
Jak korzystać z ochrony ekranu HONOR Care+
Krok 1
Zbiłeś ekran swojego telefonu, ale na szczęście masz ochronę ekranu HONOR Care+
Krok 2
Złóż wniosek o naprawę na oficjalnej stronie https://www.honor.com/pl/support/express-repair/
Krok 3
Autoryzowany serwis HONOR sprawdzi, czy Twoje urządzenie kwalifikuje się do bezpłatnej naprawy.
Krok 4
Zakończ naprawę i odeślij urządzenie
HONOR Care+
Ochrona ekranu
Podczas normalnego użytkowania produktu, jeśli ekran ulegnie uszkodzeniu lub pęknięciu w wyniku przypadkowego zderzenia, upuszczenia lub zgniecenia, możesz
skorzystać z usługi naprawy ekranu raz dzięki ochronie ekranu HONOR Care+ bez ponoszenia żadnych opłat
Zalety
Oryginalne części zamienne: 100% oryginalne części zamienne z gwarancją producenta
Profesjonalna naprawa: Autoryzowany serwis HONOR zapewnia profesjonalne usługi naprawcze
Gwarancja: Zachowaj ważność gwarancji po naprawie ekranu swojego urządzenia
Wsparcie serwisowe: W razie jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta
Jak aktywować ochronę ekranu HONOR Care+
1. Aktywuj urządzenie, wkładając kartę SIM i podłączając je do sieci.
2. Ochrona ekranu HONOR Care+ zostanie automatycznie aktywowana! Aktywację można sprawdzić po numerze seryjnym na stronie https://www.honor.com/pl/support/warranty-query/
* Czas aktywności i urządzenie:
HONOR Magic V5 26.08.2025-14.09.2025
Jak sprawdzić status HONOR Care+ swojego urządzenia
Możesz sprawdzić swoje urządzenie HONOR Care+ za pomocą modułu serwisowego „My HONOR App”, informacji o urządzeniu lub za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej serwisu - zapytania o gwarancję, wprowadź numer seryjny/IMEI urządzenia, aby sprawdzić
Często zadawane pytania
Czym jest ochrona ekranu HONOR Care+?
Podczas normalnego użytkowania produktu, jeśli ekran zostanie uszkodzony lub pęknięty w wyniku przypadkowego zderzenia, przypadkowego upuszczenia lub przypadkowego zgniecenia, możesz skorzystać z usługi naprawy ekranu raz, bez ponoszenia żadnych opłat
Jaki jest okres ważności ochrony ekranu HONOR Care+ i jak go obliczyć?
Okres rozpoczyna się od dnia aktywacji/uzyskania ochrony ekranu HONOR Care+ i kończy się o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia (sześć miesięcy).
Czy mogę nadal korzystać z gwarancji producenta po wykonaniu naprawy przy użyciu ochrony ekranu HONOR Care+?
Możesz nadal korzystać z pozostałego okresu gwarancji, jeśli ekran był uszkodzony i nie było innych usterek. Jeśli jednak produkt został prywatnie zdemontowany, naprawiony, upłynniony, wygięty lub zdeformowany, nie będzie można kontynuować korzystania z oryginalnej usługi gwarancyjnej producenta.