Produkt archiwalny

Gra towarzyska HASBRO Zgadnij kto to? Wersja kieszonkowa

Ten produkt nie jest już dostepny w naszym sklepie Znajdź podobne

Opis produktu

Kto jest mistrzem w zgadywaniu?

W wersji Grab and Go klasycznej gry „Zgadnij kto to?” gracze zadają przeciwnikom pytanie, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie", a odpowiedź pomaga odgadnąć, kto jest na tajemniczej karcie oponenta.

Gra karciana HASBRO Zgadnij kto to- Wersja kieszonkowa  rozgrywka zabawa rodzina na wieczór dla dzieci

Zbieraj wskazówki

Gdy gracz uważa, że wie, kto jest tajemniczą postacią przeciwnika, może odgadywać. Jeżeli odgadnie nieprawidłowo, przegrywa!

Gra karciana HASBRO Zgadnij kto to- Wersja kieszonkowa  rozgrywka zabawa rodzina na wieczór dla dzieci

Graj, gdzie chcesz

Ta kompaktowa przenośna gra pozwala Twoim dzieciom zagrać w „Zgadnij kto to?” wszędzie tam, gdzie tylko chcą.

Gra karciana HASBRO Zgadnij kto to- Wersja kieszonkowa  rozgrywka zabawa rodzina na wieczór dla dzieci

Wesoła, przenośna gra

Gra „Zgadnij kto to? Grab and Go” ma rozmiar idealny w podróży i łatwo ją przygotować. Ma też schowki w 2 tackach.

Gra karciana HASBRO Zgadnij kto to- Wersja kieszonkowa  rozgrywka zabawa rodzina na wieczór dla dzieci

W zestawie

Zestaw zawiera 2 tacki, 40 kart postaci, talię tajemniczych kart oraz instrukcję.

Wiek: od 6 lat. Dla 2 graczy. Konieczne jest zmontowanie zabawki.


Dane techniczne

Parametry

Producent/podmiot odpowiedzialny

Rodzaj: Gra towarzyska
Czas gry [min]: Nieokreślony
Liczba graczy: 2
Wiek: 6+
Płeć: Chłopiec, Dziewczynka
Wymiary opakowania [mm]: 240 x 160 x 50
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim
Seria: Zgadnij kto to?
Typ: Dla dzieci
Podróżna: Tak
Gwarancja: 24 miesiące
Nazwa: Hasbro HIH BV
Ulica i numer budynku: DE ENTREE 240
Kod pocztowy: 1101 EE
Miasto: Amsterdam
Adres elektroniczny: euproductcompliance@hasbro.com

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: HASBRO
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu