Popularność
30 produktów

Pół roku nie płacisz! Pierwsza rata w kwietniu 2022

(1)
Kod: 415700

Pół roku nie płacisz! Pierwsza rata w kwietniu 2022

Rama Aluminiowa
Liczba biegów 7
Przerzutka przednia marka Brak
Przerzutka tylna marka Shimano Tourney
Rozmiar ramy [cal] 17
Rozmiar koła [cal] 28
Przeznaczenie Damski
Wzrost [cm] 160 - 185
Lekka i wytrzymała aluminiowa rama
21 biegów Shimano-łatwe pokonywanie wzniesień
Taniej o 200
1 099 , 99
899
99
44,99 zł x 20 rat 0%
Pół roku nie płacisz! I raty 0%
U Ciebie
W sklepie jutro
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 100
899 , 99
799
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 200
1 099 , 99
899
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 100
1 099 , 99
999
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 420
2 899 , 99
2 479
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 50
799 , 99
749
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 200
999 , 99
799
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 200
799 , 99
599
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 500
1 999 , 99
1 499
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 420
2 899 , 99
2 479
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 100
899 , 99
799
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 200
1 399 , 99
1 199
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 150
899 , 99
749
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 150
899 , 99
749
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 100
1 099 , 99
999
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 470
2 999 , 99
2 529
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 600 , 99
3 999 , 99
3 399
00
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 100
899 , 99
799
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 200
1 399 , 99
1 199
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 50
749 , 99
699
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 400
1 599 , 99
1 199
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 50
899 , 99
849
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756
Taniej o 100
799 , 99
699
99
lub zamów telefonicznie Zadzwoń i zamów 756 756 756

Rekomendacje Klientów

Poradniki eksperta

Rowery i skutery
Mało powietrza w kole podczas przejażdżki rowerem, więc łapiemy za pompkę, mając nadzieję na szybkie kontynuowanie jazdy. Niby czeka nas prosta czynność, taka jak napompowanie koła, jednak czasem okazuje się, że nie może...
Rowery i skutery
Przerzutki w piaście to wcale nie nowy wynalazek, były wynalezione na długo wcześniej niż przerzutki zewnętrzne. Ich początki sięgają końca XIX wieku, zaś prawie pół wieku później pojawiły się przerzutki zewnętrzne. Prze...
Rowery i skutery
Rower typu „ostre koło” to rower o niezwykle prostej konstrukcji. Charakteryzuje się bardzo prostym wyglądem ale i budową. To rama typu szosowego z dwoma kołami szosowymi, siodełkiem i kierownicą. Bez zbędnych elementów,...
Rowery i skutery
Wielu rowerzystów zastanawia się, czy jadąc po chodniku nie dostaną mandatu. Z jednej strony wszyscy wiemy, że chodnik jest dla pieszych, a droga dla pojazdów, ale perspektywa jazdy wśród dużych ciężarowych samochodów al...

Rower miejski - transport i rekreacja


Rower miejski to jeden z najpopularniejszych w ostatnim czasie pojazdów. W sezonie wiosenno-letnim (i zawsze wtedy, gdy tylko pogoda na to pozwala) ulice, deptaki i ścieżki rowerowe w miastach dużych i małych zapełniają się rowerami typu holender (tudzież holenderka), składakami, cruiserami i innymi miejskimi jednośladami, których spory wybór oferuje Media Expert. 

Na rowerach miejskich jeżdżą starzy i młodzi, wysportowani i ci bez doskonałej kondycji fizycznej, kobiety, mężczyźni, dzieci, zaawansowani rowerzyści, a także początkujący amatorzy dwóch kółek. Coraz bardziej rozbudowana sieć dróg dla rowerów (DDR) pozwala swobodnie docierać nimi do pracy, do szkoły czy na uczelnię, a nawet wybierać się na niewielkie zakupy. Dla jednych miejski rower jest dziś modnym, praktycznym, ekologicznym i ekonomicznym zarazem środkiem transportu, dla innych rekreacją i czystą przyjemnością podczas weekendowych przejażdżek po mieście, a dla jeszcze innych jednym i drugim jednocześnie.


Rower do miejskiej dżungli


Czym się charakteryzuje rower miejski? Jest wygodny, bezpieczny i funkcjonalny. Niezależnie od konkretnego jego typu, marki czy modelu, zarówno rower miejski męski, jak i rower miejski damski, przystosowane są swoją konstrukcją i wykonaniem przede wszystkim do specyfiki jazdy po mieście, a więc po twardej, w miarę gładkiej nawierzchni, w towarzystwie innych uczestników ruchu, do jazdy po trasach, na których trzeba niekiedy także – niestety – pokonać jakiś krawężnik, po zatłoczonych ulicach, na których konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności, posiadanie idealnie działających hamulców, bezproblemowe, szybkie zatrzymywanie się i ruszanie (wsiadanie i zsiadanie z roweru), potrzebna jest doskonała widoczność (szerokie pole widzenia rowerzysty) i widzialność (dobre oświetlenie roweru). 

