Korzyści z wynajmu
Najnowszy smartfon co rok.
Nawet 24 miesiące wynajmu.
Ubezpieczenie na wypadek
uszkodzeń.
Wykup produktu podczas wynajmu
lub po jego zakończeniu.
Możliwość testowania produktu lub używania go sezonowo.
Brak skomplikowanych umów finansowania.
Sprawdź, ile zyskasz wynajmując smartfon!
Przykładowa kalkulacja:
Miesięcznie
już od
Wartość
do zapłaty
Zakup gotówką
lub przelewem
459900
Wynajem
na 12 miesiący
24800
459900
Prezentowana kalkulacja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Jak skorzystać z usługi wynajmu?
Wybierz i zamów urządzenie
Zamów urządzenie na mediaexpert.pl z płatnością gotówką i odbiorem w sklepie lub udaj się do Twojego najbliższego sklepu Media Expert i wybierz produkt, jaki Cię interesuje.
Zapraszamy do sklepu Media Expert!
Przyjdź do sklepu i poinformuj sprzedawcę, że chcesz sfinalizować lub złożyć zamówienie z usługą wynajmu.
Zeskanuj kod QR z zawieszki
Sporządź umowę skanując kod QR dostępny przy wybranym przez Ciebie produkcie w sklepie lub poproś sprzedawcę o pomoc.
Opłać pierwszy miesiąc wynajmu
Opłać pierwszy miesiąc najmu
i odbierz produkt.
Bądź eko
Oddaj do ponownego użytku
Czas zwrócić produkt? Wystarczy, że go odeślesz! Otrzyma kolejne życie i zostanie przygotowany do wynajmu dla następnej osoby (a potem następnej i następnej...). Dla Waszej wygody i dobra planety możemy działać bez przerwy!

Wielkie zmiany zaczynają się od Ciebie! Podaruj produktom kolejne życie i podejmuj proekologiczne decyzje dla jutra już dziś!
Co jeszcze musisz wiedzieć?
Harmonogram spłat
Po udanej realizacji, na wskazany adres
e-mail, otrzymasz harmonogram spłat
na każdy miesiąc okresu wynajmu.
Regulamin = Umowa
Nie lubimy marnować papieru, dlatego wszystkie niezbędne dokumenty tj. Regulamin stanowiący Umowę, również znajdziesz w swojej skrzynce mailowej.
Niezbędne informacje
Raz w miesiącu, drogą mailową, otrzymasz wygodne i bezpieczne linki do płatności za najbliższy okres oraz pomocne skróty do niezbędnych informacji o wynajmie.
Zakończenie wynajmu
Kiedy będzie się zbliżał koniec Twojej umowy otrzymasz maila, w którym znajdziesz dwie wygodne opcje. Możesz zakończyć wynajem lub szybko i łatwo go przedłużyć. Jeśli postanowisz zakończyć wynajem otrzymasz mailowo list przewozowy do zwrotu produktu.
Wykupienie produktu
A może przywiązałeś się do produktu
i ani myślisz się z nim rozstawać?
Możesz wykupić go na dogodnych warunkach.
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest Gleevery?
Gleevery to platforma umożliwiająca wynajem produktów z takich kategorii jak elektronika użytkowa, małe AGD, sport i wiele innych. Pozwala na korzystanie z rzeczy bez kupowania ich, dzięki czemu oszczędza Twój czas i pieniądze. Gleevery działa w duchu ekonomii współdzielenia, której ideą jest korzystanie z rzeczy w bardziej ekologiczny i etyczny sposób, aby w możliwie największym stopniu ograniczyć negatywny wpływ na środowisko naturalne.
Adres siedziby firmy:
Gleevery Sp. z o.o.
Ul. Podmiejska 5, 19-300 Ełk, Polska
NIP: 8481879960, REGON: 389259713, KRS: 0000908002, XIII Wydział Gospodarczy KRS, Kapitał Zakładowy: 30,4 tyś zł.
Po co mi wynajem?
Dzięki usłudze wynajmu możesz korzystać z rzeczy bez kupowania ich. Za mały fragment wartości urządzenia otrzymujesz do niego dostęp na wybrany przez Ciebie okres. Dzięki temu nie musisz przywiązywać się do rzeczy, nie zalegają zakurzone w kącie Twojej piwnicy i nie czekają “na lepsze czasy” - korzystasz z nich wtedy, gdy ich potrzebujesz! w dodatku zastępując kupowanie wynajmowaniem zmniejszasz wytwarzany przez Ciebie ślad węglowy, ograniczasz swój konsumpcjonizm i dajesz rzeczom drugie życie. a co najlepsze robisz to wszystko ciesząc się produktem swoich marzeń ;)
Jak korzystać z usługi wynajmu?
Aby skorzystać z usługi wynajmu wystarczy przejść kilka prostych kroków:

