Produkt archiwalny

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-E X Żółto-czarny

Ten produkt nie jest już dostepny w naszym sklepie Znajdź podobne

Opis produktu

Deklaracja zgodności z przepisami obowiązującymi hulajnogi elektryczne


Najważniejsze informacje dotyczące użytkowania, ładowania i konserwacji hulajnóg elektrycznych


Sportowy wygląd i jazda bez korków

Komfort z jazdy

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X została wyposażona w 10-calowe koła i tak zwane „grube” opony pneumatyczne, zapobiegające przebiciu. Nadaje się również do jazdy po drogach gruntowych lub bardzo nierównych odcinkach dróg. Dzięki klasie ochrony IP54 sprawia, że jest odporna na brud, kurz i zachlapanie.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X wyposażona w koła 10 cali grube open pneumatyczne

Wydajna i cicha

Hulajnoga DUCATI Scrambler City Cross-e X wyposażona jest w mocny bezszczotkowy silnik o mocy 350 W, który umożliwia łatwy start nawet na podjazdach i osiągnięcie w krótkim czasie maksymalnej dozwolonej przez prawo prędkości 25 km/h. Ten typ silnika wymaga minimalnej konserwacji i charakteryzuje się bardzo niskim stopniem zużycia, bardzo dobrze utrzymuje różne poziomy prędkości i jest bardzo cichy. Hulajnoga ma również tempomat.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X mocny bezszczotkowy silnik moc prędkość minimalna konserwacja niskim stopniem zużycia bardzo cichy

Intuicyjny wyświetlacz

Hulajnoga ma akumulator 36 V o pojemności 12,5 Ah. Przy pełnym naładowaniu i średniej prędkości 15 km/h możesz przejechać do 45 km. Wartość ta różni się w zależności od wagi kierowcy, warunków drogowych, temperatury zewnętrznej itp. Wystarczy jedno spojrzenie, aby monitorować poziom naładowania akumulatora na wyświetlaczu.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X akumulator 36V pojemności 12,5 Ah dystans wyświetlacz

Dostosuj ją do siebie

Podwójna lampa przednia umożliwia korzystanie z pojazdu w nocy i zapewnia doskonałą widoczność, a zarządzanie wszystkimi funkcjami, w tym 3 trybami jazdy - eko, standard i sport - odbywa się za pomocą dużego 3,5-calowego wyświetlacza LCD.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X podwójna lampa przednia 3 tryby jazdy eko standard sport 3,5-calowy wyświetlacz LCD

Znakomita jakość

Solidna, również wizualnie, konstrukcja ramy zapewnia maksymalną stabilność i komfort jazdy. Rama wykonana jest ze stopu stali o bardzo wysokiej jakości i wytrzymałości. Dzięki znacznie masywniejszej konstrukcji posiada szeroką platformę o unikalnej konstrukcji, która zapewnia maksymalny komfort użytkowania.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X solidna stalowa rama szeroka platforma

Duże koła

Koła, przednie i tylne, mają rozmiar 10 cali i są wyposażone w tzw. „grube” opony pneumatyczne, odporne na przebicie, odpowiednie również na drogi gruntowe lub bardzo nierówne odcinki drogi i zdolne do absorbowania wszelkich drgań.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X koła 10 cali grube opony pneumatyczne zdolne do absorbowania wszelkich drgań

Pewne hamulce

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X została wyposażona w przedni hamulec elektryczny oraz tylny hamulec tarczowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz mieć pewność, że w sytuacji awaryjnej zdążysz wyhamować.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X przedni hamulec elektryczny tylny hamulec tarczowy

Bezpiecznie po zmroku

Przednia lampa LED umożliwia korzystanie z pojazdu w nocy i zapewnia doskonałą widoczność. Natomiast lampa z tyłu sprawia, że również kierowcy poruszający się za tobą Cię zauważą. Dzięki temu zwiększa się Twoje bezpieczeństwo!

