Gra planszowa REBEL Pięć Klanów

Kod: e968511
Rodzaj: Gra planszowa
Seria: Pięć Klanów
Czas gry [min]: 40 - 80
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Gra planszowa REBEL Pięć Klanów
Gra planszowa REBEL Pięć Klanów

214 00
20,62 zł x 11 rat


Opis produktu

Twoja karawana przekroczyła granicę Krainy Tysiąca i Jednej Nocy i dotarła do legendarnego Sułtanatu Naqali. Od wielu lat tron państwa-miasta pozostaje pusty, ponieważ szanowany sułtan opuścił ten świat bezpotomnie. Wróżbici przepowiedzieli jednak przybycie nieznajomych, którzy, wpływając na pięć klanów, stoczą walkę o kontrolę nad osławioną krainą. Czy to właśnie Ty wypełnisz proroctwo? Okiełznaj pradawne dżiny i pokieruj pięcioma klanami, a Sułtanat może być Twój!

Pięć Klanów to strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwięcej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.


Na czym to polega?

Na początku każdej rundy wszyscy gracze biorą udział w licytacji, by ustalić kolejność rozgrywania akcji. Walutą są złote monety cenny surowiec, którym warto gospodarować rozważnie. Po ustaleniu kolejności, uczestnicy będą kolejno rozgrywali swoje tury według następujących kroków:

Gracz wybiera płytkę, na której znajdują się jeszcze jakieś figurki członków klanów. Następnie zabiera z tej płytki wszystkie figurki i rozpoczyna nimi wędrówkę na sąsiednie płytki, na każdej z nich pozostawiając po 1 figurce, dopóki te się nie skończą.


Gdy gracz zakończy ruch członkami klanów, bierze do ręki figurkę, którą umieścił na ostatniej płytce, wraz ze wszystkimi figurkami tego samego koloru znajdującymi się już na tej płytce przed wykonaniem ruchu.


Jeśli po zabraniu z płytki wszystkich figurek danego koloru nie pozostanie na niej żadna figurka, gracz natychmiast obejmuje kontrolę nad daną płytką – zaznacza to, umieszczając na niej jednego ze swoich wielbłądów. Na koniec gry gracze otrzymają punkty za płytki, na których znajdują się ich wielbłądy.


Po zakończeniu ruchu gracz przechodzi do wykonania akcji wynikającej z rodzaju figurek, które ma w ręce. Każda z nich reprezentuje jeden z klanów o indywidualnych cechach i zdolnościach, które przyniosą graczowi punkty zwycięstwa na koniec gry.


Po zakończeniu akcji klanów gracz przechodzi do wykonania akcji wynikającej z rodzaju płytki, na której zakończył ruch. Podobnie jak w przypadku klanów, każdy z terenów ma swoje własne działanie opisane w instrukcji.



W ten sposób gracze wykonują naprzemiennie swoje akcje aż do momentu, gdy któremuś z nich zabraknie wielbłądów lub sytuacja na planszy uniemożliwi ruch członkami klanów. 



UWAGA: Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Dane techniczne

Parametry

Techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Rodzaj: Gra planszowa
Czas gry [min]: 40 - 80
Liczba graczy: 2 - 4
Licencja: Rebel
Wiek: 13+
Wymiary opakowania [mm]: 75 x 300 x 295
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim
Seria: Pięć Klanów
Typ: Dla dzieci
Gwarancja: 24 miesiące
Płeć: Chłopiec, Dziewczynka
Nazwa: Rebel Sp. z o.o.
Ulica i numer budynku: ul. Budowlanych 64c
Kod pocztowy: 80-298
Miasto: GDAŃSK
Adres elektroniczny: wydawnictwo@rebel.pl

Dokumenty do pobrania

  • Instrukcja obsługi:
  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: REBEL
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Dodaj przydatne usługi

    Zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo. Skorzystaj z usług profesjonalistów.

    Instrukcje

    Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Pięć Klanów

    Gra planszowa REBEL Pięć Klanów
    Gra planszowa REBEL Pięć Klanów

    214 00
    20,62 zł x 11 rat