1. Udaj się do najbliższego sklepu Media Expert i wybierz interesujący Cię produkt spośród objętych usługą wynajmu. Znajdziesz przy nich plakietkę Gleevery z kodem QR. Aktualnie w każdym sklepie Media Expert możesz wynająć smartfony. Poszerzony asortyment z takich kategorii jak laptopy, ekspresy do kawy czy kamerki sportowe znajdziesz w salonach na terenie Warszawy i okolicy. Pracujemy nad rozszerzeniem oferty we wszystkich sklepach Sieci Media Expert!
2. Zeskanuj kod QR przy produkcie, a on przeniesie Cię do dedykowanej strony, na której należy wpisać 6 cyfrowy kod produktu w wyznaczonym do tego miejscu (kod produktu znajduje się na kartce z ceną produktu)
3. Porównaj cenę produktu w sklepie z ceną na stronie Gleevery. W przypadku rozbieżności, wprowadź poprawną cenę produktu (poprawna cena to ta, która widnieje w sklepie Media Expert), a następnie wybierz długość wynajmu dopasowaną do Twoich potrzeb. Wpisz swoje dane osobowe i teleadresowe oraz uzupełnij niezbędne informacje (Twój PESEL, serię i numer dowodu osobistego). Podczas realizacji zamówienia bezpiecznie zweryfikujemy Twoją zdolność do zaciągania zobowiązań finansowych.
4. w podsumowaniu sprawdź czy dane wynajmu oraz Twoje dane osobowe się zgadzają, a następnie zaakceptuj regulamin oraz zgodę na przetwarzanie danych.
5. To wszystko! Udaj się do Punktu Obsługi Klienta Media Expert i podaj Pracownikowi kod zamówienia wyświetlony po potwierdzeniu złożenia zamówienia. Pracownik Media Expert potwierdzi Twoją tożsamość, sfinalizuje proces i przekaże Tobie wybrany produkt!
Jaki jest minimalny i maksymalny czas wynajmu?
Wybrane produkty możesz wynająć na 1, 3, 6, 12, 18 oraz 24 miesiące. Okres wynajmu rozpoczyna się następnego pełnego dnia od dnia otrzymania produktu.

