- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Nauki społeczne i humanistyczne ›
- Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach Praca zbiorowa
Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach Praca zbiorowa
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Opis produktu
Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii – w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod – dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reupominekujący różne „szkoły” badawcze.
Dane techniczne
| Nazwa: | STOWARZYSZENIE BIBLIOTEKARZY POLSKICH |
|---|---|
| Ulica i numer budynku: | ul. Emiliana Konopczyńskiego 5/7 |
| Kod pocztowy: | 00-335 |
| Miasto: | WARSZAWA |
| Adres elektroniczny: | wydawnictwo@sbp.pl |
| Autor: | Praca zbiorowa |
| Język wydania: | Polski |
| Rodzaj okładki: | Twarda |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