Ponieważ rower miejski najczęściej jest codziennym środkiem transportu, musi być przede wszystkim bardzo praktyczny – umożliwiać podróżowanie na nim w różnych (nie tylko sportowych strojach – także w płaszczu czy długiej spódnicy albo w spodniach o szerokich nogawkach), chronić rowerzystę i jego ubranie przed zabrudzeniem, pozwalać łatwo coś (torebkę, laptop czy inne podręczne rzeczy) lub kogoś (dziecko w specjalnym foteliku rowerowym albo pasażera „na gapę” siedzącego na bagażniku) przewieźć, a nawet ułatwiać „parkowanie”…

Wyposażenie roweru miejskiego


Wszystko to decyduje o budowie i wyposażeniu miejskiego roweru, który ma zazwyczaj: bagażnik z tyłu lub pojemny kosz rowerowy mocowany z przodu – na kierownicy, przednią i tylną lampę (zasilane z dynamo), dzwonek, dość duże, wygodne, regulowane siodełko, stosunkowo gładkie opony i duże koła (dla osób dorosłych to 28, ewentualnie niekiedy także 26 cali), pełne błotniki rowerowe albo nawet bardziej rozbudowaną osłonę koła tylnego, osłonę na łańcuch, stopkę do roweru (czy też nóżkę) i niekiedy także przerzutki (co najmniej trzy biegi), choć model miejski standardowo nie musi nawet ich mieć. Elementy te są bardzo charakterystyczne właśnie dla rowerów miejskich, ale jeszcze jednym – niezwykle istotnym – ich wyróżnikiem jest… duża kierownica („wygięta w jaskółkę”) z ergonomicznie wyprofilowanymi uchwytami i obniżona i/lub wygięta rama, która wielu osobom kojarzy się z rowerem – damką, czyli modelem przeznaczonym dla kobiet. 

Tymczasem, zarówno typowe rowery miejskie damskie, jak i miejskie rowery męskie tak właśnie wyglądają. Dzięki tej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest łatwiejsze i szybsze, a zarazem bezpieczniejsze w ruchu ulicznym, natomiast środek ciężkości pojazdu umiejscowiony jest wtedy tak, że lepiej się taki rower prowadzi, a także nosi, gdy na przykład trzeba pokonać z nim schody, aby go wynieść z domu (rower miejski o standardowym rozmiarze ramy 1718 cali, przeznaczony dla osoby o wzroście około 170 – 180 centymetrów, waży zwykle kilkanaście kilogramów). Konstrukcja rowerów przeznaczonych do jeżdżenia po mieście wymusza niejako styl tej jazdy. Nie są to pojazdy szybkie, ale za to dość „zwinne” i uniwersalne. Ich specyfika powoduje, że rowerem miejskim jeździ się o prostej sylwetce. Dzięki temu rowerzysta może lepiej kontrolować sytuację na drodze. Jest też łatwiej i szybciej zauważalny na przykład przez kierowców, a do tego sprawniej wykonuje niektóre manewry.


Rodzaje rowerów miejskich


Do rowerów miejskich zalicza się kilka różnych typów rowerów i z wieloma określeniami w przypadku tej kategorii pojazdów można się spotkać, zatem słowem wyjaśnienia… Rower miejski (zwany także city bike lub citybike albo rower city) to rower o charakterystycznych cechach konstrukcyjnych, przystosowanych do jazdy w warunkach miejskich. Miejskim rowerem jest na przykład rower holenderski, tak zwany holender (lub holenderka), a także stylowy rower cruiser. Pierwszy z nich ma europejskie tradycje, jak sama nazwa wskazuje, pochodzi z „ojczyzny rowerów miejskich” – z Holandii, drugi natomiast ze Stanów Zjednoczonych. Róźnią się swoją historią i budową, ale oba są idealne do miasta. Klasyczne holenderskie rowery mają obniżoną, wygiętą w dół ramę i duży koszyk na kierownicy. Cruiser natomiast wyróżnia się ramą lekko wygiętą w pałąk – ale do góry (co nadaje mu delikatnie kształt motocykla) oraz – niedającymi się nie zauważyć – grubszymi oponami i kolorowymi detalami. 

Oba te rowery miejskie są bardzo stylowe, jednak to przede wszystkim cruisery przyciągają uwagę na ulicy. Holendry za to wydają się o wiele praktyczniejsze, choć pewnie nie tak praktyczne, jak nowoczesne składaki, które także są chętnie wykorzystywane w mieście. To rowery, z którymi przede wszystkim łatwo się podróżuje – w jednej chwili można je złożyć, „wziąć pod pachę” i komfortowo wsiąść z nimi na przykład do tramwaju albo zabrać do pracy i bez większego problemy trzymać je w biurze, aby potem je tak samo szybko rozłożyć, wsiąść na nie i wrócić do domu. Wybierając rower miejski, warto najpierw dokładnie przemyśleć swoje potrzeby i indywidualny styl jazdy, a także prawdopodobny sposób oraz częstotliwość korzystania z roweru i dopiero na tej podstawie podjąć ostateczną decyzję o zakupie konkretnego modelu. Zobacz także produkty z kategorii: rowery MTB, rowery dla dziecka, rowery trekkingowe, rowery crossowe, rowery szosowe oraz rowerki biegowe.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 39 512 500 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756