DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.
Dla dronów z serii DJI FPV koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 1259 PLN. Koszt drugiej wymiany to 1299 PLN, a trzeciej to 1349 PLN.*
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi.
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Wykupując DJI Care Refresh, ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.
- Błąd użytkownika
- Zakłócenie sygnału
- Kolizja
- Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta)
- Upadek
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów bądź akumulatorów.
Dedykowany model: | DJI FPV |
---|---|
Przeznaczenie: | Drony |
Rodzaj akcesorium: | Dodatkowa ochrona |
Okres ochrony: | 24 miesiące |
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze, dodaj swoją opinię.
Opinie zamieszczone na mediexpert.pl mogą brać udział w promocjach i konkursach z nagrodami, w tym w konkursie „7x1000 zł” Zobacz szczegóły
Produkt jeszcze nie posiada opinii potwierdzonych zakupem.
Prezentowana opinia jest potwierdzona dowodem zakupu.
Dzięki temu możesz być pewien, że autor recenzji zakupił produkt w Media Expert i zna ten model.
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756