Programowanie gier. Wzorce Robert Nystrom

Kod: m00012383
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Robert Nystrom
Język wydania: Polski
Oprawa: Miękka
Programowanie gier. Wzorce Robert Nystrom
Programowanie gier. Wzorce Robert Nystrom

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą.

Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.

Książka "Programowanie gier. Wzorce" rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy.

Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.

Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę?

  • Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach.
  • Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku.

Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.

Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN S.A.
Ulica i numer budynku: DAIMLERA 2
Kod pocztowy: 02-460
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: dyrektywa@pwn.pl
Autor: Robert Nystrom
Język wydania: Polski
Oprawa: Miękka
Tytuł: Programowanie gier. Wzorce Robert Nystrom
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Programowanie gier. Wzorce Robert Nystrom
    Programowanie gier. Wzorce Robert Nystrom

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.