Poradniki Eksperta

Rower do 4000 zł – ranking [TOP10]

 2024-04-08 

Wybór odpowiedniego roweru zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji. Najważniejszym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę przy wyborze to typ roweru - górski, szosowy, miejski, trekkingowy czy elektryczny. Wybierzmy ten, który, będzie najbardziej odpowiadał naszym potrzebom i trasom, jakie najczęściej pokonujemy. Warto zainwestować w rower dobrej jakości i sprawdzonej marki, aby służył nam przez wiele lat. Ważne jest też dodatkowe wyposażenie – takie jak oświetlenie czy bagażnik, które mogą być przydatne w codziennej jeździe. Niezależnie od wybranego typu, rower do 4000 zł na pewno uda nam się wybrać.

Akumulator Green Way o pojemności 7,8 Ah

Maksymalny zasięg 45 km

Wytrzymały bagażnik

Mniejsza średnica kół

Rower elektryczny Indiana E-Moena 6 to ciekawa propozycja roweru do miasta. Zapewnimy sobie ruch, ale gdy nie trzeba, zbytnio się nie zmęczymy. Dzięki wspomaganiu elektrycznemu dojedziemy dalej i szybciej. Zasięg do 45 km osiągniemy za sprawą umieszczonego na tylnym bagażniku akumulatora marki Green Way o pojemności 7,8 Ah i silnika w tylnym kole o mocy 250W. Ten rower do 4000 zł posiada również 6-biegową przerzutkę tylną Shimano Tourney. Poza tym to dobrze wyposażony rower miejski posiadający błotniki, światła, bagażnik i stopkę.

Hamulce tarczowe hydrauliczne

Tylna przerzutka Shimano XT

Amortyzator Rock Shox Judy

Niższy model amortyzatora

Indiana X-Pulser 6.9 to z kolei rower górski do 4000 zł do jazdy w terenie. Model ten jest zbudowany na lekkiej aluminiowej ramie i wyposażony w dobre komponenty. Należą do nich 20-biegowy napęd z tylną przerzutką Shimano Deore XT, amortyzowany widelec Rock Shox, dzięki któremu łatwiej pokonuje się przeszkody oraz sprawnie działające w każdych warunkach hydrauliczne hamulce tarczowe.

Komfortowa geometria ramy

Silnik o mocy 250 W

Siodełko marki Velo

Brak amortyzowanego wspornika siodła

Kolejnym rowerem ze wspomaganiem elektrycznym jest Indiana E-City. Na jednym ładowaniu możemy nią przejechać nawet 60 km. To za sprawą pojemnego akumulatora o pojemności 11,6 Ah, umieszczonego na bagażniku oraz oszczędnego, bezszczotkowego silnika o mocy 250 W, umieszczonego w piaście tylnego koła. Ten rower do 4000 zł posiada geometrię ramy zapewniającą komfortową jazdę. Przyczynia się do niej również wygodne siodełko marki Velo oraz możliwość ustawienia odpowiedniego kąta nachylenia kierownicy.

Skrętne koła o średnicy 27,5 cala

Amortyzator regulowany z kierownicy

Manetki RapidFire

Zewnętrzne prowadzenie linki hamulca

Kolejny rower do 4000 zł idealnie sprawdzi się w trudnym terenie. Szerokie opony z agresywnym bieżnikiem, amortyzowany widelec oraz mocne tarczowe hamulce sprawią, że da się na tym jednośladzie pokonać każdy teren. Rower porusza się na 27,5-calowych kołach, które są skrętne, a dzięki zastosowaniu dwukomorowych obręczy – również bardzo wytrzymałe. Do napędu zastosowano 20-biegowe przerzutki Shimano. Z przodu jest to model SLX, zaś z tyłu XT. Wraz z hamulcami tarczowymi w wersji hydraulicznej, również produkcji Shimano, pozwalają wszędzie bezpiecznie dojechać.

