Zamawiaj bez obaw, nie zdradzimy zawartości Twojej paczki! Zdajemy sobie sprawę, jak ważna może być dla Ciebie anonimowość, dlatego ogromną uwagę przykładamy do dyskretnego zapakowania Twojej paczki. Nie musisz obawiać się dziwnych spojrzeń podczas odbioru zamówienia z paczkomatu, punktu odbioru, ze sklepu, kiedy przy kasie stoją inne osoby, a nawet z biura, kiedy obok siedzą koleżanki, koledzy lub szefowa.
Dla zapewnienia całkowitej dyskrecji gwarantujemy Tobie
Jednolite opakowanie
Twoje zamówienie zostanie dodatkowo opakowane zwykłym kartonowym pudełkiem, bez logotypów producenta, kolorów wywołujących skojarzenia,
Brak dodatkowych taśm/naklejek
Przesyłka będzie zabezpieczona taśmą Media Expert, z naszym logotypem, dzięki czemu nikt nie będzie podejrzewał, co znajduje się w środku :)
Dyskretna etykieta
Nie wpiszemy nazwy zamówionego produktu na etykiecie! Zamiast tego pojawi się na niej numer Twojego zamówienia oraz nazwa: "Branża Zdrowie"
Formy i koszty dostawy
Dostępny będzie dla Ciebie odbiór w sklepie stacjonarnym Media Expert, w paczkomacie, lub pod wskazanym adresem, np: w domu czy w biurze. Więcej o tych formach dostawy przeczytasz na naszej stronie internetowej, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje na temat każdej z nich, w tym czas realizacji, koszty oraz ewentualne ograniczenia.
Opakowanie posiada nieuszkodzone plomby zabezpieczające
Masz aż 30 dni na zwrot zakupionego produktu!
Zwroty
Zamówiony produkt Ci się nie podoba? Dajemy Ci aż 30 dni na wymianę lub zwrot, istnieje jednak kilka ustawowych obostrzeń (zgodnie z art. 10 ust. 8). Te przedmioty zwrócisz wyłącznie, jeśli opakowanie nie zostało otwarte i jest oryginalnie zaplombowane: prezerwatywy, lubrykanty, żele intymne, kremy, masażery erotyczne, w tym wibratory, pierścienie, dilda, itp. Rozumiemy, że czasem potrzeba więcej czasu na podjęcie ostatecznej decyzji, dlatego dajemy Ci cały miesiąc na dokonanie zwrotu. Więcej o polityce zwrotów dowiesz się na naszej stronie. https://www.mediaexpert.pl/zwroty
Reklamacje
Reklamować możesz produkt, który jest uszkodzony, nie działa, kiedy stwierdzisz w nim wadę lub nie nadaje się do użytku. Reklamacji nie podlegają produkty w których uszkodzenia powstały z uwagi na użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem. Pamiętaj, aby odsyłany na reklamację produkt spełniał podstawowe wymogi higieny (wyczyść go i odpowiednio zapakuj). Więcej informacji na temat zgłoszenia reklamacji znajdziesz na naszej stronie: https://www.mediaexpert.pl/reklamacja