UWAGA! Długość minimalnego i maksymalnego okresu wynajmu może różnić się w zależności od produktu.
Ile produktów mogę wynająć?
Aktualnie możesz wynająć 1 produkt w sklepie Media Expert spośród produktów objętych usługą wynajmu. Oczywiście, po zakończonym najmie zachęcamy do skorzystania z oferty ponownie! :)
Jakie dokumenty są konieczne by móc wynająć produkt?
Dokumenty jakie otrzymasz jako potwierdzenie złożenia zamówienia na podany adres e-mail to:
• Regulamin świadczenia usługi wynajmu w serwisie Gleevery, który jest jednocześnie umową potwierdzającą wynajem
• Harmonogram comiesięcznych czynszów wynajmu
Czy wynajem wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Usługa wynajmu nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Użytkownik płaci stały, nieoprocentowany miesięczny czynsz.
Jeśli w trakcie procesu okaże się, że Twoja zdolność finansowa jest niewystarczająca, możesz zostać poproszony o wpłatę dodatkowej kaucji zwrotnej, która pomoże zrealizować Twoje zamówienie. Wysokość kaucji będzie widoczna dla Ciebie przed podjęciem przez Ciebie ostatecznej decyzji.
Czy istnieje możliwość wykupienia produktu?
Jeśli uznasz, że produkt, który wynajmujesz wybrał Ciebie na zawsze, możesz zmienić opcję wynajmu na zakup. Aby wykupić wynajmowany przez Ciebie produkt napisz na adres e-mail: ook@gleevery.com lub otwórz jeden z maili od Gleevery i kliknij “ napisz do nas”. Specjalnie dla Ciebie zostanie stworzona spersonalizowana oferta wykupu.
W jaki sposób mogę zakończyć wynajem? (gdzie odesłać, w jakim terminie, jak zapakować, jaki mam na to czas?)
Gdy wybrany przez Ciebie okres wynajmu będzie dobiegał końca otrzymasz wiadomość mailową, w której poprosimy Cię o podjęcie decyzji, czy chcesz przedłużyć wynajem na czas nieokreślony, zwrócić, czy wykupić wynajęty sprzęt.
Czy w trakcie wynajmu mogę sprzedać sprzęt?
Nie jesteś właścicielem wynajmowanego sprzętu, więc nie masz możliwości jego sprzedaży. Natomiast jeżeli chcesz decydować o produkcie, w każdej chwili możesz zapytać o wycenę i wykupić go na własność!
Czy sprzęt posiada ubezpieczenie?
Wszystkie sprzęty wynajęte za pośrednictwem Gleevery są ubezpieczone od szkód stworzonych podczas ich użytkowania. W sytuacji uszkodzenia sprzętu, Gleevery pokrywa 60% kosztów naprawy, co oznacza, że tylko 40% kosztów naprawy leży po Twojej stronie. Informacje na temat rodzaju uszkodzeń wykluczonych z ubezpieczenia znajdziesz w Regulaminie Gleevery.
Produkt, który został mi wydany, jest uszkodzony lub nie działa.
Jeśli zamówiony produkt dotarł do Ciebie w złym stanie, jest uszkodzony lub nie działa, niezwłocznie skontaktuj się z nami by dokonać zgłoszenia. Prześlemy Ci formularz. Po jego wypełnieniu i przesłaniu na nasz adres e-mail, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik i ustali najbardziej dogodne rozwiązanie problemu. Pamiętaj, żeby dokonać tego możliwie jak najszybciej po otrzymaniu produktu, w przeciwnym razie uszkodzenia zostaną uznane za stworzone przez Ciebie.
Co się stanie jeśli uszkodzę sprzęt podczas użytkowania?
Jeśli zdarzy się, że podczas użytkowania wynajętego sprzętu zostanie on przez Ciebie uszkodzony niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo oraz zrób zdjęcia niezbędne do oceny szkody przez naszych specjalistów. Wspólnie ustalimy czy uszkodzenia wymagają natychmiastowej interwencji czy są na tyle małe, że dalsze korzystanie ze sprzętu w ramach wynajmu jest możliwe. w przypadku, gdy używanie sprzętu nie będzie możliwe, poprosimy Cię o odesłanie go do naszego punktu w celu oceny uszkodzeń na żywo. Poinformujemy Cię o decyzji po analizie sprzętu i ustalimy dalsze kroki związane z jego naprawą oraz zaproponujemy wynajem urządzenia zastępczego. Jeżeli wynajmowany przez Ciebie sprzęt przestanie działać podczas standardowego korzystania z jego funkcji, wtedy również przeprowadzimy analizę, która oceni czy powodem usterki jest wada fabryczna. Jeśli analiza potwierdzi winę wadliwego sprzęt, wtedy nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
Sprzęt przestał nagle działać nie z mojej winy.
Jeżeli wynajmowany przez Ciebie sprzęt przestanie działać podczas standardowego korzystania z jego funkcji, wtedy przeprowadzimy analizę, która oceni czy powodem usterki jest wada fabryczna. Jeśli analiza potwierdzi winę wadliwego sprzętu, wtedy nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Natomiast jeśli analiza wykaże, że usterka jest wynikiem błędu ludzkiego lub niewłaściwego korzystania ze sprzętu, wtedy skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków.




Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać


sgdata:2023-02-04 | 09:49:14
01-02-2023-31_13-00

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 39 875 000 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756