Trwa ładowanie
Aluminiowa
16
Shimano Claris
Shimano Claris
Riddler Comp 700 x 37C
Aluminiowy
11.5
Dla mężczyzny
Bestsellerowy model do jazdy gravelowej
Wygodna i lekka rama, markowy osprzęt
Zobacz wszystkie warianty
Bestsellerowy model do jazdy gravelowej
Wygodna i lekka rama, markowy osprzęt
Zobacz wszystkie warianty

Sprawdź

w sklepie
Zamów telefonicznie 756 756 756
Aluminiowa
16
Shimano Claris
Shimano Claris
Riddler Comp 700 x 37C
Aluminiowy
11.5
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa hydroformowana
14
Shimano Tourney
Shimano Tourney
700 x 35
Aluminiowy Ø25.4xØ28.6x260L
11
Dla mężczyzny

Sprawdź
Stalowa
10
Brak
MicroSHIFT
700 x 38
Carbon
12.28
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
16
Shimano Claris
Shimano Claris
Riddler Comp 700 x 37C
Aluminiowy
11.5
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
16
Shimano Claris
Shimano Claris
Riddler Comp 700 x 37C
Aluminiowy
11.5
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
16
Shimano Claris
Shimano Claris
Riddler Comp 700 x 37C
Aluminiowy
11.5
Dla mężczyzny

Taniej o 300,00 zł
2 799,99 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
2 799,99 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Sram
700 x 33
Aluminiowy
11.92
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Brak
Shimano GRX
700 x 33
Aluminiowy
12.26
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa hydroformowana
14
SP
SP
700 x 35
Brak
11
Dla mężczyzny

Sprawdź
Karbonowa
11
Brak
Sram
700 x 40
Karbonowy monokok
10
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Sram
700 x 40
Karbonowy
11.1
Dla mężczyzny

Sprawdź
Aluminiowa
11
Sram
700 x 40
Karbonowy
11.1
Dla mężczyzny

Taniej o 200,02 zł
6 499,99 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
6 499,99 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Sprawdź
Aluminiowa
24
Shimano
Shimano
700 x 40C
Aluminiowy
13
Dla mężczyzny

Cena z kodem obowiązuje do 13.11.2025 r. do godz. 23:59. Kod rabatowy nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.
Taniej o 200,00 zł
Cena z kodem:
Cena z kodem obowiązuje do 13.11.2025 r. do godz. 23:59. Kod rabatowy nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.
3 999,00 zł
Cena przed kodem
1 999,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Sprawdź
Aluminiowa
24
Shimano
Shimano
700 x 40
Brak
13
Dla mężczyzny

Sugerowana cena producenta:

2 399 zł

Sprawdź
Aluminiowa
10
Romet
Sram
700×35C
Brak
10.6
Dla kobiety, Dla mężczyzny

Sprawdź

Rover gravel w Media Expert


Rover gravel od kilku lat cieszy się stale rosnącą popularnością. Pomysł i moda na tego typu rower przyszła do nas z Ameryki. Gravel to szutr, więc rower typu gravel jest teoretycznie przeznaczony do jazdy po szutrze. Finalnie jest to rower po prostu do jazdy poza utwardzonymi drogami. Z jednej strony mamy do czynienia z rowerem szosowym, z drugiej jednak – możemy nim jeździć w lekkim terenie. Dzięki lżejszym przełożeniom i szerszym oponom z agresywnym bieżnikiem idealnie sprawdza się na polnych i leśnych drogach.


Szosówką w teren


To lekki jednoślad z charakterystyczną kierownicą typu „baranek”. Jest ona szersza niż w szosówce oraz ma rozchodzące się ku bokom dolne chwyty. Poza tym to rower szosowy na komfortowej ramie. Oczywiście są i inne różnice. To dzięki gravelom do rowerów szosowych trafiły hamulce tarczowe. W terenie potrzebne były skuteczne hamulce, które skutecznie zatrzymywały jednoślad podczas jazdy po piachu i błocie. Znalazły się więc tu hamulce, które sprawdziły się w rowerach górskich. Dzięki coraz większej popularności graveli, najwięksi producenci części stworzyli specjalnie dedykowane do nich grupy osprzętu. 


Powstały one na bazie grup szosowych, a niektóre elementy mają wspólne. Są jednak od nich bardziej trwałe i odporne na uszkodzenia oraz lepiej sprawują się w terenie. Dają radę podczas wspinaczki po ekstremalnie stromej leśnej drodze, a jednocześnie pozwalają na zjeżdżanie po szosach z dużymi prędkościami. Jednoślady te posiadają duży zakres przełożeń. Stosowane są w nich korby o rozmiarach tarcz dedykowanych specjalnie do graveli – 48/32 czy 46/30, które współpracują z kasetami o zakresach od 11, do 30, 32, a nawet 34 zębów. Możemy spotkać też napędy z jednym blatem w korbie.


Komfort jazdy


Jednym z głównych czynników, dla którego wiele osób przesiada się z roweru szosowego na rower gravelowy, jest fakt, że jednoślad ten gwarantuje nieprzeciętny komfort jazdy. Oczywiście przede wszystkim dlatego, że jest to rower, który potrafi dostosować się do warunków otoczenia i nie ma większego znaczenia, po jakim terenie się porusza. Komfort jest uzyskany dzięki geometrii, która łączący w sobie elementy ram szosowych typu endurance oraz elementów rowerów górskich, takich jak szersze widełki, mieszczące grubsze opony i dające większe możliwości jazdy w terenie. Dzięki szerszym, bardziej „baloniastym” oponom rower lepiej tłumi drgania, co znowu przekłada się na komfort jazdy. Gravele wyposażone są w opony bezdętkowe, które dodatkowo zwiększają przyczepność na drodze, ale też mają wpływ na komfort. Dzięki zastosowaniu wyższej główki ramy, gravel nie zmusza nas do przyjmowania mocno wyciągniętej pozycji pomiędzy siodłem i kierownicą.


Ich komfortowa konstrukcja nadaje się nie tylko do długich wypraw, ale także do jazdy miejskiej. Jednoślady te nie boją się krawężników, dziur i studzienek kanalizacyjnych. Gravel to pojazd bardzo uniwersalny, który może być jednym rowerem do wszystkiego. Dzięki swoim możliwościom jazdy po różnych typach terenu powoduje, że na nowo odkrywamy najbliższe okolice wokół domu. Pozwala na eksplorację dróg dotąd przez nas omijanych, ze względu na ryzyko uszkodzenia roweru szosowego, a także na zbyt małą atrakcyjność tych dróg dla roweru górskiego. Zobacz także produkty z kategorii: rower elektryczny damski, rower elektryczny męski, rower górski damski, rower górski męski, rower trekkingowy damski, rower trekkingowy męski, rower holenderski damski, rower holenderski męski oraz rower crossowy damski i rower crossowy męski.