Brakuje Ci opcji filtrowania?
Zgłoś nam
Pojemność [Ah]: | 9 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 2.3 |
Pojemność [Ah]: | 7.2 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.16 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 2.1 |
Pojemność [Ah]: | 20 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M5 |
Waga [kg]: | 5.2 |
Pojemność [Ah]: | 7 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 2 |
Pojemność [Ah]: | 100 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 25 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M6 |
Waga [kg]: | 27.5 |
Pojemność [Ah]: | 5 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.5 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.78 |
Pojemność [Ah]: | 14 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 4.2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 3.45 |
Pojemność [Ah]: | 7 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.1 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 1.02 |
Pojemność [Ah]: | 200 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 50 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M8 |
Waga [kg]: | 57.5 |
Pojemność [Ah]: | 12 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 3.6 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 1.65 |
Pojemność [Ah]: | 7 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.75 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (T2) |
Waga [kg]: | 1.947 |
Pojemność [Ah]: | 12 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 3.6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 3.3 |
Pojemność [Ah]: | 4 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.2 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.680 |
Pojemność [Ah]: | 15 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 4.2 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 1.8 |
Pojemność [Ah]: | 18 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 5.4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M5 |
Waga [kg]: | 4.8 |
Pojemność [Ah]: | 40 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 10 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M6 |
Waga [kg]: | 12.1 |
Pojemność [Ah]: | 2.3 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.93 |
Pojemność [Ah]: | 7.2 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.16 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 1.06 |
Pojemność [Ah]: | 4 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.2 |
Napięcie [V]: | 4 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.45 |
Pojemność [Ah]: | 4.5 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.35 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.73 |
Pojemność [Ah]: | 65 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 18 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M8 |
Waga [kg]: | 20 |
Pojemność [Ah]: | 10 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 2.1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 2.45 |
Pojemność [Ah]: | 5 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.5 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (F2) |
Waga [kg]: | 1.5 |
Pojemność [Ah]: | 7 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.65 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 250 (T2) |
Waga [kg]: | 1.9 |
Pojemność [Ah]: | 17 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 5.4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M5 |
Waga [kg]: | 4.8 |
Pojemność [Ah]: | 1.3 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 0.39 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.53 |
Pojemność [Ah]: | 55 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 13.75 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M6 |
Waga [kg]: | 16 |
Pojemność [Ah]: | 4.5 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 1.35 |
Napięcie [V]: | 4 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.480 |
Pojemność [Ah]: | 22 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Rodzaj konektora: | Złącze śrubowe M5 |
Waga [kg]: | 5.6 |
Pojemność [Ah]: | 1.2 |
---|---|
Maksymalny prąd ładowania [A]: | 0.39 |
Napięcie [V]: | 6 |
Rodzaj konektora: | Fast-on 187 (F1) |
Waga [kg]: | 0.2900 |
Akumulator AGM to przede wszystkim wygoda użytkowania, trwałość oraz bezpieczeństwo. Jest to sprzęt, który coraz częściej znajduje zastosowanie nie tylko w samochodach, ale również w sprzętach biurowych, nowoczesnych zabawkach, urządzeniach gospodarstwa domowego, instalacjach fotowoltaicznych, systemach alarmowych, a także specjalistycznym sprzęcie budowlanym i inżynieryjnym. W sklepach specjalistycznych akcesorium to nierzadko znajdziemy w kategorii o nazwie akumulatory żelowe. Mają one podobną do tradycyjnych akumulatorów konstrukcję, ale zasada działania jest bliższa urządzeniom z technologią AGM.
Akumulator AGM to typowe urządzenie rozruchowe do urządzeń typu start – stop oraz z tak zwaną możliwością odzyskiwania energii. Jego wytrzymałość i żywotność, a także bezobsługowe użytkowanie to najbardziej charakterystyczne z zalet, wyróżniających ten sprzęt spośród podobnych na rynku. Bezpieczeństwo w razie uszkodzenia czy wypadku komunikacyjnego sprawia, że akumulatory AGM są szczególnie polecane do pojazdów użytkowanych w sposób ekstremalny, poruszających się po nierównym podłożu, a także z dużą prędkością. Co więcej, jest to jedyne tego typu urządzenie, które do prawidłowego działania nie wymaga usytuowania w pozycji poziomej.
Akumulator AGM z uwagi na trwałość i niezwykłą odporność na wstrząsy oraz drgania jest szczególnie polecany do motocykli bądź samochodów terenowych. Dodatkową jego cechą jest brak reakcji nawet na wielostopniowe odchylenia czy odwrócenie. Skrót AGM z angielskiego oznacza absorbent glass mat. Odnosi się to do maty wykonanej z włókna szklanego, która znajduje się wewnątrz akumulatora. Dodatkowo jest ona unieruchomiona między dwiema stabilnymi płytami wykonanymi z ołowiu. Mata charakteryzuje się dużą porowatością, co sprawia, że jest niezwykle chłonna. Jej zadaniem jest absorbowanie elektrolitu.
Akumulator AGM został skonstruowany z myślą o ekstremalnym wykorzystaniu jego potencjału. Z jednej strony solidna konstrukcja gwarantuje długą żywotność. Z drugiej natomiast, nawet podczas wypadku komunikacyjnego i ewentualnego uszkodzenia akumulatora możemy być pewni, że elektrolit pozostanie bezpiecznie w jego wnętrzu, w chłonnej macie. W przypadku tradycyjnego urządzeniu mielibyśmy do czynienia z uwolnieniem elektrolitu, co z kolei wiązałoby się z kolejnymi niebezpieczeństwami dla zdrowia, a nawet życia kierowcy.
Akumulator AGM, dzięki nowoczesnej konstrukcji i innowacyjnej technologii zasilania, może być bardzo szeroko wykorzystywany. Szczególną cechą jest też możliwość pracy w pozycji pionowej i pochyłej. Akumulatory tego typu nadają się do pracy buforowej. Oznacza to, że w sposób ciągły są zasilane niewielką ilością prądu. W przypadku całkowitej utraty zasilania stanowią jego jedyne źródło. To sprawia, że często wykorzystywane są w awaryjnych systemach zasilania oraz wszędzie tam, gdzie mogą stanowić jego dodatkowe źródło.
NOWOŚCI
GAMING
NA CZASIE
PORADNIK MEDIA EXPERT
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756