odkryj rowery,
dla sportowców (takich jak ty)!

NAWET 1500zł TANIEJ!

Poznaj flagowe modele

Idealne na długie jazdy treningowe zarówno dla początkujących, jak i ambitnych kolekcjonerów kilometrów. Lekkie, o wysokiej sztywności zapewniają maksymalny komfort podczas jazdy.

  • F900

    Rower górski

    Rama: Karbonowa monokok
    Liczba biegów: 22
    Przerzutka przednia marka: Shimano Deore XT
    Przerzutka tylna marka: Shimano Deore XT
    Amortyzator przód marka: Rock Shox
    Amortyzator przód typ: 30 Silver Powietrzny 100 mm
    Rozmiar ramy [cal]: 18
    Rozmiar koła [cal]: 29
    Przeznaczenie: Męski
    Wzrost [cm]: 165 - 174

    Sprawdź
  • TF2E

    Rower szosowy

    Rama: Karbonowy monokok
    Liczba biegów: 22
    Przerzutka przednia marka:Shimano Ultegra Di2
    Przerzutka tylna marka: Shimano Ultegra Di2
    Widelec przód marka: Fondriest
    Widelec przód typ: Karbonowy monokok
    Rozmiar ramy [cal]: 23
    Rozmiar koła [cal]: 28
    Przeznaczenie: Męski
    Waga [kg]: 8.05

    Sprawdź

Wybierz swoją kategorię

Wyczynowe rowery i ramy, dedykowane najbardziej wymagającym profesjonalistom i entuzjastom dwukołowców.

Rowery mtb

Rowery szosowe FONDRIEST to aerodynamiczne rowery szosowe zarówno dla początkujących, jak i ambitnych kolarzy. Aerodynamiczny kształt pozwala na maksymalizację prędkości na drodze, minimalizując opory powietrza. Wyposażone w karbonowy widelec na przodzie, support Shimano BSA, a także wysokiej jakości osprzęt SHIMANO.

Sprawdź

Rowery szosowe

Rowery MTB Fondriest zbudowane są ze specjalnie ułożonych włókien węglowych mających na celu zmniejszenie masy roweru, przy zachowaniu doskonałej wytrzymałości i sztywności bocznej. Dzięki nim tłumione są również drgania o najwyższej częstotliwości. Są to rama typu "monokok", które zapewnią optymalny stosunek wagi do sztywności. Linki są wpuszczone w ramę, co zapewnia estetyczny wygląd i jest praktyczne.

Sprawdź

o marce

stworzona przez legendę

Marka rowerów Fondriest została stworzona przez legendę kolarstwa, mistrza świata i dwukrotnego zdobywcę Pucharu Świata – Maurizio Fondriesta. To właśnie dlatego nie uznaje żadnych kompromisów w kwestii osiągów i jakości wykonania.

Jeśli szukasz roweru, który przez długie lata będzie przynosił Ci wiele czystej radości płynącej z jazdy, wybierz markę Fondriest.

Poznaj historię marki

  • MAURIZIO FONDRIEST test MAURIZIO FONDRIEST test MAURIZIO FONDRIEST test MAURIZIO FONDRIEST test MAURIZIO FONDRIEST test

    Zacząłem jeździć na rowerze w wieku około 20 lat. Pamiętam, że zawsze byłem bardzo wymagający, zawsze chciałem się doskonalić. To samo dotyczy mojego roweru. Zawsze miałem silną, bardzo silną wrażliwość, która pozwoliła mi w niezwykły sposób dostroić rower. „To jest dar”- ciągle mówili mi moi mechanicy.

    Z upływem czasu, w miarę, jak nabierałem doświadczenia, ten dar stopniowo doskonalił się, jest dopracowany. Przez wiele lat jeździłem w najwyższej klasie kolarstwa; ścigałem się w Grandi Giri, wygrałem Classiche Monumento i przekroczyłem metę Mistrzostw Świata z 1988 roku z podniesionymi rękami.

    W trakcie mojej kariery zawsze pragnąłem mieć rower, który byłby wykonany zgodnie ze wszystkimi moimi wymogami i moją intuicją co do rozwoju. Tak więc w 1991 roku wraz z moim bratem postanowiłem skonstruować swój własny rower, rower, który pozwoli mi dobrze wykorzystać dar, który dała mi Matka Natura.

