Wkrocz w świat Gwiezdnych wojen i wyrusz do akcji i na przygody!. Odkryj galaktykę pełną statków kosmicznych i innych pojazdów. Zanurz się w ekscytujące historie o walce dobra ze złem w galaktyce zamieszkanej przez bohaterów, złoczyńców, droidy i kosmiczne stworzenia. Dzięki galaktycznej akcji i figurkom Mandalorianina i Grogu czerpiącym inspirację z serialu telewizji Disney+ dzieci mogą udawać, że bronią galaktycznego obcego przed droidami-zabójcami i wyjętymi spod prawa łowcami nagród!. Zestaw zawiera zdejmowany plecak odrzutowy!. Zabawa w galaktycznym wymiarze z sympatycznym duetem 30-centymetrowych figurek elektronicznych: Mandalorianinem i Grogu. Odkryj dźwięki i zwroty inspirowane serialem, naciskając przycisk na środku klatki piersiowej Mandalorianina z założonym plecakiem odrzutowym lub bez niego, albo z Grogu w torbie. Usłysz jeszcze więcej dźwięków i zwrotów, gdy założysz lub zdejmiesz plecak odrzutowy Mando lub włożysz lub wyjmiesz Grogu z torby Mando. Dzięki 15 różnym możliwym frazom dzieci mogą wyobrazić sobie, jakby walczyły ze złymi mocami, aby za wszelką cenę ochronić Grogu. Najemnicy przetrzymują Grogu, tajemniczą istotę poszukiwaną przez łowców nagród na zlecenie Imperium, a wszystko dzieje się na odległej planecie na Zewnętrznych Rubieżach. Wynajęty przez sługę Imperium mandaloriański łowca nagród Din Djarin wyrusza, aby przejąć Grogu. Mandalorianin odmawia jednak przekazania zakładnika, a zamiast tego ucieka przed innymi, bezwzględnymi łowcami nagród, którzy ścigają go po przestworzach galaktyki. Zestaw zawiera: 2 figurki i 2 elementy wyposażenia dodatkowego.
UWAGA: Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Załączona dokumentacja: | Instrukcja obsługi w języku polskim |
---|---|
Gwarancja: | 24 miesiące |
Rodzaj: | Figurka |
Zawartość zestawu: | 2 figurki, Akcesoria |
Seria: | Star Wars |
Liczba sztuk w opakowaniu: | 2 |
Nazwa: | HASBRO EUROPEAN TRADING BV |
Ulica i numer budynku: | DE ENTREE 240 |
Kod pocztowy: | 1101 EE |
Miasto: | Amsterdam |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.