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X przedni hamulec elektryczny tylny hamulec tarczowy

Zabierz ją, gdzie zechcesz

Prosty system składania pozwoli na zabranie hulajnogi DUCATI Scrambler City Cross-e X wszędzie tam, dokąd się wybierasz. Po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, więc wygodnie możesz ją wziąć na przykład na wyjazd na działkę albo na wakacje.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X przedni hamulec elektryczny tylny hamulec tarczowy

Aplikacja mobilna

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X jest kompatybilna z aplikacją mobilną Ducati Urban e-Mobility, dzięki której masz dostęp do wielu dodatkowych opcji. Dzięki niej możesz uruchomić samodiagnostykę, ustawić jednostkę miary prędkości czy nawet wyświetlić temperaturę koła napędowego. Aplikacja łączy się z pojazdem za pomocą modułu Bluetooth, w który wyposażony jest pojazd.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Scrambler City Cross-e X aplikacja mobilna

Nawigacja

Hulajnoga została też wyposażona w nawigację PRO-II-PLUS, która pozwala na zapisanie miejsca parkingowego e-hulanogi, monitoruje poziom naładowania baterii, obsługuje funkcję tempomatu czy trybów prędkości. A to nie wszystko! Dzięki nawigacji użytkownik może zaplanować trasę oraz znaleźć wskazówki dotyczące dojazdu w Mapach Google lub Mapach iOS. Wystarczy, że użytkownik zarejestruje się i uzyska dostęp do aplikacji DUCATI Urban e-Mobility w „Mój garaż”.

Hulajnoga elektryczna DUCATI Pro 1 Evo Czarno-szary nawigacja PRO-II-PLUS zaplanować trasę znaleźć wskazówki dotyczące dojazdu w Mapach Google lub w Mapach iOS rejestracja i dostęp w aplikacji DUCATI Urban e-Mobility Mój garaż

Filmy:


Dane techniczne

Dane podstawowe

Moc silnika [W]: 350
Maksymalna prędkość [km/h]: 25
Maksymalny zasięg na jednym ładowaniu [km]: od 40 do 45
Rozmiar kół [cale]: 10
Oświetlenie: Przód, Tył
Funkcje: Tempomat, Sygnał dźwiękowy, Wyświetlacz
Amortyzacja: Nie
Napięcie akumulatora [V]: 36
Pojemność akumulatora [Ah]: 12.5
Tempomat: Tak

Opinie

4 opinie 4 użytkowników poleca ten produkt
Wygląd
5 /5
Moc
5 /5
Jakość wykonania
5 /5
Zasięg
5 /5
Wytrzymałość
5 /5
Waga
5 /5

Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze, dodaj swoją opinię

Opinie zamieszczone na mediexpert.pl mogą lub mogły brać udział w promocjach i konkursach z nagrodami, w tym w konkursie „7x1000 zł” Zobacz szczegóły