Regulowany kąt nachylenia kierownicy

Duże, 28-calowe koła

Oświetlenie LED

Mała liczba biegów

Do napędu kolejnego pojazdu Indiana E-City użyto 6-biegowej przerzutki Shimano Tourney, zaś do wspomagania jazdy – elektrycznego silnika. Wielkość wspomagania sterowana jest manetką na kierownicy. Dzięki pojemnej baterii może przejechać nawet 60 km. Rower ten jest też bardzo komfortowy dzięki odpowiedniej geometrii ramy oraz wygodnemu siodełku Velo. Porusza się na dużych 28-calowych kołach, które łatwo pokonują miejskie nierówności.

Linki przerzutek schowane w ramie

Przednia przerzutka Shimano SLX

Terenowe opony Schwalbe

Brak regulowanego wspornika siodła

Rower Indiana MTB X-Pulser 6.9 przeznaczony jest do jazdy po bardzo wymagającym terenie. Możliwości takie gwarantują między innym duże 29-calowe koła z szerokimi oponami wyposażonymi w agresywny bieżnik, dobrze działający amortyzowany widelec pochłaniający przeszkody oraz sprawnie działające hamulce. Zastosowano w nim wysokiej klasy 20-biegowy napęd Shimano w postaci tylnej przerzutki modelu XT oraz przedniej SLX.

Większy zakres przełożeń dzięki dwublatowej korbie

Mocne hamulce tarczowe

20-biegowy napęd

Przerzutki różnych firm

Górski rower do 4000 zł Torpado Storm X6 to świetne rozwiązanie na przejażdżki zarówno po utwardzonych drogach, jak i w terenie. Lekka aluminiowa rama oraz duże 29-calowe kola sprawiają, że rower w każdych warunkach sprawnie się porusza i łatwo pokonuje przeszkody. Nie bez znaczenia jest tu szybko i sprawnie działający napęd Shimano. Amortyzator Rock Shox podnosi komfort jazdy, ale przede wszystkim ułatwia jazdę w terenie.

Uniwersalne opony Rubena

Hamulce typu V-brake

Bateria litowo-jonowa

Brak amortyzatora

Indiana E-City to kolejny elektryczny rower do 4000 zł idealnie nadający się do miasta. Posiada wszystkie niezbędne elementy umożliwiające bezpieczne poruszanie się po mieście, a dzięki napędowi elektrycznemu jest to także szybkie i bez większego wysiłku. Pojemność baterii Green Way wynosi 11,6 Ah, co pozwala na przejechanie nawet 60 km. Naładowanie jej do pełna zajmuje 7 godzin. Wyświetlacz umieszczony na kierownicy wyświetla wszystkie niezbędne informacje o napędzie elektrycznym. Do dyspozycji jest też napęd klasyczny. Jest to 6-biegowa przerzutka Shimano Tourney.

Różne tryby pracy amortyzatora

Amortyzator Rock Shox Recon

Kola 27,5 cala

Dość ciężki

Torpado Devon 1.0 to rower, którym sprawnie pokonamy niejeden szlak górski. Rower ten porusza się na 27,5-calowych kołach, które są wytrzymałe, ale też bardzo skrętne. Jazdę w terenie w znacznym stopniu ułatwia amortyzowany widelec Rock Shox Recon, który ma 140 mm skoku. Sprawne i bezpieczne poruszanie się w terenie wymaga dobrego napędu oraz mocnych hamulców. W modelu tym zastosowano osprzęt Shimano: 20-biegowe przerzutki oraz hydrauliczne hamulce tarczowe.

Szerokie opony Kenda

Aluminiowa rama

20-biegowy napęd

Przerzutki różnych grup

Torpado Devon1.9 to kolejny rower do 4000 zł umożliwiający przeżycie niezapomnianych przygód na trudnych górskich trasach. Wyposażony jest w amortyzator Rock Shox o skoku 140 mm, dzięki któremu pokonamy niejedno wzniesienie, a także bezpiecznie z niego zjedziemy. Z tyłu zakres przełożeń zmieniamy przerzutką Shimano Deore, zaś z przodu MicroShift. Jazda w terenie to też odpowiednio dobrane opony. W tym przypadku do dyspozycji mamy szerokie, z głębokim bieżnikiem – marki Kenda.

Powrót

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756