- Strona główna ›
- Komputery i tablety ›
- Akcesoria komputerowe ›
- Folie i szkła ochronne na ekrany ›
- Filtr prywatyzujący KENSINGTON Privacy 23.8 (16:9)
Filtr prywatyzujący KENSINGTON Privacy 23.8 (16:9)
Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.
Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.
w tym roku nie płacisz
Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.
Filtr prywatyzujący Kensington to szybki i prosty sposób na ochronę poufnych danych przed ciekawskimi spojrzeniami. Ogranicza kąt widzenia do ±30°, dzięki czemu ekran jest widoczny tylko dla użytkownika. Wyposażony w funkcje antyodblaskowe i redukujące światło niebieskie, zmniejsza zmęczenie oczu. Filtr jest kompatybilny z ekranami dotykowymi, dwustronny (strona matowa redukuje odblaski i odciski palców, strona błyszcząca zwiększa klarowność obrazu) i oferuje łatwy montaż wielokrotnego użytku lub za pomocą taśmy samoprzylepnej.
Dane techniczne
Rodzaj produktu: | Filtr prywatyzujący |
---|---|
Zastosowanie: | Laptop, Monitor |
Przekątna ekranu [cal]: | 23.8 |
Kompatybilność: | Uniwersalny |
Powierzchnia imitująca papier: | Nie |
Prywatyzacja: | Tak |
Sposób mocowania: | Paski mocujące naklejane na ekran, Zaczepy przyklejane na ramę |
Ilość sztuk w zestawie [szt.]: | 1 |
Dodatkowe informacje: | Dwustronny - matowy lub błyszczący Format 16:9 Kompatybilne z ekranami dotykowymi Ogranicza kąt widzenia do ±30° Redukcja refleksów światła Redukuje światło niebieskie o 30% Technologia 2-drożna - ochrona przed podglądaniem z dwóch stron (lewa/prawa) |
Kolor: | Czarny |
Wysokość [mm]: | 296 |
Szerokość [mm]: | 527 |
Gwarancja produktu: | 24 miesiące |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
w tym roku nie płacisz
Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.