- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Nauki społeczne i humanistyczne ›
- Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie.. Paulina Czarnek-Wnuk
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie.. Paulina Czarnek-Wnuk
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Opis produktu
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu. Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego. Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM
Dane techniczne
| Nazwa: | WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO |
|---|---|
| Ulica i numer budynku: | Jana Matejki 34A |
| Kod pocztowy: | 90-237 |
| Miasto: | Łódź |
| Adres elektroniczny: | wydawnictwo.biuro@uni.lodz.pl |
| Autor: | Paulina Czarnek-Wnuk |
| Język wydania: | Polski |
| Rodzaj okładki: | Miękka |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
