Produkt archiwalny

Etui KATE SPADE NEW YORK Protective MagSafe do Apple iPhone 16 Panterka

Ten produkt nie jest już dostepny w naszym sklepie Znajdź podobne

Opis produktu

Ekskluzywne etui do iPhone 16 od Kate Spade New York to nie tylko osłona dla Twojego urządzenia, to prawdziwe dzieło sztuki.


Ozdobione przyciągającym wzrok wzorem klasycznej skorupy żółwia ze złotymi akcentami.

Ta elegancka obudowa nie tylko zachwyca wzrok, ale również dba o higienę, za sprawą specjalnej powłoki ochronnej przed bakteriami. Dzięki temu pozostaje zawsze nieskazitelnie czysta, nie traci blasku i jest niezwykle komfortowa w codziennym użytkowaniu.

Wbudowane magnesy sprawiają, że ładowarka MagSafe dopasowuje się za każdym razem precyzyjnie.

Wyjątkowo smukła konstrukcja etui została stworzona z wykorzystaniem eko-materiałów, co gwarantuje wytrzymałość i odporność na upadki z wysokości do 3 metrów.
Etui Kate Spade New York w wersji City Leopard to absolutny must-have dla kobiet ceniących sobie elegancję oraz wyrafinowany styl.

Cechy produktu:
· Oryginalna grafika Kate Spade New York
· Klasyczny wzór Tortoiseshell ze złotymi akcentami
· Wbudowany pierścień magnetyczny MagSafe
· Długotrwała ochrona przeciwbakteryjna firmy Micropel®
· Etui odporne na upadki z wysokości 3 metrów
· Twarde plecki z wytrzymałego polikarbonu
· Wykonane z materiałów z recyklingu
· Kompatybilność: iPhone 16

Dane techniczne

Dedykowany model

Konstrukcja

Parametry

Producent/podmiot odpowiedzialny

Marka telefonu: Apple
Seria telefonu: iPhone
Model telefonu: iPhone 16
Kompatybilność: Apple iPhone 16
Materiał: Polikarbon
Dominujący kolor: Wielokolorowy
Typ: Etui magnetyczne, Etui nakładka
Etui wodoszczelne: Nie
Gwarancja: 24 miesiące
Nazwa: FORCETOP Sp. z o.o.
Ulica i numer budynku: Chotów 24 B
Kod pocztowy: 63-460
Miasto: Nowe Skalmierzyce
Adres elektroniczny: office@forcetop.com

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: KATE SPADE NEW YORK
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu