Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2 Anna Chojnacka

Kod: m00094064
Autor: Anna Chojnacka
Rodzaj okładki: Twarda
Język wydania: Polski
Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2 Anna  Chojnacka
Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2 Anna Chojnacka

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych. W teczce znajduje się:

  • zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach),
  • zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).

Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Ulica i numer budynku: Kartuska
Kod pocztowy: 80-125
Miasto: GDAŃSK
Adres elektroniczny: harmonia@harmonia.edu.pl
Autor: Anna Chojnacka
Język wydania: Polski
Rodzaj okładki: Twarda

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Harmonia
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2 Anna  Chojnacka
    Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2 Anna Chojnacka

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.