    Rower odzwierciedlający obsesję na punkcie perfekcji.

  • 1991

    Założenie

    Ciągłe dążenie do poprawy własnego roweru jest cechą, która towarzyszy Maurizio od jego debiutu w wielkim, liczącym się kolarstwie.

    Uwielbiał spędzać wiele godzin ze swoimi mechanikami, prosząc ich o ulepszenie tego lub innego detalu. Niezwykła wrażliwość - dar natury - pozwoliły mu wejść w symbiozę z własnym rowerem, czując jak on oddycha. Maurizio zawsze miał obsesję na punkcie perfekcji.

    I to właśnie obsesja na punkcie perfekcji była tą iskrą, która wznieciła w nim pragnienie, chęć skonstruowania lepszego roweru; roweru, który odzwierciedlałby jego osobowość, który był by nośnikiem wartości towarzyszących mu w jego karierze: ciągłe poszukiwanie innowacji i wyszukane upodobanie do niezwykłych form.

    Jest rok 1991, gdy Maurizio Fondriest – wówczas Profesjonalny Kolarz - postanawia urzeczywistnić marzenie z całej kariery: w Clés, mieście w sercu Alp, gdzie się urodził, wespół z bratem zakłada markę „Fondriest”. Cel, który napędza ten projekt jest jasny od samego początku: konstruować rowery, które idealnie będą odpowiadać jego potrzebom, dzięki którym może zrealizować swoją wrażliwość i wrodzone predyspozycje w zakresie rozwoju produktu.

  • 1996

    Rama FONDRIEST

    Rama FONDRIEST STATUS wchodzi do najwyższej kategorii kolarstwa na Igrzyskach Olimpijskich w Atlancie

    W 1996 roku, po 5 latach ciężkiej pracy, po 5 latach prób, po 5 latach doskonalenia, Fondriest jest gotów na wejście ze swymi rowerami do “Wielkiego” kolarstwa; i czyni to na swój sposób, robi to za pomocą ramy, która najpierw wzbudzi zdziwienie zespołu, a potem zainspiruje wiele konkurencyjnych marek. Fondriest prezentuje stalową ramę STATUS.

    Unikalny w swoim rodzaju STATUS jest skoncentrowany na technologii i stylu. STATUS został wykonany ze stali zespawanej metodą TIG, a szczególny „falowy” kształt widelców sprawił, że rama od razu wyróżniła się spośród wszystkich innych popularnych ram. Ale STATUS wyróżniał się nie tylko futurystycznymi formami: osobliwy „falowy” kształt, który wymyślił sam Maurizio, nadawał ramie poziom sztywności nigdy wcześniej nie osiągnięty przez żaden zakład produkujący rowery.

    W 1996 roku Fondriest staje się dostawcą dla profesjonalnego zespołu Roslotto. Do Roslotto dostarcza stalowe ramy STATUS i pierwszą wersję ramy aluminiowej

  • 1997-1998

    Partnerstwo z Cofidis i podium Tour de France

    W 1997 r. Fondriest zacieśnia współpracę z jednym z najważniejszych zespołów na międzynarodowej scenie kolarskiej: Podczas dwuletniego okresu współpracy 1997 - 1998 Fondriest dostarcza rowery francuskiemu Cofidis.

    Rok 1997 był rokiem zastosowania aluminium i na polecenie Maurizio wykonano ramę TOP LITE z nowym rozwiązaniem: rozwinięto suport i w ten sam sposób wykonano pierwsze 10 cm dolnych osłon. To rozwiązanie gwarantowało ramom Fondriest poziom sztywności, której nigdy nikt nie osiągną, w miejscu, które faktycznie stanowi bijące serce każdego roweru.

    Zawsze wyprzedzając innych i zawsze patrząc w przyszłość, Fondriest Bici, w 1997 r. byli jednymi z pierwszych - jeśli nie absolutnie pierwszymi w historii, którzy zaczęli używać materiałów kompozytowych: zaczęli pisać historię włókna węglowego. Rama TOP LITE została wyposażona w widelec węglowy, który gwarantował większy.

