Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka Maria Pietruszka

Kod: m00148498
Autor: Maria Pietruszka
Język wydania: Polski
Oprawa: Miękka
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka Maria Pietruszka
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka Maria Pietruszka

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Ulica i numer budynku: Sterlinga 26
Kod pocztowy: 90-212
Miasto: Łódź
Adres elektroniczny: wydawnictwo@ahe.lodz.pl
Autor: Maria Pietruszka
Język wydania: Polski
Oprawa: Miękka
Tytuł: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka Maria Pietruszka

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka Maria Pietruszka
    Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka Maria Pietruszka

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.