.
Dane techniczne
| Autor: | Marc Boutavant |
|---|---|
| Seria: | brak |
| Tematyka: | Bajka |
| Przedział wiekowy: | 6+ |
| Język wydania: | Polski |
| Liczba stron: | 88 |
| Okładka: | Miękka |
| Nazwa: | Wytwórnia |
| Ulica i numer budynku: | ul. Wełniana 31F |
| Kod pocztowy: | 02-833 |
| Miasto: | WARSZAWA |
| Adres elektroniczny: | wytwornia@wytwornia.com |
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Brak podobnych produktów
Wybierz cechy, na podstawie których pokażemy Ci podobne produkty do tego, który właśnie oglądasz.
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