  • 1999-2000

    TOP LEVEL i projekt DON RACER

    W 1999 r. zaprezentowano ramę TOP LEVEL: powstałą bezpośrednio z ewolucji TOP LITE, która w ubiegłym roku zdobyła podium Tour de France, TOP LEVEL tworzy własną i wprowadza na wyższy poziom filozofię, która w poprzednich dwóch latach doprowadziła Fondriest na drogę materiałów kompozytowych. W TOP LEVEL zarówno widelec przedni, jak i tylny są wykonane z włókna węglowego, wówczas materiału dostępnego dla nielicznych.

    Jednocześnie trwają prace nad nową, rewolucyjną ramą, dzięki której można spróbować zdobyć Giro d'Italia, najtrudniejszy Wyścig na świecie w najpiękniejszym kraju świata. Lekkość, ekstremalna lekkość: to było hasło przewodnie, które odbiło się echem w głowie Fondriesta od chwili postawienia sobie tego za cel.

    Tylko wyjątkowo lekka rama mogła by pozwolić mu wyróżnić się na stromych alpejskich podjazdach, a ten projekt zaczął urzeczywistniać się pod nazwą DON RACER.

  • 2001

    DON RACER wygrywa Giro d’Italia

    2001 r., Fondriest dostarcza rowery Lampre. Wśród szeregów włoskiej drużyny jest kolarz, który dzielił te same drogi i te same góry co Fondriest: Gilberto Simoni, podobnie jak Maurizio Fondriest, dorastał w małej wiosce w prowincji Trento: mając niewielką wagę był właściwą osobą, która mogła przynieść wielki sukces projektowi DON RACER produkcji Fondriest.

    10 czerwca 2001 r., 21-y i ostatni etap Giro d’Italia dotarł do Mediolanu i był tam kolarz z Trydentu z przewagą 7’31” nad drugim zawodnikiem wygrał różową koszulkę jadąc na Fondriest DON RACER.

  • 2002

    TF1, pierwsza rama Full Carbon

    Zgodnie ze swoimi przekonaniami Fondriest jest jedną z pierwszych firm na świecie, które inwestują w badania i rozwój włókna węglowego. W 2002 roku Fondriest zaprezentował pierwszą wersję TF1: jedną z pierwszych ram na świecie wykonanych w całości z węgla.

  • 2006

    Fuzja z Grupą Esperia

    Podium na Tour de France, zwycięstwo w Giro d'Italia, innowacyjny design i futurystyczne rozwiązania techniczne sprawiły, że rowery Fondriest stały się sławne, poszukiwane.

    Firma otrzymywała zapytania z całego świata i potrzebowała odpowiedniej struktury, aby móc sprostać ogromnej ilości zamówień. Ze strategicznego punktu widzenia konieczne było wejście w sojusz z partnerem, który miałby sieć handlową z oddziałami na całym świecie, przydatną do zaspokojenia potrzeb rowerzystów z całego świata; z punktu widzenia wizerunku preferowana była jednocześnie firma pochodzenia włoskiego, aby zachować włoski charakter marki.

    W tym samym roku Grupa Esperia S.p.A., obserwując szybkie zmiany w świecie rowerowym, uruchomiła plan przemysłowy, w którym deklarowano potrzebę pokrycia bardzo dużego segmentu rynku. Fuzja dwóch firm, takich jak Fondriest i Esperia Group, okazała się zwycięskim wyborem: dwie uzupełniające się firmy; ważna międzynarodowa sieć handlowa jednej i kompetencje oraz bardzo wysoki poziom technologiczny drugiej, połączyły się pod znakiem włoskiego ducha.

  • 2007

    TF2

    Pierwsza rama na świecie z wbudowanym wspornikiem siodełka o owalnym przekroju

    Zawsze podnosić standardy. Taka była podstawowa filozofia Fondriest i po raz kolejny ta filozofia zaowocowała futurystycznym rozwiązaniem powstałym w wyniku współpracy między działem badawczo-rozwojowym Grupy Esperia, a intuicją Mistrza Świata Renaix'88: potwierdzenie właściwej drogi podjętej w 2006 r. dzięki partnerstwu między tymi dwiema firmami.