Potwierdzony zakup
Krzysztof 12 kwietnia 2022
Potwierdzony zakup
Dobra alternatywa
Mam ok. 4,5km do pracy. Niby nic. Samochodem 5 minut jazdy, na piechotę tak z 45-50 minut. Ale autem za blisko, a na piechotę trochę za daleko. No, zostaje jeszcze rower. Problem w tym, że póki jest chłodno to ok, natomiast latem jak już dojadę do pracy to człowiek przyjeżdża spocony, a tu jeszcze 8h pracy - mały komfort. Owszem, mamy prysznic w pracy, ale musiałbym wyjeżdżać odpowiednio wcześniej. Tak więc zdecydowałem się na zakup hulajnogi elektrycznej jako alternatywy. Czas dojazdu: 12minut. Komfort: Super. Prędkość 25km/h jest moim zdaniem idealna. Do pracy jadę trochę szutrem przez las żeby później wyjechać na drogę rowerową. Opony 10calowe to moim zdaniem najlepszy rozmiar do hulajnogi. Hulajnoga duża, masywna, nie jest lekka (21kg) ale to też plus bo jest stabilna. Duży podest. Czas ładowania 4-5h. Zasięg: do pracy mam w miarę płasko, moja waga 78kg, na jednym ładowaniu jestem w stanie przejechać całe 5dni (jeżdżąc tylko do pracy). Co prawda przy 50% naładowania czuć że to już nie to samo co 100%, trochę dłużej się rozpędza ale jedzie i na płaskim osiąga zadaną prędkość. Oświetlenie: obawiałem się że będę musiał dokupić oświetlenie na przód do jazdy w nocy (tak czasami też tak wracam). Przednie światło to nie reflektor że widać na 30m ale okazuje się że wystarczy żeby widzieć po czym się jedzie. Światło z tyłu pali się w sposób ciągły, po naciśnięciu hamulca zaczyna pulsować. Generalnie jestem niezwykle zadowolony z zakupu. Świetny sposób aby dostać się szybko tam gdzie chcemy. Po zakupie zastanawiałem się co z częściami zamiennymi (klocki hamulcowe, opony itd.). Jest to produkt włoski i ciężko o części, ale po kontakcie z dystrybutorem nie ma z tym problemu. Jest nawet sklep online we Włoszech oferujący takie części. Koszty użytkowania: w zasadzie żadne, jedyne co może się zużyć to właśnie owe klocki i opony. Reszta jest bezobsługowa. Koszty energii: 1 ładowanie wg mojego miernika zużyło 0.406 kWh co przy cenie ok. 1,37pln/kWh daje 0,55pln. Tak więc 0,55pln kosztuje przejechanie 45km. Polecam!!!
Czy ta opinia była pomocna?
Potwierdzony zakup
Monika 2 kwietnia 2022
Potwierdzony zakup
Jestem zachwycona
Pierwsze wrażenie duża, ciężka :) Ale dzięki temu stabilna i wytrzymała. Testowana na ścieżce rowerowej, szutrze, wertepach, polnych drogach, no i w deszczu. Amortyzacji brak jak podaje producent i nierówności nie pozwalają na zbyt długi przejazd, ale mega przyspieszenie, tempomat, ostre hamulce, przydatny haczyk na niewielki bagaż na wielki plus. Czas ładowania zgodny z parametrami, od 4 do 5 godzin. Przydatna aplikacja na telefon. Po przejechaniu 15 km pozostało 78% baterii. Podest pokryty materiałem na wzór papieru ściernego idealnie mieści dwie stopy. Kierownica dopasowana nawet do osoby wysokiego wzrostu. Miękkie uchwyty na rękojeści. Idealne rozwiązanie przy dzisiejszych cenach paliwa jako alternatywa dla samochodu. A gdy przyjdzie lato sama przyjemność z podróży. Produkt wysokiej jakości w dobrej cenie. POLECAM
Czy ta opinia była pomocna?
Potwierdzony zakup
Przemysław 8 kwietnia 2022
Potwierdzony zakup
Jest moc
Szerokie opony :) fajny zasięg tylko jeździć!!!
Czy ta opinia była pomocna?
Potwierdzony zakup
Anna 19 marca 2022
Potwierdzony zakup
Monster a nie hulajnoga
Wiedziałam, że producent DUCATI reklamuje tę hulajnoge jako off-road. Ale rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Jest duża, solidna, niezwykle atrakcyjna (chłopaki nie mogą od niej oderwać wzroku ;) ) Solidność opłacona jest wagą - jest ciężka, 21 kg to nie mało... Ale nie mam żadnych obaw wjeżdżając Monsterkiem (tak ją pieszczotliwie nazywam) na leśne dukty, polne drogi, szutry. Oczywiście cudne 10 calowe koła i mocne opony doskonale sprawdzają się też w mieście. Silnik pracuje cichutko a dostępne 3 tryby jazdy działają bardzo dobrze. Szeroki podest jest wygodny, hamulce świetne. Do hulajki dedykowana jest aplikacja, która ma kilka fajnych funkcji - jak np. blokada silnika. Jak ktoś chce ruszyć hulajnogą to zaczyna piszczeć i nie uruchomi się. Niestety kiepsko jest to opisane w instrukcji. Miałam też problem z połączeniem się z hulajnogą, ale restart telefonu pomógł. Mogłaby też mieć większy zasięg, bo opisywane 45 km, nawet jeśli, to na taki sprzęt - mało. Wiadomo - im lżejszy kierowca, eco jazda i równy teren - tym zasięg większy. Ale to jest off-road-owa hulajka... Dla mnie, kobiety, największym minusem jest waga. Zasięg też mógłby być większy 60 - 70 km... Polecam tym, którzy chcą czegoś więcej niż dojazd do pracy ścieżką rowerową, miłośnikom pięknego włoskiego designu DUCATI i kowbojom :)
Czy ta opinia była pomocna?