Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku? Krzysztof Polak

Kod: m00143457
Autor: Krzysztof Polak
Język wydania: Polski
Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku? Krzysztof Polak
Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku? Krzysztof Polak



Zamów telefonicznie 756 756 756


Trwa ładowanie

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Ulica i numer budynku: ul. Gottlieba Daimlera 2
Kod pocztowy: 02-460
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: bok@pwn.com.pl
Autor: Krzysztof Polak
Język wydania: Polski
Tytuł: Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku? Krzysztof Polak

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku? Krzysztof Polak
    Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku? Krzysztof Polak



    Zamów telefonicznie 756 756 756