    W 2007 r. Fondriest ponagla rzesze inżynierów mając na myśli jeden, wyraźny pomysł: być pierwszym, który stworzy ramę o futurystycznych kształtach, ramę, która wyróżnia się nie tylko cechami technicznymi, ale także czystością designu; wykonać zacisk siedziska zintegrowany z owalną rurą podsiodłową. We wrześniu tego roku Fondriest przedstawia pierwszy zintegrowany owalny wspornik siodełka na świecie, pisząc nowy wers w historii roweru i dając szkołę całemu przemysłowi rowerowego.

  • 2010

    TF2 1.0

    Powstaje pierwszy widelec na świecie Reflex

    Większa sztywność, lepsza precyzja kierowania i konstrukcja, która ma pozostawiać swój ślad: to widelec Reflex. Nieszablonowy natychmiast przyciągnął uwagę.

  • 2015

    TFD, wyprzedzić przyszłość

    Hamulec tarczowy- tak czy hamulec tarczowy nie? Wszyscy entuzjaści kolarstwa ponownie zadali sobie to pytanie; ale nie my. Dział badań i rozwoju nigdy nie miał wątpliwości co do solidności tego rozwiązania technicznego, a rama TFD jest tego potwierdzeniem. Zaprezentowany w 2015 r. TFD wyprzedził swoje czasy, ponieważ był wyposażony w tarczowy układ hamulcowy ze sworzniem przelotowym.

    Mocniejsze, bardziej zdecydowane i jednocześnie bardziej stopniowane hamowanie: to niewątpliwe zalety gwarantowane przez tarczowy układ hamulcowy. Ale nie tylko to, to rozwiązanie techniczne opracowane przez Fondriest zagwarantowało mniejsze obciążenie obręczy, unikając przegrzania się struktury koła, a także podnosząc poziom precyzji jazdy do poziomów, które do tej pory były niewyobrażalne, dzięki zastosowaniu sworznia przelotowego, który gwarantował - zwłaszcza w przypadku widelca - bardziej sztywną strukturę, a tym samym bardziej precyzyjną jazdę podczas pokonywania zakrętów.

  • 2017

    TF2 Aero

    Aerodynamiczna rama i hamulce z podwójnym Pivotem: TF2 Aero powstaje bezpośrednio na wyścigach

    Konkurencja, zawody: są częścią DNA marki. Marka założona przez tych, którzy startowali w wyścigach i tych, którzy wygrali wyścigi, wie, jak ważne jest posiadanie opinii bezpośrednio od sportowców zaangażowanych w wyścigi. W 2017 r. celem było udoskonalenie ramy, która odniosła wielki sukces, TF2 1.5, a zadanie było dalekie od oczywistego wyniku.

    Podstawowym elementem realizacji tego nowego - ambitnego - celu była współpraca z jedną z najdłużej działających ekip zawodowych na włoskiej scenie kolarskiej: mówimy o Love & Life. Ciężka praca, wykonana w oparciu o ciągłe wskazówki otrzymywane od zwycięzcy Sanremo z 1993 r. i przez profesjonalnych kolarzy, umożliwiła inżynierom włoskiej firmy opracowanie nowej ramy: TF2 Aero z podwójnym obrotowym układem hamulcowym.

    TF2 Aero oznacza wejście Fondriest do kategorii rowerów „aerodynamicznych”. Solidna podstawa startowa reprezentowana przez TF2 1.5 pozwoliła inżynierom..

  • 2019

    Zaprezentowano całą gamę tarcz

    W 2019 r. Fondriest jest jedną z pierwszych firm, które zaprezentowały całą gamę rowerów opracowanych w oparciu o system hamulców tarczowych: do flagowego TF1 i docenionego podstawowego TFDA zostały dodane dwa nowe cacka, a mianowicie nowa rama aerodynamiczna „DARDO” i nowa, komfortowa rama „DAGA”.

    Do kolekcji 2019 roku, Fondriest wybrał - jako jedna z niewielu firm - opracowanie nowej aerodynamicznej ramy zarówno w wersji z hamulcem tarczowym, jak i w wersji z tradycyjnym zaciskiem hamulcowym. Wybór ten został dokonany z pełną świadomością chęci zaspokojenia potrzeb bardziej tradycjonalistycznego społeczeństwa; utrzymywanie układu hamulcowego z klasycznymi zaciskami nie oznacza niezwracania uwagi na rozwój, w rzeczywistości nawet DARDO w wersji z hamulcami zaciskowymi zostało całkowicie zmienione w stosunku do modelu Aero TF2, tworząc znacznie sztywniejszy suport, a w konsekwencji znacznie lepiej reagujący.

technologie w rowerach Fondriest

Carbon UD
x
Carbon UD

Wykończenie powierzchni wykonane z włókna węglowego 3K składającego się z bardzo gęstego splotu włókien, który zwiększa wytrzymałość ramy i utrzymuje wysokie parametry wytrzymałości mechanicznej. Ten splot składa się z 3000 włókien węglowych.

