Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA Biegnij, piesku

Kod: 2037071
Rodzaj: Gra edukacyjna
Czas gry [min]: 10 - 20
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 3+
Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA Biegnij, piesku
Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA Biegnij, piesku

37 20
41,62 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
40,99 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Zamów telefonicznie 756 756 756


Opis produktu

Do biegu, gotowi… hau!

Wybierz jeden z dwóch wariantów gry i weź udział w wyścigu na czterech łapach. Rzuć kośćmi i… start!

 

Gra jest doskonałym treningiem logiki, koncentracji i spostrzegawczości, a dodatkowo ćwiczy umiejętność rozpoznawania kolorów i kształtów.

 

Biegnij, piesku! to gra planszowa, która zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. Gracze mogą wcielić się w rolę jednego z pupili i podjąć wyzwania związane z rozpoznawaniem kolorów i kształtów. Tutaj przyda się bystre oko – spośród wylosowanych kości, wskazujących pola, na które można się udać, należy wybrać to gwarantujące najlepszą pozycję. Wygrywa ten, kto pierwszy pokona całą trasę! W drodze po zwycięstwo przyda się nie tylko spostrzegawczość, lecz także umiejętność rozróżniania kolorów i kształtów oraz… trochę szczęścia. Tory są dwustronne, dzięki czemu możemy stworzyć aż dwa warianty gry – to idealne propozycja, dla tych, którzy szybko się nudzą.

 

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

 

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

 

Rozwój

Myślenie logiczne, koncentracja, spostrzeganie wzrokowe, koordynacja oko-ręka.

 

Zawartość:

12 dwustronnych plansz z torami do ułożenia, 4 pionki – pieski na podstawkach, 10 kości do losowania (6 z kolorami i 4 z kształtami), 3 medale.

 

UWAGA Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Dane techniczne

Parametry

Producent/podmiot odpowiedzialny

Rodzaj: Gra edukacyjna
Czas gry [min]: 10 - 20
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 3+
Płeć: Chłopiec, Dziewczynka
Wymiary opakowania [mm]: 245 x 250 x 55
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim
Typ: Dla dzieci
Podróżna: Nie
Gwarancja: 24 miesiące
Nazwa: MARIUSZ JACHIMCZUK EDGARD
Ulica i numer budynku: ul. Belgijska 11
Kod pocztowy: 02-511
Miasto: WARSZAWA
Adres elektroniczny: sklep@kapitannauka.pl

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: KAPITAN NAUKA
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Dodaj przydatne usługi

    Zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo. Skorzystaj z usług profesjonalistów.

    Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA Biegnij, piesku
    Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA Biegnij, piesku

    37 20
    41,62 zł
    Cena bezpośrednio przed obniżką
    40,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką


    Zamów telefonicznie 756 756 756