Brakuje Ci opcji filtrowania?
Zgłoś nam
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 21 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Tourney |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Tourney |
Opona typ: | 700 x 40C |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Brak |
Waga [kg]: | 12.5 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
do maja nie płacisz
Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa hydroformowana |
---|---|
Liczba przełożeń: | 14 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Tourney |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Tourney |
Opona typ: | 700 x 35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy Ø25.4xØ28.6x260L |
Waga [kg]: | 11 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 8 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Claris |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Claris |
Opona typ: | 700 x 28 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 13.4 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Karbonowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 40 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Karbonowy monokok |
Waga [kg]: | 10 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Karbonowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 40 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Karbonowy monokok |
Waga [kg]: | 10 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 21 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Tourney |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Tourney |
Opona typ: | 700 x 40C |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Brak |
Waga [kg]: | 12.5 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 12.26 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 33 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.92 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa hydroformowana |
---|---|
Liczba przełożeń: | 14 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Tourney |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Tourney |
Opona typ: | 700 x 35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy Ø25.4xØ28.6x260L |
Waga [kg]: | 11 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 11 |
Przerzutka przednia marka: | Brak |
Przerzutka tylna marka: | Sram |
Opona typ: | 700 x 38 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Sztywny |
Waga [kg]: | 11.95 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 18 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Sora |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Sora |
Opona typ: | 28 x 1.35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.6 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 20 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano GRX |
Przerzutka tylna marka: | Shimano GRX |
Opona typ: | 28 x 1.35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 11.2 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa hydroformowana |
---|---|
Liczba przełożeń: | 14 |
Przerzutka przednia marka: | SP |
Przerzutka tylna marka: | SP |
Opona typ: | 700 x 35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Brak |
Waga [kg]: | 11 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa hydroformowana |
---|---|
Liczba przełożeń: | 14 |
Przerzutka przednia marka: | SP |
Przerzutka tylna marka: | SP |
Opona typ: | 700 x 35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Brak |
Waga [kg]: | 11 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa hydroformowana |
---|---|
Liczba przełożeń: | 14 |
Przerzutka przednia marka: | SP |
Przerzutka tylna marka: | SP |
Opona typ: | 700 x 35 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Brak |
Waga [kg]: | 11 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rama: | Aluminiowa |
---|---|
Liczba przełożeń: | 8 |
Przerzutka przednia marka: | Shimano Claris |
Przerzutka tylna marka: | Shimano Claris |
Opona typ: | 700 x 28 |
Amortyzator/ Widelec przód typ: | Aluminiowy |
Waga [kg]: | 13.4 |
Przeznaczony: | Dla mężczyzny |
Rover gravel od kilku lat cieszy się stale rosnącą popularnością. Pomysł i moda na tego typu rower przyszła do nas z Ameryki. Gravel to szutr, więc rower typu gravel jest teoretycznie przeznaczony do jazdy po szutrze. Finalnie jest to rower po prostu do jazdy poza utwardzonymi drogami. Z jednej strony mamy do czynienia z rowerem szosowym, z drugiej jednak – możemy nim jeździć w lekkim terenie. Dzięki lżejszym przełożeniom i szerszym oponom z agresywnym bieżnikiem idealnie sprawdza się na polnych i leśnych drogach.
To lekki jednoślad z charakterystyczną kierownicą typu „baranek”. Jest ona szersza niż w szosówce oraz ma rozchodzące się ku bokom dolne chwyty. Poza tym to rower szosowy na komfortowej ramie. Oczywiście są i inne różnice. To dzięki gravelom do rowerów szosowych trafiły hamulce tarczowe. W terenie potrzebne były skuteczne hamulce, które skutecznie zatrzymywały jednoślad podczas jazdy po piachu i błocie. Znalazły się więc tu hamulce, które sprawdziły się w rowerach górskich. Dzięki coraz większej popularności graveli, najwięksi producenci części stworzyli specjalnie dedykowane do nich grupy osprzętu.
Powstały one na bazie grup szosowych, a niektóre elementy mają wspólne. Są jednak od nich bardziej trwałe i odporne na uszkodzenia oraz lepiej sprawują się w terenie. Dają radę podczas wspinaczki po ekstremalnie stromej leśnej drodze, a jednocześnie pozwalają na zjeżdżanie po szosach z dużymi prędkościami. Jednoślady te posiadają duży zakres przełożeń. Stosowane są w nich korby o rozmiarach tarcz dedykowanych specjalnie do graveli – 48/32 czy 46/30, które współpracują z kasetami o zakresach od 11, do 30, 32, a nawet 34 zębów. Możemy spotkać też napędy z jednym blatem w korbie.
Jednym z głównych czynników, dla którego wiele osób przesiada się z roweru szosowego na rower gravelowy, jest fakt, że jednoślad ten gwarantuje nieprzeciętny komfort jazdy. Oczywiście przede wszystkim dlatego, że jest to rower, który potrafi dostosować się do warunków otoczenia i nie ma większego znaczenia, po jakim terenie się porusza. Komfort jest uzyskany dzięki geometrii, która łączący w sobie elementy ram szosowych typu endurance oraz elementów rowerów górskich, takich jak szersze widełki, mieszczące grubsze opony i dające większe możliwości jazdy w terenie. Dzięki szerszym, bardziej „baloniastym” oponom rower lepiej tłumi drgania, co znowu przekłada się na komfort jazdy. Gravele wyposażone są w opony bezdętkowe, które dodatkowo zwiększają przyczepność na drodze, ale też mają wpływ na komfort. Dzięki zastosowaniu wyższej główki ramy, gravel nie zmusza nas do przyjmowania mocno wyciągniętej pozycji pomiędzy siodłem i kierownicą.
Ich komfortowa konstrukcja nadaje się nie tylko do długich wypraw, ale także do jazdy miejskiej. Jednoślady te nie boją się krawężników, dziur i studzienek kanalizacyjnych. Gravel to pojazd bardzo uniwersalny, który może być jednym rowerem do wszystkiego. Dzięki swoim możliwościom jazdy po różnych typach terenu powoduje, że na nowo odkrywamy najbliższe okolice wokół domu. Pozwala na eksplorację dróg dotąd przez nas omijanych, ze względu na ryzyko uszkodzenia roweru szosowego, a także na zbyt małą atrakcyjność tych dróg dla roweru górskiego. Zobacz także produkty z kategorii: rower elektryczny damski, rower elektryczny męski, rower górski damski, rower górski męski, rower trekkingowy damski, rower trekkingowy męski, rower holenderski damski, rower holenderski męski oraz rower crossowy damski i rower crossowy męski.
NOWOŚCI
GAMING
NA CZASIE
PORADNIK MEDIA EXPERT
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
29.11
08:00 - 22:00
02.12
08:00 - 22:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 943 750,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756