Carbon 4x4 Twill
x
Carbon 4x4 Twill

Wykończenie powierzchni warstwą włókna węglowego w splocie 4x4 twill. Jest to najcenniejsze wykończenie materiałów z włókien węglowych, uzyskane z ich nakładania się, w różnych kierunkach. Charakteryzuje się estetycznym wyglądem ramy, jest elastyczna i nadaje się do stosowania na zakrzywionych powierzchniach.

Carbon UDM
x
Carbon UDM

Wykończenie powierzchni warstwą włókna węglowego UDM, gdzie włókna węglowe tworzą marmurkowy efekt estetyczny ramy.

Allway Alloy
x

Aluminium 6061 o wysokiej odporności. Zapewnia niską wagę, wysoką sztywność i odporność na złamania.

Techno Alloy
x
Allway Alloy

Dodatkowo wzmocnione aluminium 6061 o wysokiej odporności. Wysoka sztywność, niska masa. Odporne na warunki zewnętrzne.

Carbon S
x
Carbon S

Wykończenie powierzchni wykonane z włókna węglowego. Rama z tego materiału charakteryzuje się wysoką sztywnością w połączeniu z pochłanianiem drgań.

Carbon Lite
x
Carbon Lite

Wykończenie powierzchni wykonane z monolitycznego włókna węglowego ułożonego równolegle.

Carbon Performance
x
Carbon Performance

Wykończenie powierzchni wykonane z dwóch bardzo lekkich rodzajów włókna węglowego. Charakteryzuje się dużą wytrzymałością w połączeniu z pochłanianiem drgań i niską wagą. Opcja dla wymagających użytkowników.

Carbon Extralite
x
Carbon Extralite

Wykończenie powierzchni wykonane z bardzo lekkich rodzajów włókna węglowego. Rama bardzo sztywna, wytrzymała i lekka. Szczególnie polecana profesjonalnym użytkownikom.

Carbon 3K
x
Carbon 3K

Wykończenie powierzchni wykonane z włókna węglowego 3K składającego się z bardzo gęstego splotu włókien, który zwiększa wytrzymałość ramy i utrzymuje wysokie parametry wytrzymałości mechanicznej. Ten splot składa się z 3000 włókien węglowych.

Carbon MK
monocoque
x
Carbon MK
monocoque

Samonośna rama z włókna węglowego, mocowanie hamulca tarczowtego w zestawie. Konstrukcja ram z włókna węglowego charakteryzująca się rozmieszczeniem włókien węglowych na kilku warstwach wewnątrz jednej formy. Powstała w ten sposób rama jest lekka, zwarta i bez połączeń.

CZĘŚCI i PODZESPOŁY

Przerzutki w rowerach

Japońska firma SHIMANO to światowy lider w produkcji przerzutek, komponentów i akcesoriów do rowerów górskich, turystycznych, miejskich i szosowych przeznaczonych zarówno do zastosowań profesjonalnych jak i amatorskich.

Innowacyjne opracowanie przez SHIMANO z myślą o profesjonalistach trafiają także do sprzętu amatorskiego - dzięki temu każdy rowerzysta może korzystać z najnowszych rozwiązań.

Zaawansowana technologia SHIMANO pozwala zminimalizować opory podczas jazdy, co pozwala na efektywniejsze spożytkowanie energii rowerzysty. Skutkuje to znaczną poprawą komfortu i wrażeń z jazdy.

Przerzutki w rowerach

SR SUNTOUR specjalizuje się w amortyzatorach i komponentach do rowerów górskich, turystycznych i miejskich. Pierwszy amortyzator przedni firma wyprodukowała już w roku 1993. Obecnie produkuje także amortyzatory tylne, mechanizmy korbowe, przerzutki i wsporniki siodła.

SR SUNTOUR jest oferowanie innowacyjnych produktów w przystępnych cenach. Dzięki temu w roku 2008 stała się największym producentem przednich amortyzatorów na świecie.

Przerzutki w rowerach

Amerykańska firma ROCKSHOX to pionier amortyzatorów rowerowych. Pierwszy amortyzator przedni wyprodukowała w roku 1989. Obecnie oferuje pełną gamę przednich i tylnych amortyzatorów dla każdego stylu jazdy i wszystkich zastosowań, od zawodów w kolarstwie górskim do jazdy rekreacyjnej.

łączy tradycję i innowacyjność z supernowoczesnym zapleczem produkcyjnym i technologicznym grupy SRAM, której obecnie jest częścią. Dzięki temu od prawie 30 lat ROCKSHOX pozostaje jednym z liderów rynku amortyzatorów rowerowych.

Przerzutki w rowerach

Firma Tektro powstała w roku 1986 z misją stworzenia systemów hamulcowych o najwyższej dostępnej na rynku jakości. Hamulce TEKTRO zaprojektowano, aby osiągnąć najwyższy poziom skuteczności i trwałości. Jest to możliwe nie tylko dzięki zastosowaniu zaawansowanych materiałów takich jak włókno węglowe, tytan i aluminium TT6, ale też dzięki nowoczesnej technologii produkcji i starannej kontroli jakości.

Przerzutki w rowerach

Opony niemieckiej firmy SCHWALBE są używane na całym świecie, a w Europie firma jest liderem rynku.

SCHWALBE łączy ponad stuletnią tradycję z nowoczesną technologią i wyjątkową dbałością o jakość. Opony SCHWALBE są dostępne tylko w specjalistycznych sklepach. Każda opona SCHWALBE zapewnia satysfakcję nawet najbardziej wymagającym rowerzystom.

Przerzutki w rowerach

Opony RUBENA są opracowywane we współpracy z uczestnikami mistrzostw świata w kolarstwie szosowym. Dzięki połączeniu fachowej wiedzy i doświadczenia z najnowszymi technologiami opony RUBENA zapewniają najlepsze osiągi zarówno podczas zawodów jak i przy jeździe rekreacyjnej. Firma RUBENA ma długą tradycję - powstała w roku 1928, obecnie oferuje pełną gamę opon do rowerów górskich, szosowych, turystycznych i miejskich.

Dopasuj rozmiar ramy

Zasady dobierania rozmiaru
ramy w rowerze

Przed zakupem warto zapoznać się z zasadami dobierania rozmiaru ramy , gdyż wygoda jazdy jest bardzo ważnym elementem dobierania odpowiedniego roweru a później podróżowania. Nie ulega wątpliwości, że to właśnie odpowiedni komfort jazdy wpływa na chęć podróżowania. Rozmiar ramy to długość pionowej (tylnej) rury ramy – w centymetrach lub calach. W internetowych sklepach, tak jak u nas znajdziesz pomocne kalkulatory pozwalające wyliczyć rozmiar ramy odpowiedni dla Ciebie.

1

Najpierw musisz wybrać typ roweru, którym jesteś zainteresowany – trekkingowy, górski, a może szosowy?

2

Następnie – zaznacz płeć. To ważne zwłaszcza wtedy, gdy rower ma być odpowiednio dostosowany do osoby.

3

Na koniec – podaj wzrost.

Wybierz typ roweru
Rowery miejskie
Rowery górskie
Rowery trekkingowe
Rowery crossowe
Rowery szosowe
Rowery elektryczne
Rowery dziecięce
Mężczyzna
Kobieta

Zobacz naszą ofertę rowerów z ramą:

Sprawdź

Przydatne akcesoria

te poradniki mogą okazać się pomocne

Jaki rower szosowy na początek?

Rower szosowy, który cechuje się aerodynamiczną konstrukcją, niską wagą i dużą prędkością.

Sprawdź

Budowa roweru

Rower to najpopularniejszy środek lokomocji czy znasz podstawowe części?

Sprawdź

Jak wybrać rower szosowy?

Sprawdź 5 najważniejszych elementów! Prezentuje Łukasz Przechodzeń.

Sprawdź




Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać »


sgdata:2022-05-05 | 10:16:02

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 39 875 000 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756